Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Life
    Succes meid!

Oktober
    respect voor jou hoor zo zonder papa, vind heel goed van je meid, fijn dat je weer beetje energie heb

mamavan1;
    welkom meid

Jaq:
    harde buik is ook iets he:D:D je gaat niet ook mijn inhalen he ;)

Teske
    raar idee he zo tegen je ribben, is zeer pijnlijk soms.

ja heb me FB aangepast nu, heb er gewoon veel mensen opstaan van forums en zo en dus veel mama's.....familie heb ik er af geflikkerd en op andere lijst gezet ;)

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @life: bellen idd als je twijfelt ergens over. Beter te veel dan te weinig.

@oktober: fijn dat het beter gaat Ik hoop dat dat zo blijft. Toch fijner zwanger als je lekker in je vel zit.

Net weer bij de fysio geweest. Helpt altijd wel. Heb een bekken band meegekregen. Om uit te proberen als ik langer loop of het verlichting geeft.
    Hoop dat het werkt.

Zo lekker naar mijn bedje. Fijne nacht allemaal.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Kinkt als indalen maar altijd je vk bellen als je het niet vertrouwd :)

4. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    life zie nu pas je bericht, klinkt idd als indalen meid

Anouk fijn dat je een bekkenband en weer fysio gehad heb.

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Douchen heeft helaas niet geholpen tegen mijn zeer strakke en pijnlijke buik vanavond. En baby tegen de ribben geplakt help daar niet echt bij. Hopen maar op een goede nacht. Morgen zal ik weer op iedereen reageren. Nu even geen puf meer voor.

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Sterkte meid xxx

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Jammer dat het niet heeft geholpen Teske :(
    Bekkenband is erg fijn Anouk, ik ben er iig erg blij mee!

Hier ook even geen puf, hopelijk morgen weer beter! Morgen ochtend afspraak bij de vk en zit vol met vragen, denk dat dat ook niet echt mee helpt betreffende m'n humeur hihi!

Slaap lekker allemaal!!

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Dames iedereen een goede nachtrust gewenst. :) Hoop dat jullie een beetje rust kunnen pakken.

Mamajojo dankjewel :).. ben benieuwd of het strippen gaat werken morgen. Je bent ook al bijna 41 weken, dus wel redelijk kans dat t helpt. :)

9. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    succes en veel plezier bij de VK Siertje. miss voel je je dan beter

haha ik ben zelfs met bijna 41 weken nog tw trots om hulp behoevend te zijn, niet arogant hoor, maar gewoon voel me dan aansteller, woensdag gaat me dochter naar gym en manlief had liever niet dat ik op springen sta en dan daarheen ga, maar wil niet dat me dochter het mist, als ik immers niet aan bevallen ben, dan kan ik me 41 weken ook best gewoon gaan, maar een tante gaat nu mee, heb wel 1000 keer gezegd als niet lukt dat ze niet in 7 sloten tegelijk moet springen, want ik ben dan immers nog gewoon gezond, hoewel in werkelijkheid is het best zwaar uur lang een peuter dragen en op je benen staan:D dus ben wel blij met hulp maar vind het wel moeilijk hoor hihi

heb trouwens ineens mega maagzuur afgelopen 2 dagen.

10. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamajojo eh herkenbaar - mijn vader haalt ineens de Kinderen van school en ik protesteren ho maar ... werkt niet... soms heb je dat even nodig. Maagzuur is vreselijk vervelend gaviscon - Hoe vies ook... Helpt...
    Voor de rest slaap lekker .. of anders tot vannacht. ..

X oktober

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Oeioeioeioei!!! Nu denk drie of 4 harde buiken gehad en fikse pijn in m'n liezen, schaambeen en rug... Dus maar even op de bank met een kruikje en een kop thee, kijken of dat helpt...

Nog even terugkomend op de vraag eerder vandaag, hoe weet je of dat je weeën hebt. Voel je weeën in je hele buik? Zijn dit voor-weeën?

Heb dit nog nooit eerder gehad. Lag lekker in bed, kleine was super druk dus manlief heeft hem ook nog ff gevoeld en daarna begon het...

12. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siertje - voorweeen voel je voornamelijk alleen in je buik en omgeving, zijn onregelmatig en doen wel pijn maar niet zoals en echt wee. Weeeen voel je echt - sorry maar dan weet je dat het een wee is. Je instinct weet dat gewoon. Ze komen ook echt regelmatig hebben een begin hoogtepunt en een eind. Je voelt het voornamelijk in je baarmoeder mond en gecombineerd met je buik en mogelijk rug/liezen en benen. Het is naar mijn idee in het begin zwaar ongesteld voelen.
    Sterkte vanacht...

Nou ik heb schijnbaar energie voor 10 of zo want klaas vaak wilt echt niet arriveren vannacht. Ik heb nog geen oog dicht gedaan. Nu maar wel proberen. ..

X oktober

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jep tis weer zover, slapeloosheid. Dus maar weer op de bank met een kopje thee. Misschien dat ik dit wel het meest vervelende vind van zwangere zijn. Het niet kunnen slapen.
    Morgen, oh wacht nee vandaag maar aankaarten bij de vk.
    Iemand hier nog tips.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Het is voornamelijk het wakker worden om te moeten plassen en dan niet meer in slaap kunnen komen. Mijn benen worden dan rusteloos en kan gewoon niet meer blijven liggen.

15. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Um... anouk als ik een tip had kunnen geven sliep ik ook. . Candy crushen Tot dat je niet meer kan ;)

16. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeeeeeeer herkenbaar! Alleen ik zou het niet weten. .. sorry

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Tja candy crush idd al geprobeerd maar ben momenteel op een level waar ik al weken niet doorheen kom hihi dus schiet ook niet op. ;):D

18. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meeee toooo hahaha :D:D drama spel!

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zo frustrerend.....level 208. Grrrrrrr ben er maar even mee gestopt anders slaap ik zo helemaal niet meer.
    wat is jouw reden van dit nachtelijke wakkere uur?

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Nou, eerste aflevering van grey's anatomie gekeken. Pijn is redelijk gezakt dus ga maar eens proberen te slapen.

Dank je voor de uitleg Oktober! Pijn was alleen onder in m'n buik... Maar goed, warmte heeft geholpen, tot nu toe ;).

Hoop dat jij en Anouk ook de slaap kunnen vatten!

Truste!

Deel Deze Pagina