Nou ik ga ook maar weer eens naar mijn bedje toe. Morgen vroeg op dochter naar kdv en zelf naar vk. Misschien dat ik daarna nog wat slaap kan inhalen.
ff snel mobiel siertje hoe voel.je je.nu? hier net weer even flink.bang. baby slaapt wrs vaster dus na plassen voelde ik niets. na wat schudden enzo weer niets.......na tijdje werd ik.gek dus naar beneden muziek.op.buik en toen kwam.de hik en wat beweging....nu weer rustig..blijkbaar slaapt ze lekker maar ik was echt even bang....nu zelf weer proberen te slapen. jullie na spelletjes nog kunnen slapen???
Hallo dames! Hier is de wekker gegaan hihi.. over een half uurtje bellen naar het umcg of er een verloskamer vrij is! Zo ja, om 5.30 in de auto!! De spanning stijgt! Ze gaan mijn vliezen doorprikken en dan kijken of de weeën spontaan opgang komen, zo niet krijg ik een infuus met weeën opwekkers. We gaan er voor! Ik probeer jullie op de hoogte te houden!
Succes meid, we denken aan je, hopelijk heb jij vanavond je wondertje lekker in je armen, denk daar maar aan. heel veel succes en je kan het ok? Hier: niet meer kunnen slapen, ging bed weer in en toen meteen bandenpijn en wat buikpijn ( wat ik vaker heb hoor ) en gewoon de spanning van eenmaal wakker zijn, dus ga niet meer moeilijk doen, er lekker uit en straks gewoon weer even terug. moest wel lachen dat jullie spelletjes gingen spelen word je daar niet juist hyper van? haha
Ik hoop het wel ja! Hihi, ik voel in gedachten de pijn van de vorige bevalling alweer.. maaaaar we gaan er voor! Ik kan het! Jij succes vandaag op controle! Ik hoop dat je heeel snel jullie wondertje in jullie armen mogen hebben!
Grrrrr! 8u op de afdeling melden ipv 6.30 er ligt nog 1 te bevallen, en daaf moet ik op wachten... nouja nu maar even tv kijken dan!
oh vervelend zeg nog langer in zenuw, no klets hier maar van je af, ik ben er ook en straks vast meer meiden.... logisch dat nu alles als een flits door je hoofd gaat, het gaat echt gebeuren nu, onwerkelijk he. Maar blijft voor je houden hoe het is als de kleine straks op je buik of zelfs borst ligt dan is het achter de rug en kan e genieten meid. enne ik hou jullie zeker op de hoogte want ben sowieso alleen thuis vandaag dus alle tijd, en als er weeeen komen ben ik iemand die het fijn vind van me af te schrijven, ipv terug trekken.
Hihi zo ben ik ook, ben bijna een live-schrijfster op Facebook/whats-app en dit forum.. ik ken mezelf en ik vind het gewoon heerlijk om van me af te schrijven! Tijdens mijn vorige bevalling ook tussen de weeën door whats-appen en op het forum! We blijven positief, morgen deze tijd ligt er sowieso een klein mannetje op mijn borst! Ik hoop stiekem dat ik voor 15.30 bevallen ben, ik ben een echt papa's kindje, en helaas kan mijn vader niet in de buurt zijn.. hij zit voor zijn werk in Azerbeidzjan, hij komt over 2 weken pas thuis en hij heeft bereik op het schip tot 15.45! En er is daar morgen een hele dikke storm, en dan is het maar de vraag of hij te bereiken is Nouja zoals ik al zei, positief blijven!
dat hoop ik dan ook voor je zeg zou mooi zijn als je je papa nog optijd kan bereiken voor het goede nieuws. MIjn inleiding van de eerste duurde heel lang, dus houd er wel rekening mee dat als z stoppen met inbrengen van de gel of iets, dat het nog tijde kan duren voor het werkt, maar het dan zeer zeker wel gewerkt heeft. kreeg 2x gel voor 12 uur, en pas om 22 uur vliezen PATS, ineens, iedereen had al gezegd morgen weer poging.......maar hooop voor jou dat wel heel snel gaat. was trouwens ook 38+1 toen
Ik hoef geen gel oid gelukkig! Ik had donderdag al 3 cm ontsluiting, hoop stieken dat het nog iets meer is geworden! Maar ze gaan dus als eerste mijn vliezen doorprikken en dan kijken of de weeën spontaan opgang komen, zo niet kom ik aan de weeën opwekkers! Bij de eerste ben ik spontaan bevallen met 37+3, wel aan de weeënopwekkers omdat de weeën niet sterk genoeg waren, ik ben benieuwd.hoe deze bevalling zal verlopen!
Zo jullie hebben niet stilgezeten vannacht zeg. Stelletje kletskousen siertjeklinkt echt als indalingspijn, vervelend hoor! Heb sinds gister weer voorweeen? Denk ik, neem aan dat het dat is, maar altijd alleen in mn rug, blegh kan ik niks mee. Begint laag, echt vlammende pijn en schiet omhoog, bijna op het hoogste en pijnlijkste punt en dan zwakt het ook meteen weer af. Heb ook echt druk van onder, alsof ze met haar koppetje duwt zeg maar. Wel steken maar niet zoals toen ze aan het indalen was. Kruip zo nog even mn bedje in. Heb vannacht redelijk geslapen mamajojo veel succes vandaag met het strippen, hopelijk is het niet te pijnlijk, en lig je vanavond nog met weeën cayth heel veel succes met de inleiding en bevalling!
klinkt bij jou ook zeer zeker als voorweeen zeg, vooral en juist om die golf die je beschrijft. even lekker douchen of bad straks. hier ga ik naar boven, douchen en dan weer bed in even kijken of ik kan slapen, maar voel me vies dus ga eerst even douchen en tandjespoetsen. ben al vanaf 4 uur wakker.
Even via telefoon vanuit bed : Al vanaf 3 uur wakker met , weet wel zeker , weeën. Komen om de 5 a 7 minuten terug en houden ongeveer 1 minuut aan. Ik voel hem komen waarna het een heftig punt bereikt en weer weg zakt. Godskolere wat zijn die dingen pijnlijk op het hoogtepunt. Wilde het aankijken maar ik ga me zo opfrissen en de VK bellen. Als dit niks betekend hou ik mijn hart vast voor het echte werk.
Goeiemorgen. Zo dames spannende dag zeg voor jullie, we gaan voor jullie duimeb! Jacq hoop voor je dat het doorzet zeg! Zou wrl leuk zijn op de uitgerekende dag! Hou ons op de hoogte Hier wel lekker geslapen, helaas wel vanacht wakker geworden weer met pijn denk me schaambeen. Dacht aan de grote boodschap maar dat was het niet. Verder geslapen en net weer wakker geworden met de pijnen. Trekt nu weer wat weg. Straks toch maar even vk bellen want had vanacht een klein beetje bloed bij het afvegen... kleine beweegt trouwens nog erg goed fus verwacht noet dat het echt ernstig is.
Wow lekker lopen kletsen vannacht Spannende dag voor meerdere meiden! Jacq: spannend, heeft de wonderolie toch geholpen Mammajo: Succes vandaag met strippen! Cayth: Spannend, succes en hopelijk heb je heel snel je wondertje in je armen!!
Oh jacq ik hoop dat het dan toch het echte werk is. Hebben die 2 lepels womderolie toch wonderen gedaan. Life bloed bij het afvegen? ! Ik zou me echt kapot schrikken. Ik heb echt nog nooit bloed gehad tijdens de zwangerschap. Zou je niet gewoon nu ff bellen?
Whaa spannende dag dus vandaag. Mamajojo, hopelijk kun je nog even lekker slapen en succes met het strippen. Jacq succes, hoop dat jet doorzet. Cayth succes. Hoop woensdag ook te horen wanneer ze me willen inleiden en t leigst dat ik al omtsluiting heb.
wow weer wat gemist haha.. sterkte voor jullie dames vandaag!!!! spannend allemaal zeg Krijg strakjes hier de kraamzorg intake om 11:30.. ben benieuwd wat we nog allemaal moeten voorbereiden/aanschaffen.. iedereen zegt weer wat anders dus heb gewoon maar gewacht op wat hun me gaan vertellen.. is voor ons ook allemaal voor het eerst dus ben zo onzeker als het maar kan haha Afijn komt vast wel goed allemaal! Ik ga even lekker een douche nemen, wasje draaien, hapje eten, keutelen en wens jullie allemaal een fijne dag!