Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    He bah mamajojo, wat vervelend allemaal. Gelukkig is het wel een geruststelling dat je elke dag een CTG krijgt!

Ik loop al vanaf een kleine 20 weken met een blaasontsteking die nergens op lijkt te reageren. Van de week is er urine afgenomen en daar krijg ik vanmiddag de uitslag van.
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook gehad en dit heeft zich geuit in vreselijke nierstuwing. Oh wat een vreselijke pijn heb ik toen gehad. Dat wil ik voorkomen dus nu word ik goed in de gate gehouden.

2. ash21

ash21 Actief lid

1 dec 2012
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamajojo: Wat balen!!! :( Kan begrijpen dat je je zo rot voelt...

Gelukkig wordt je kindje nu wel goed in de gaten gehouden!!

Ik denk aan je en hoop dat de baby zich snel aankondigt!!! *knuf*

3. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    he bah vervelend allemaal mamajojo.. we leven hier allemaal met je mee!!! en we blijven duimen dat beebj zich zelf meld :)

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Heeeeeeeele dikke knuf mamajojo! Balen dat je zo naar een dag toeleeft en ze niks kunnen doen. Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt en wanneer je ingeleid gaat worden.

Nou, ik zit, eindelijk, op de bank. Pffff wat een ochtend :D
    Eerste vk, ben idd super blij dat de kleine vast ligt! Toen ml opgehaald om naar Schiphol te gaan om m'n schoonmoeder op te halen. Ineens, onder het rijden, denk ik, ik heb trek in een tompoes :D Kon echt de hele ochtend nergens anders meer aan denken hahaha! Komen we bij Schiphol aan, is er van alles afgesloten en omleidingen :x ben echt geen held in de auto dus was super blij dat ml naast me zat.
    Schoonmama in auto gezet, thuis gebracht, ml weer op werk afgezet en op naar ah en prenatal en natuurlijk de Hema! Sta ik bij de prenatal om wat kleertjes te kopen.... Grrrrrr..... Portemonnaie vergeten :$. Hup, auto weer in, portemonnaie gepakt, toen maar op de fiets weer naar het winkelcentrum.

Gelukkig is alles gelukt en heb ik een overheerlijke tompoes achter m'n kiezen :D

Gelijk boodschappen gedaan, eten vanaaf gekookte aardappelen met een zelfgemaakte gehaktbal en bloemkool met kaassaus. Heb er nu al zin in.
    Zal wel door vannacht komen, heb ontembare trek :D

Sorry dat ik verder op niemand heb gereageerd, ga zo m'n best doen om ff terug te lezen!

5. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Pixel: balen zeg laat ze idd maar heel goed in de gaten houden. sterkte ermee

ja vind ook onwijs lief dat jullie meeleven, ik ben zeker niet zielig ofzo, maar gewoon dat het allemaal zo anders loopt als je hoopt en je dan keus moet maken voor wachten tot 42 weken, of eerder aan de bel trekken ( terwijl ik vlgende week toch ook 42 weken ben)

6. life

life Niet meer actief

Balen mamajojo!!! Hoop dat de kleine zich dan maar snel mag melden en dat inleiden niet nodig hoeft te zijn.

Over het schrikken. Jaa schrok wel even maar heb het wel eens eerder gehad, was trouwens ook echt super weinig hoor.
    Wat ze me toen vertelde over een gesprongen adertje, en denk dat het nu ook zo is omdat ik last had van de indaling.
    Kleine leek zich wel vast te pakken en kracht te zetten om zich eruit te duwen.
    Verder is de kleine actief dus maak ik me niet echt zorgen.
    Ze zeiden ook tegen mij zolang je hem voelt is er niets aan de hand.
    Vandaag is het lekker rustig met me buikje geen last meer gelukkig.

En probeer elke keer met ze voetjes te spelen haha! Als ik jeuk heb op me buik mag ik niet krabben van hem:( dan geeft hij een zet! Presies waar ik krab. En dan duuw ik weer even terug en dan duuwt hij me weer weg, zo kunnen we beide elkaar beetje plagen haha!!

Even iets anders, vandaag heb ik een jaar met me vriend, hij is alleen ziek dud we kunnen niet lekker uit eten.
    Nu wil ik ook niet iets koken maar iets lekkers halen of bestellen, iemand een idee wat?

7. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    life gelukkig....en dat plagen is lief he, hier idd ook als je maar iets op je buik aanraakt reageert ze, vraag me nog steeds af hoe ze dat zo voelen he, elkaar beetje plagen is leuk toch :)

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje lekker tompouce. Ik heb ontzettende zin in patat. Nou probeerde ik dat vl heel subtiel duidelijk te maken, maar hij ging toch voor gebakken aardappels.

Mamajojo we hopen allemaal denk ik dat onze babies eerder komen dan 42 weken denk ik. T is niet leuk om zolang te wachten. En ook niet om een beslissing te nemenover wel of niet inleiden. Vind dat je het hartstikke goed doet. En dan maar eens kijken wat de gyn morgen zegt. Mogen we op dezelfde dag.

Hier echt een beetje een rot dag. Kan mn ene been bijna niet voor de andere zetten zoveel pijn bij mn schaambot. Nog niet vaak zo erg gehad. En meestal ging het met wat lopen wel weer over. Nu wil het niet weg gaan. Bah. Zelfs met 37 weken kun je lichamelijk dus nig weer een hele stap terug moeten doen.

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Zo, hier komt het :D:

@anouk: fijn hè zo een bekkenband!! Heb er zelf al een paar weken een en merk dat, als ik naar buiten ga, ik niet meer zonder kan. Voelt idd een stuk stabieler en steviger en waggel minder hihihi!
    Kan me voorstellen dat het ff een downer is als je zulk nieuws krijgt. Gelukkig houden ze je goed in de gaten en hopelijk valt het allemaal mee. Ik heb volgende week m'n groei echo. Ben erg benieuwd!

@teske: heerlijk zo een hond! Wij hebben 2 katten. De ene is totaal geen knuffel kat en de ander juist wel. Die komt ook lekker bij je liggen.
    Ben benieuwd of ik nu ook wat beter ga lopen. Merk wel dat bukken nog moeilijker word, zeker als ik op de bank zit en even wat onder de salontafel wil pakken, dan zit er echt iets in de weg :D.
    Hopelijk is de echo goed en kan je ingeleid worden!

@SuusD: zal voor je duimen dat jou kleintje ook lekker gaat indalen over een weekje of 2!

@steenbokje: heerlijk zo een drukke baby! Die van mij is sinds gister ook erg aanwezig en ik vind het heerlijk! (Normaal een redelijk rustig kind in m'n buik dus dit is best gezellig :))

@mamavanm1: ga ook voor jou duimen! Heb zelf 2 weken geleden ook, 2 lossen dagen, een pijnlijk schaambot gehad. Nu was het al vanaf afgelopen donderdag dus hoopte al dat de kleine nu echt aan het indalen was. Zeker na vannacht!
    Heb er zelf (nog) geen last van, maar kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Hopelijk komt de kleine man snel ;)

@oktober: wat balen dat je je zo rot voelt! Doe lekker rustig aan en succes morgen bij de vk.

@pixel: pffff.... Word je ook niet blij van zo lang al blaasontsteking! Ben benieuwd naar de uitslag.

@live: hahahaha! Sinds gister heb ik dat ook! Wil je krabben, komt er gelijk een stomp of schop! Gister avond ook even "gespeeld" met de kleine, zo grappig!
    Gefeliciteerd met jullie jubileum!!! Jammer dat ie ziek is, maar word vast een gezellige avond!

Zo... Dat was het volgens mij :D

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Tip waar meiden met bi en een bekkenband misschien iets aan hebben. Als je in de nacht vaak wakker wordt van de pijn en moeilijk in bed kunt draaien, dan is het een idee om te proberen eens te slapen met bekkenband. Zelf zo lang mogelijk proberen uit te stellen, maar nu ik het wel doe slaap ik in de nachten weer, op een plas pauze na. Maar val daarna ook wel vaak weer snel in slaap.
    Weet niet of het jullie helpt maar mss wel proberen waard.

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    teske baal voor jou dat je je zo rot voelt en pijn heb, had ik maar DE tip voor je, hopelijk trekt het voor de avond weg :(

hier weer beetje blij want kan me dochter blij maken met haar maandblad PIPPO en tevens heb ik kadootje voor dr, klei. haar blij maken doet mij zoveel

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Bedankt voor de tip!!! Voor nu gaat het nog wel, het draaien. Merk dat ik het een stuk minder doe dan voor de zwangerschap. Maar zal het zeker onthouden voor als het niet meer gaat.

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje, heb het zelf ook zolang mogelijk uitgesteld. Doe dit nu met 1,5 week. Toen lukte het echt niet meer. En was slapen met de stomme voedingskussen ook helemaal zat. En draai nogal veel in mn slaap;)!

Mamajojo, ja baal er ook wel even van. Is toch niet de bedoeling om nu nog in een rolstoel te belanden..
    Wat fijn dat je je dochtertje blij kan maken, even geniet momentje als ze weer thuis komt!
    Haha klei naar aanleiding van de tip uit het andere topic?

14. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Even vanuit het ziekenhuis :

Mamajojo wat vreselijk vervelend voor je pfff!

De rest hoop ik straks bij te lezen thuis...

Hier vanmiddag de verloskundige geweest.
    Net 1 cm ontsluiting maar vanwege mogelijk vruchtwater
    verlies op naar het ziekenhuis.
    Ik lig nu in een verloskamer aan de ctg.
    Met nog hetzelfde als vanacht maar dan heftiger.

Ze zijn met een eendenbek binnen geweest en ben gelijk mijn slijmprop kwijt pffff.

Om half 6 weet ik meer

xxx

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @mamajojo, balen dat het strippen niet lukte! En zoals al meer dames hebben gezegd, we zullen voor je duimen dat de kleine zich alsnog snel meldt! Nog max een week! :)

@Jacq, succes! Weet je al wat meer? (Het is half 6 geweest... ;))

Ik heb het vandaag toch gevraagd en het is inderdaad door vocht in de polsen die ervoor zorgen dat de zenuwen iets bekneld worden.

En ik zag net in een ander topic dat Cayth vanmiddag is bevallen van haar zoon, volgens mij heeft ze hier ook wel eens mee gekletst...

@hier, ben zo ontzettend blij! Vanmorgen controle gehad bij de vk, alles weer goedgekeurd en de kleine is eindelijk ingedaald! Dat verklaart die vreselijke krampen van afgelopen week waardoor ik soms niet eens kon lopen... ;)

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam

Fijn dat ie helemaal is ingedaald!! Mooi op tijd :p. Vanochtend precies het zelfde gehoord. Is toch wel fijn :)

Is Cayth bevallen???? Welk topic heb je dat gelezen?

17. ash21

ash21 Actief lid

1 dec 2012
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jacq: Spannend, heel veel succes!! Weet je ondertussen al meer??

18. ash21

ash21 Actief lid

1 dec 2012
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op het topic 1-15 oktober mamma's staat inderdaad dat cayth is bevallen van een zoon!
    Cayth van harte gefeliciteerd!!

19. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Als ik zo lees over al die bevallende dames, kan ik niet meer wachten haha. Vanmiddag nog even de halve prenatal leeggekocht met 20% korting :)

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahaha!!! Hier het zelfde :D
    Ik ga morgen met m'n mams. Krijgen de kinderstoel van haar en heb wat leuke kleertjes gezien. Stond er vanmiddag, maar zonder portemonnaie :D, maar ze was zo lief om het apart te houden voor me tot morgen :)

Deel Deze Pagina