Alle bevallende meiden. Zet hem op!!!! Even een onzeker vraagje aan jullie. Ik ben tot dusver nog niks aangekomen maar merk ook dat ik heel weinig trek heb. Voornamelijk het warme eten is een drama. Ik krijg geen hap door mijn keel. Kindje groeit super (iets boven de gemiddelde lijn!!) maar ben zo bang dat ik wat mankeer. Herkent iemand dit?
@mamajojo: Wat vervelend zeg dat het strippen zo'n pijn heeft gedaan. Ik hoop zo dat het zijn uitwerking heeft. @Jaqc: Zet hem op meid, ook voor jou hoop ik dat je snel je kindje ontmoet! @charise: Wat een mooi meisje heb je zeg!! Geniet maar lekker. Nogmaals gefeliciteerd. @nmv: Fijn dat je je kindje uiteindelijk zelf hebt gevoeld. Geruststelling he! @teske: Lekker je ei kwijt hier hoor!! Lucht altijd wel iets op, van je af praten. Sorrie trouwens als ik niet op iedereen reageer maar kan het soms niet goed bij houden hihi Hier een goeie dag gehad vandaag! minder last van mijn rug/bekken. Band helpt enorm. Maar heb vandaag ook niet veel meer gedaan dan boodschapjes. Hoop dat het morgen ook zo gaat. Gaan dan naar ikea en prenatal kijken of we een mooi eerste pakje kunnen vinden en voor spulletjes voor de nieuwe kamer van mijn dochtertje.
Het is niet verplicht om aan te komen. De vk houdt dat bij mij ook totaal niet in de gaten. Ik heb daar nog nooit op een weegschaal moeten staan. Toevallig was ik zelf even benieuwd en kwam erachter dat ik totaal 18 kg ben aangekomen. Ons kindje heeft de hele zwangerschap op het gemiddelde gezeten en nu afgelopen week zat hij ineens iets boven gemiddeld. En dat terwijl ik de afgelopen weken bijna niks eet. Niet vergeten dat je steeds minder ruimte krijg, dus ook je maag Je krijgt vanzelf honger als je kindje of jij te kort komt..
@mamajojo klinkt wel spannend zo hoor! Nu hopen dat het doorzet! @nwr dat is erg fijn dat die zich even liet voelen uiteindelijk. Het troost je nu al, zal later nog leuk worden als je verdrietig bent! @charise prachtig kindje. Van harte gefeliciteerd!!! @ anouk. Misschien de band alleen omdoen als je weg gaat? @ teske. Je kan niet alles opkroppen. Soms erover praten of alles eruit gooien doet goed. @ hier. Heetlijke nacht gehad. Helemaal door geslapen. Daarna in de middag vk geweest voor controle, kleine doet het goed en even gevoeld bij het hoofdje ( auwwww). Ligt gelukkig nog steeds met hoofd naar beneden. Helaas niet te horen gekregen of die verder ingedaalt was. En vergeten te vragen natuurlijk. Verder geen pijntjes meer gehad. En vandaag is die lekker rustig. Nu lekker bank hangen en niets meer doen
Ik ben weer een beetje over de eerste teleurstelling heen. Ik had gewoon graag vanmiddag mijn verhaal gedaan en voors en tegens tegen elkaar af te wegen om te kijken hoe nu verder. Begrijp heel goed dat het voor mijn kindje het beste is als die zich spontaan aandient. Maar ik wil ook graag lichamelijk in staat zijn om voor de kleine te zorgen. Had die zorgen gewoon graag vandaag besproken, maar helaas. Morgen eerst de vk bellen voor een nieuwe afspraak. Volgende week donderdag wel weer een herhalingsafspraak, wel bij andere gyn. om te kijken of er al iets van ontsluiting is. We zullen het wel zien. Nu eerst maar eens even lekker slapen. Vl heeft een kruik gemaakt. Thnx meiden voor de lieve reacties. Morgen zal ik weer op iedereen reageren.
CHarise; gefeliciteerd met jullie dochter.. wat een plaatje is ze! @mamajojo; Och wat een rot gevoel he dat strippen. Bij mij deed t bij de vorige zwangerschap ook behoorlijk wat pijn. Maar 't heeft me wel geholpen. ik hoop t voor je meid. Teske; Je moet ook aan je zelf denken he, en als je kleintje goed gezond ter wereld mag komen gauw.. wat houd je dan tegen. En zeker ook dat je ook zelf voor haar kan zorgen.. Slaap lekker!!
Jacq, ik hoop dat je je kleine snel in je armen hebt! Mamajojo ook voor jou hoop ik dat het een beetje doorzet... Ikzelf heb weer controle gehad, kleine doet het goed! Ze gaan ook niet inleiden, aan de ene kant fijn aan de andere kant vind ik het ook wel fijn om te weten waar ik aan toe ben..misschien een beetje raar.. Ik ben nu me eerste week vrij, ben niet vooruit te branden, lekker lui. Ook nog helemaal geen last van schoonmaakbuien.. Mijn collega's gaven aan dat ze dit eerst hadden en dat het toen pas begon...was dit bij jullie ook of hadden jullie gewoon de normale schoonmaakbuien? Opzich kan ik het lichamelijk nog wel aan even doorlopen, afgezien van de gebruikelijke klachten, niet echt last ervan. Ik merk wel dat ik me nu al verveel haha schiet lekker op, zeker omdat ik aan de andere kant niet vooruit te branden ben...zit mezelf een beetje in de weg... Ook op seksueel vlak zit ik mezelf in de weg, ik heb wel zin alleen dan alleen met mezelf, ik heb geen zin in penetratie aangezien dat niet echt lekker meer aanvoelt en ik geen zin heb in het 'gedoe'. Vind dit echt stom van mezelf! Maar ja.... Nou al met al een hele klaagzang haha, lucht wel op
Charise gefeliciteerd, mooi hoor!! Auw wat een pijnlijke bedoeling lijkt me dat dat strippen, wel steeds meer activiteit daarbinnen lees ik!! Ik hoop dat er morgen een aantal blije moeders en mooie plaatjes te bewonderen zijn hier, dat lijkt me erg leuk maar vooral fijn voor de pijnlijdende mama's. Zet m op!! Fijn om te horen dat ik lotgenoten heb op het gebied van dipjes, van de ene kant vind ik dat ik alleen maar gelukkig mag zijn, feit is dat ik zeker de laatste week eerder vaker als minder dipjes heb... :-/ bleh wordt je sip van!! Morgen maar weer gaan shoppen voor de babykamer daar wordt ik dan weer blij van!! @ nachtrust, wat kan dat wisselen hè?! Vannacht voor t eerst weer redelijk doorgeslapen, dan weet je pas wat je voorgaande nachten gemist hebt!! Nu ook onder de wol, truste dames!
Hey meiden! Ik reageer eventjes omdat ik het erg fijn vind om herkenning in jullie verhalen te lezen. Ik zit de afgelopen week namelijk enorm met mezelf overhoop. Heb totaal geen reden tot klagen, ben 34 weken zwanger en alles verloopt voorspoedig, en toch voel ik me enorm down afgelopen week! Zo stom en frustrerend! Ik heb echt respect voor de dames die echt op het laatst lopen! Heel veel succes!
Zit ik weer. Wil zo graag slapen maar kan het weer niet . Half 1 wakker en nu om half 5 weer. Er na een half uur draaien maar weer uitgegaan. Dacht vandaag de kleine minder te voelen en dat in combinatie met dat de vk dacht dat hij te klein zou zijn maakte me onzeker misschien dat ik door het piekeren hierover niet kan slapen. Maar nu ik hier een half uurtje zit is meneertje weer heerlijk aan het rondsporten en geeft dat weer een opgelucht gevoel. Hebben jullie dat ook gehad trouwens, pijn, druk op je schaakbord/liezen? Zou dat van het indalen kunnen zijn? Ben benieuwd of er nog nieuws is bij de bevallende dames!!
Hier vanaf 05.00 wakker en kom ook niet meer in slaap. Gelukkig wel een goede nacht gehad. Mijn kleine man heeft geloof ik ook weer een ander ritme aangenomen. Vandaag maar even goed op letten hoe ik hem voel. Anouk druk op schaambot en pijn in mijn lies heb ik nu op moment last van. Baby is bij mij al wel ingedaald.
Hier ook al een paar keer eruit geweest vannacht. Kan geen houding meer vinden. Mijn man heeft vrij vandaag, dus ben maar opgestaan zodat hij niet wakker wordt van mijn gedraai. Hij smakt in zn slaap en daar wordt ik gek van. Brrr echt vies geluid. Probeer het straks weer als ik weer slaap heb.
Steenbokje, samen dagje vrij? Ik kon ook niet meer lekker liggen. Dus naar beneden gegaan. Brood gemaakt voor vl. Zelf wat gegeten. Krantje aan het lezen. Zo maar richting de bank voor een lange dag alleen thuis. Nog eentje te gaan, komende dagen weer wat leuke dingen gepland staan.
Ja samen dagje. Moet vanavond naar de vk en hij wou mee. Aangezien hij dit jaar nog geen vrij heeft gehad, vond hij dat ie wel 1 dagje mocht. Maar ik denk dat ie gewoon gta gaat spelen hihi
Hey meiden, ga alvast lekker reageren voor de dag weer begint Teske: meid ik vind het niets meer dan normaal dat je even klaagt, maar snap wat je bedoeld, ik voel me ook een zeur dat ik klaag over pijn bij strippen....maar BI lijkt me verschrikkelijk ik wens jou dan ook beste toe en kom aub hier klagen als je er doorheen zit ok? En meid ik snap dat je teleurgesteld ben, gelukkig ben je er weer beetje overheen. knuff Pixel: ik heb weinig verstand van, maar geloof dat je niet HOEFT aan te komen, zeker niet als kindje goed groeit. Neem gewoon je vitamines en gezonde voedingsvezels, want dat is wel belangrijk, en bespreek dit even met je VK, mis kan zij je geruststellen. Anouk Heerlijk shoppen voor het eerste pakje, die moet in ons geval nog warm zijn ook, had ik niet verwacht medio(inmiddels eind) sept. maar gelukkig heb ik dat, jij veel plezier en wel showen he? fijn dat die bekkenband helpt zeg. nog geslapen? kindje weer drukker?....druk op schaambot heb ik al tijdje ook na indalen, zal ook verweking zijn, spieren moeten nu alles opvangen qua organen, en zijn veel minder sterk. mamavan1: thx meid, hoe ging het na het strippen met jou enzo? herken jij mijn gevoelens? ( zie stukje straks hieronder over mezelf). hoor heel graag je ervaring. meiden nog lekker geslapen? Kers: wees maar lekker lui, en klagen? nou vind niet dat je klaagt hoor meid die nesteldrang komt wellicht nog je bent nu gewoon moe, het zegt helaas niets over de bevalling want ik had het toen ik met verlof ging al met 36 weken, en kijk me nu eens ....ook sex is heel normaal, ik vrij met mijn man al wekenlang niet meer, ook dingen zelf doen bij hem doe ik niet, gewoon geen zin in, gedoe, geen fijne houding, en tijdens de sexuele handelingen steeds van houding veranderen is niet fijn, dus ik denk dat er veel vrouwen zijn die even stapje terug doen..... Isade: lief van je, dat hopen wij ook. Fijn dat je lekker geslapen heb.......en tuurlijk mogen we klagen....zelf toen ik 2 miskramen kreeg en dus inmiddels de hoop op mama worden had opgegeven, dacht ik ook, al moet ik door een hel ik wil mama worden....nu eenmaal 1 dochter en 1 zwangerschap verder " klaag" ik ook over strippen en dat ik weer de pech heb niet gewoon te mogen bevallen met 39 weken zoals vele hier....maar klagen en ondankbaar zijn is heel verschil, wij zijn allemaal dankbaar en zullen nooit willen ruilen met iemand die bezig is al 5 jaar met IVF, want dat is natuurlijk veel erger dan gestript worden of last van BI, maar daarom mag je echt wel dipje hebben lieverd..en zullen we allemaal wel even klagen over iets...knufff Verox: stom is het niet meid, welkom en doe je verhaal hier. daar zijn we voor toch? Hier, nou geen krampjes meer gehad na 17 uur....ja gewone die af en toe komen, maar niet golvend, of met een regelmaat en dat was tussen 15-17 wel........heb nu vooral als ik loop, omdraai of beweeg dat me BM " pijn" doet, heb dan even menstruatiepijn, maar zakt af zodra ik weer tijdje in de houding zit. moet om 9 uur strippen maar ga wel bespreken hoe en wat als niet anslaat, want ben nu 41+1. Kwestie van tijd dat ik 42 weken ben en dus straks ingeleid zou MOETEN worden, als ik dan nog een afspraak in nieuw ziekenhuis moet regelen dreig ik dadelijk 42+3 te worden eer ik terecht kan...dus moet nu alvast maatregelen gaan nemen, kan de afspraak altijd afzeggen. had nooit verwacht 41+1 te halen, word soms best verdrietig als ik meiden spontaan zie bevallen met 39 weken.....andere kant denk ik....er lopen er genoeg rond die IVF/ICIS ofzo gehad hebben, en die hebben hun portie ellende wel gehad, lijkt me erger dan 2 miskramen hoor, die ben ik allang vergeten....dus ik vind ook dat ik niet mag klagen, strippen is voor goed doel.....alleen jammer dat het nodig is.... jullie zijn kanjers en heb veel aan jullie, dat mag wel even gezegd worden!!!.... meiden rustig aan vandaag weer, en knuff
@mamajojo: succes maar weer voor straks! Hopelijk slaat het strippen nu wel aan! Zal voor je duimen! @hier: Volgens mij heb ik gisteren ook iets van voorweeen gehad. Het leken erge menstruatiekrampen die steeds feller werden en daarna weer afzakten... Na een uur ben ik in slaap gesukkeld, ging er eigenlijk al vanuit dat het nog niet begonnen was. Helaas had ik gelijk!
Mamajojo wat heb je toch weer een lieve woorden voor iedereen. Thnx meid. Knuffel. Ik kan me voorstellen dat je er van baalt niet zelf spontaan te bevallen. Vooral nu de 42 weken in zicht komt. Wat goed dat je alvast contact wil opnemen met het nieuwe ziekenhuis. Gewoon doen. Wie weet geeft het wat rust. En strippen lijkt mij ook geen pretje. Bij mij gaan ze iig vanaf volgende week intern onderzoek doen en ben er best een beetje zenuwachtig voor. En mee wij hebben mss geen ivf gehad en hebben niet in de mmm gezeten om zwanger te worden. En ik ben net als jij ook heel dankbaar dat in spontaan zwanger ben geworden. Maar dag wil niet altijd zeggen dat het makkelijk is. En daaron mogen we inderdaad best even klagen. Alle meiden hier! Succes met strippen vandaag. En iedereen die even wil klagen en het niet meer ziet zitten omdat het einde wel dichtbij komt maar niet snel genoeg. Succes weer vandaag. Hopen op spontane bevallingen.
goedemorgen dames! hier heerlijk geslapen tussen de welbekende plaspauzes door Helaas wel vanaf 4 uur al klaarwakker en niet meer lekker kunnen liggen van de pijn in mn linkerbovenbeen /bil.. dus ben er maar tegelijk met vl uitgegaan misschien vamiddag nog even wat blijslapen Vandaag nog even laatste wasje draaien en dan alvast de "koffers" inpakken voor ons weekendje weg met schoonfamilie morgen.. Hele fijne dag vandaag iedereen! en succes met strippen mamajojo
Goedemorgen! @Anouk: dat klinkt mij erg bekend in de oren en bij mij is ie van de week ingedaald. Zou dus goed kunnen. Kan me voorstellen dat je erover aan het piekeren bent en daardoor niet kan slapen. Wanneer heb je weer een echo? @mamajojo: succes zometeen! En goed dat je op je strepen gaat staan en al een afspraak wilt maken voor als deze keer ook niet aanslaat! Afspraak afzeggen is makkelijker dan maken en je daardoor over de 42 heen gaat! @meerized: fijn dat je lekker hebt geslapen! Heerlijk even een weekendje weg! Ik ben altijd blij als we wat gepland hebben in de weekenden. Ddw is al zo stil @hier: heerlijk geslapen. Gister avond gesport en dat heeft wel gewerkt. Was bang van niet aangezien ik stond te stuiteren van de adrenaline. Werd op de terug weg zo goed als van de weg gereden door een oude vent. Schrok me rot! Waren 2 banen voor links af, hij stond links en ik rechts. Komt ie in de bocht op mijn baan en duwt mij daardoor weg! Ik gestopt en uitgestapt, was ie pissig omdat ik hem inhaalde in de bocht... Volgens mij had ie gewoon niet begrepen dat het twee banen bleven of zo want hij moest perse voor mij staan... Grrrrrr.... Als je het verkeer niet meer begrijpt, ga dan niet meer de weg op :x Maar goed, geen schade gelukkig, alleen flink over de zeik Vandaag verder niks gepland behalve het ophalen van de gordijntjes. Heb 2 drukke dagen gehad, vandaag weer een lekkere luie dag