Oooooo spannend mamajojo! Zet em op !!! Jaq gefeliciteerd! Geniet van jullie kleine prinsesje! Hier redelijke nacht. Met de 2 meiden voel k mee gesloopt maar niet zo ziek als de afgelopen 2 weken! Heerlijk om te voelen ook dat ze goed ligt Ik miste echt dr voetjes boven trappelen al die tijd! Dacht ik dat het een rustige baby was is ze eigenlijk enorm druk alleen dat voelde ik nou niet zo omdat ze al die tijd in stuit lag! @Teske Ik las dat je enorm last heeft van bi. Ik heb met Abigail ook ernstige bi gekregen tijdens de zwangerschap. Fysio bekkenband en krukken, daarnaast wou ik eerder ingeleid worden. Ging vanaf 37 weken zwangerschap naar gyn - elke week kwam ik van een koud Kermis thuis tot dat ze mij spontaan lieten bevallen met jawel 41+1 weken zwangerschap. Elke keer zo hij "je bent nog niet rijp" uuuugh Ik voelde me op het laatst een stuk fruit! Echt ik was ik boos. Bevalling was ook niet leuk. Nou goed de rest spaar ik je wel. Wat ik eigenlijk Had moeten doen is ipv fysio naar de osteopaat. Nu weer aan het begin klachten van bi (die waren nooit weg) .... tot mijn 24ste week ben ik gegaan en op een keer deed hij iets wat weet ik niet en ik ben nooooit meer geweest. Was niet meer nodig! ! Wellicht interessant voor na de bevalling of nu nog! Hij heeft mij echt geholpen. Wou dit graag delen want die bekken instabiliteit belemmerde echt alles wat ik deed! !! En ik ben zo gelukkig dat ik daar minimaal tot geen last van heb meer..... Nou ff gauw wat doen voordat meiden weer thuis zijn. Xx oktober
Jacq gefeliciteerd!! Geniet er van meid. Oktober. Bedankt voor je tip. Voor nu ga ik het iig niet meer doen. Wil al mijn energie sparen. Nou ben dan benieuwd wat de gynaecoloog volgende week zegt. Zij had het namelijk over inleiden. Dus we zullen eens zien, maar zal iig niet al te veel hoop hebben. Osteopaat wat doet die precies? Kraakt die je botten? Want dat mag bij mij niet omdat dit gewrichten en wervels kan beschadigen doordat ik het hypermobiliteitssyndroom heb. Anders is het zeker iets om na de bevalling te gaan proberen.
@mamajojo; Oh wat spannend zeg.. die regelmaat komt vanzelf wel meid, je hebt gewoon weeen !!! En da's altijd goed.. Het gaat je lukken, en wil je even heeeeeeel veel sterkte wensen! @Jacq; Van harte met jullie kleine meisje, geniet lekker! /all; Ben vanmiddag bij vk geweest. Bloeddruk goed, hartje klopte nog goed .. Krijg dus volgende week een extra groei echo, aangezien baby wel heel groot is, ze willen t nu in de gaten houden. En heb dus gevraagd of ze ook wilden strippen als dat kon, voor volgende week dan. Maar dat kan dus niet als ie nog niet ingedaald is, en baby is nog niet ingedaald. baal er flink van.. Ik hoop dus dat ie dat deze week nog gaat doen en ze me alsnog kunnen strippen. Wat ze daarna gaan doen weet ik niet, ik hou het denk ik geen 3 weken meer vol. Nouja, ik kan alleen maar hopen dat ie in gaat dalen en ik gewoon m'n thuisbevalling kan doen waar ik me zo op verheugd heb... hihi, heb toch ff flink lopen janken bij de vk dat ik het geen weken meer uit zou houden. sorry voor 't gedram dames, even lekker van me afschrijven.
Oh hup hup mamajojo !! Had ik ook hoor, 5min - 6 min - 3 min - 7 min... voor mij was dat regelmatig genoeg Ik zeg je : 't is begonnen !!
Jacq Gefeliciteerd met je meisje nu lekker genieten Ik zit nu op mijn mobiel maar ik ga straks even de lijst aanpassen!
Ohh jacq gefeliciteerd !!! En mamajojo Zet m op! volgens mij is het echt wel begonnen. Morgen ben je sowieso mama ik weet het zeker Heel veel succes!!
Ik heb ook last van hypermobiliteit in mijn gewrichten en botten grappig.. En de oesteopaat die kraakt de botten niet. Dat doet een chiropractor. Hij ging wel op een bepaalde manier met de gewrichten aan de gang en hield zeker rekening met de hypermobiliteit. Ook kijken ze naar het lichaam in zijn geheel inclusief de wekedelen en organen. Het is zeker iet meer inhoudelijk dan de fysio. Ik baalde er ook van dat ik nooit eerder was geweest. Wellicht soewieso de moeite waard om 1 afspraak te maken na je zwangerschap. Wat baat niet schaad niet zeg ik maar!!!! Ik ben er zo enthousiast over dat ik het al te graag doorvertel. Hier in de omgeving gaat het zeker als een lopend vuurtje met de vrouwen die ik ken met BI.... Oh trouwens achteraf bleek dus de gyn die ik toen had een oud mannetje die zat te wachten op zijn pensioen.. Mijn laatste consult zei hij ook dat ik naar huis moest en een borreltje moest nemen om te ontspannen !! Raaaar vent.. wellicht heb jij wel een leuke en zij gaat dan wel goed met je mee !!! Ik zou ook niet met 38 weken (ik wist niet precies hoe ver je was) nu niet zo een therapie opstarten. XX oktober
jacq GEFELICITEEERD!!! weer een beschuit met muisjes gemaakt (jummie) mamajojo, Zet hem op je kan het!! we duimen voor je dat het vandaag de dag is!!!
voor mij zijn de dagen nu lekker rustig, wel veel slapen... normaal slaap ik nooit (adhd) maar wel lekker dat ik nu even wat meer kan slapen. af en toe even de deur uit en verder veel beszig met het huis klaar maken en de schildering af maken. Nee geen nesteldrang helaas, maar wil het huis netjes hebben.... moeten ook nog 2 kamers opgeruimt worden (net verhuist) alles staat daaarin en echt een troep (kamer ala verslaaft aan versamelen haha) hier nog even een update van dombo
Thnx voor de tip oktober. Ga het zeker in mijn hoofd houden voor na de bevalling. Hopelijk hebben wij hier een beetje een goede ostheopaat. Gisteren had ik ook echt een hele rare vent. Heel apart gesprek. Of eigenlijk geen gesprek te noemen. Hij deed zn verhaal en ik kon gaan. Dacht dat ik mn verhaal mocht doen. Volgende week afspraak bij en vrouwelijke gyn die ik al eerder heb gesproken toen ik op de afdeling aan ctg lag. Dus wie weet.
@Teske - en andere dames met BI - Osteopathie Driehuis, actief in regio Haarlem, IJmuiden, Velsen, Beverwijk - Osteopathie Driehuis Je weet maar nooit .. XX
Helaas is vanuit het oosten van het land een beetje ver. Maar geloof dat één van mijn vrienden ook eens naar de osteopaat is geweest. Dus zal hem eens vragen naar zijn ervaring.
Kom net van de vk en heb echt een baal moment! Zit er eigenlijk best wel doorheen en voel me vandaag ook totaal niet lekker. Vorige week had ik bij de vk te horen gekregen dat hij mooi was ingedaald en groen licht voor de bevalling. Net kreeg ik te horen dat hij netjes voor het bekken ligt en niet meer is ingedaald en dat als mijn vliezen breken ik gelijk moet bellen en moet gaan liggen tot hun er zijn. Me bloeddruk is ook weer gedaald, vorige keer 120/75 en nu was hij 105/60. Moet nu echt om de 2 uur iets gaan eten en dat terwijl mijn eetlust echt laag is.
Als je dat al gedram vindt... dan zijn er heel wat dames (incl ik) die dat extreem doen! En dit forum is er echt niet alleen voor de leuke dingen, iedereen schrijft van zich af! Ik denk dat het grootste gedeelte zelfs gevuld is met gezeur, geklaag en gedram. En ik hoop ook voor je dat je kleine snel in gaat dalen. Bij mij is dat sinds deze week ook pas, dus het kan nog zat! En het nog niet ingedaald zijn, betekent niet dat je niet thuis kunt bevallen hoor! (Was bij mij iig niet het geval!)
Mamavanm1, nmv heeft gelijk, drammen mag hier. We zijn er toch een beetje om elkaar zo de laatste loodjes door te loodsen. En dat zijn vaak niet alleen de leuke dingen maar vooral ook de minder leuke dingen. Dus lekker blijven drammen.
Jacq gefeliciteerd met het kleine meidje! Geniet ervan! Mamajojo, super dat het nu begonnen. Is! Ik wens je alle kracht toe! Vandaag of morgen gewoon je kleintje in je armen, heerlijk!! Nog bedankt voor het reageren op me berichtje deed me goed! Life dombo is erg mooi geworden! Crea Bea hoor!
Zo, vanmiddag toch even naar m'n werk gegaan. Is een actie begonnen vandaag en dacht, als het druk is, ga ik wel achter de kassa zitten. Ben er totaal 4 uur geweest (waarvan ruim een uur eetpauze ). Nu heerlijk genieten van een welverdiend bad! Life: Dombo ziet er al goed uit! Ben benieuwd naar het eind resultaat! Lekker hè, al dat slapen? Ik ben erg benieuwd wanneer die nesteldrang aan komt zetten, heb er ook nog geen last van. Ben eerder lui en niet vooruit te branden. Maar, denk dat ik zondag wel ff wat ga doen, heb maandag het intakegesprek met de kraamzorg. @mamavanM: ga voor je duimen dat jullie kleine man nog gaat indalen! En wat betreft het "gedram" sluit ik me helemaal aan bij wat er al gezegd is!
@jacq: GEFELICITEERD!!!!! Geniet van je meisje. Mooie naam hoor! @mamajojo: zet hem op meid. Eindelijk is het zover. Ik hoop dat het snel helemaal doorzet en he je k8ndje vadt mag houden. Je hebt het verdient. Ik heb net alles bijgelezen van vandaag. Het is teveel om op iedereen te reageren. Sorrie. vandaag geshopt bij ikea teslaagt voor onze kleine meid haar nieuwe kamertje. Het eerste pakje is helaas nog niet gelukt. Nu uitgeteld op de bank. Fijne avond.
Gesprek bij vk ging goed. Mijn meisje ligt echt helemaal ingedaald en vast in mijn bekken. Lag goed op schema qua groei en hartje klopte ook lekker snel. Bloeddruk was wel weer iets te hoog, bij 2e meting net oke. 1e 143/93 en 2e 142/89. Maar dat ben ik eigk de hele zwangerschap al gewend. Heb verder geen klachten ervan. Morgen eindelijk 37 weken, dan mag ik ook officieel bevallen maar heb me ingesteld op sowieso 41 weken. Dus ben benieuwd wanneer ze geboren wil worden Het is behoorlijk stil rond mamajojo, volgens mij krijgen we morgen bericht.