Siertje, lekker even bezig zijn op het werk. Fijn zo toch een beetje bezig te kunnen blijven. Anouk, wat fijn dat jullie zijn geslaagd voor de kamer van jullie dochter! Steenbokje fijn dat de kleine nu goed ingedaald ligt. Wordt verder niets mee gedaan hoge bloeddruk? Idd erg stil rond mamajojo, hopen morgen goed bericht!! Ik lig lekker in bed. Gehad voor vandaag. Tot morgen. Hopen op weer een goede nacht.
@steenbokje:super fijn dat de kleine is ingedaald!!! @teske: vind het idd fijn om zo nog een beetje contact te hebben met de buitenwereld Zaterdag gast officieel m'n verlof in, maar wil sowieso proberen om op maandag de admin te doen, verder bekijk ik het per dag. Slaap lekker zometeen, hoop ook dat je een goede nacht hebt. Denk ook dat mamajojo druk us met wat anders, hopelijk morgen weer babynieuws! Slaap lekker allemaal!
Hè bah... Weet niet wat het is, maar m'n buik is zo van slag Denk dat het m'n darmen zijn, heb vanaaf Mac gegeten en ben bang dat dat niet zo goed is gevallen. Lag al lekker in bed tv te kijken, wilde ik op m'n zij gaan liggen, maar zodra ik wilde draaien of wat dan ook, kreeg ik pijnlijke steken in m'n buik. Heb me uiteindelijk toch uit bed weten te hijsen en zit nu een uurtje op de bank met een kruik, maar helpt niet echt. Kleine is ook super rustig Maak me niet zorgen of zo, maar is wel best vervelend... Hoop dat het toch gaat zakken of dat ik zo naar het toilet moet en ik er vanaf ben... Moest het ff kwijt. Hoop dat iedereen een goede nachtrust heeft!
@ Vervelend dat je zo'n last van je buik hebt. Ik hoop dat het inmiddels minder is en je lekker slaapt. @steenbokje fijn dat de kleine is ingedaald. En fijn idee ook hè die 37 weken. Je mag vanaf nu. Hier weer heerlijk wakker . Valt nog mee het is al 5 uur . Zo nog even uurtje proberen te slapen en morgen dochter naar kdv brengen, fysio en dan de rest van de dag alle nieuwe babykleertjes strijken. Heerlijk al die kongenskleertjes op de waslijn vandaag ik ben nu zo die roze schattige kleertjes gewenst dus die stoere jongenskleertjes is erg leuk nu. Verder is kleine man weer lekker druk in de buik en dat is toch ook een geruststelling weer. Hoe zou het met mamajojo zijn?
update: weeen werder hetiger naar mijn idee en kwamen om de 3-4 min en hielden 1 minuut aan. VK geweest maar nog steeds 2 cm , dus geen vordering, wel was e BMH iets korter weer en de boel wat weeeker....toucheren deed dus minder pijn nacht was zwaar, wat weeen moeten wegpuffen, maar nu straks over 2 uur melden voor inleiding...tis even afwachten welke vorm, afhankelijk van mijn ontsluiting nu. tijdens dit bericht moest ik ook weer paar keer wegpuffen dus hopelijk snappen jullie dat ik even snel update plats voor de lieve meiden hier die nieuwgierig zijn en meeleven, maar ik kan echt even niet uitgebereid lezen en reageren weet niet hoelang ik in ZKH zal zijn voor inleiding, maar zolang jullie niets horen zal ik bezig zijn,....... ben best bang, omdat ineens zo snel gaat, maar goed, me meisje zal er vandaag of morgen als ze traag is, zijn.
Goodmorning. Lag al van half 4 wakker. Wordt gek van de nachtmerries, en had maagzuur. Dus ben half 5 maar opgestaan. Boterhammetjes voor mijn mannetje al gesmeerd en zelf ook maar lekker wat gegeten. teske nee, ik heb sowieso een verhoogde bovendruk, zolang de onderdruk onder de 90 blijft is het goed. En zolang ik geen klachten krijg natuurlijk.
@mamajojo fijn wat te horen maar balen dat het toch niet helemaal is opgeschoten. Suc6 straks met de inleiding en de verdere bevalling en ik hoop dat je snel je kindje mag vasthouden. En niet bang zijn hoor! Gaat allemaal goedkomen voor je het weet is ze er!!!
Siertje, hopelijk nog goed kunnen slapen. Anouk, tot 05.00 wel goed geslapen? Hopelijk daarna ook nog even. Steenbokje, vervelend dat je zo slecht slaapt. Huisarts al gebeld voor maagzuur, helpt echt!! Mamajojo, heel veel succes met de laatste loodjes. Balen dat het zo langzaam gaat. Duim voor je dat het nu wel mag gaan opschieten. Sterkte meid! Hier een goede nacht gehad. Om 02.00 wakker heel even en nu pas weer naar de wc! Moest al wel even maar had geen zin. Nu nog even lekker warm in bed liggen.
Goeiemorgen! Probeer een beetje te reageren mar gaat zo lastig (vergeet alles...) @ iedereen goeie nacht. Fijn ik heb ook een heerlijke nacht gehad alleen wel al vanaf 6 op helaas haha. @ iedereen rot nacht. Bestaan er geen middeltjes om wat door te kunnen slapen? Zou wel lekkerder zijn toch? @mamajojo, laat het nu maar gebeuren hoor je verdient het. Suc6! En we horen her graag snel van je. Ik heb geen idee wat ik vandaag gaa doen verveel me al dagen verschikkelijk alhoewel het zwangerschap nog steeds voorbij vliegt. Vandaag moet ik weer autorijden godzijdank. En wil ff wat boodschappen doen en stad in om ff kleding te zoeken voor vl. Maar is zo saai in je 1tje. Wat kan ik nou nog meer doen op die saaie dageb?
Mamajojo, succes vandaag meid! Ik ga zo even werken (werk buiten de deur en deels thuis door vele harde buiken en bi) Altijd haasten op zulke dagen, kleine man naar KDV, grote man naar BSO en school en daarna de file in. Ik had vannacht ineens last van slapeloosheid. Bah wat vervelend. Was ook echt voor mijn gevoel niet meer moe terwijl ik nu zo terug zou kunnen kruipen. Maar ja het hoort erbij die laatste weken
Goedemorgen! Een gebroken nacht kan je wel zeggen.. kon me geen houding vinden om comfortabel te liggen.. verschrikkelijk die rug/billen vl nog om half 3 een poging ondernomen om me billen te "masseren" die werd gek van me gedraai en gewoel en gezucht.. maar dat liep natuurlijk weer uit op wat anders mannen.. haha afijn zijn rond uur of 4 in slaap gevallen denk ik.. en half 7 vl er weer uit arme jongen.. Gelukkig hoeft ie maar een half dagje vandaag want we gaan vamiddag richting het zuiden lekker weekend centerparks!! verheug me erop heerlijk gewichtloos te zijn in het water.. Sorry beetje ego berichtje heb alles beetje vlug terug gelezen.. Zometeen druk met "koffer" inpakken en laatste dingetjes regelen. me doggy naar opa en oma brengen.. dus druk druk druk! Rustig aan meiden, en een heel fijn weekend alvast!! Mamajojo heeel veel succes!!! groetjes mez
Goede morgen @MamaJoJo - todays the day!! Heel veel sterkte! Voor de rest lijkt het er op dat iedereen wel een ok nacht hebben gehad. Ik was zo gesloopt na gisteren dat ik ook zeer geweldig heb geslapen! Kindjes zijn naar school en ik zit even lekker. De meiden gaan vanavond naar papa toe tot dinsdag middag (ik mis ze altijd verschrikkelijk) maar geeft mij wel de kans om even bij te komen. Ik doe dus nu ook niet veel behalve ontspannen! Vanmiddag met de jongste naar de kinderarts - met 4 jaar plast ze nog altijd in dr broek is nooit zindelijk geweest en met alle begeleiding van huisarts en alle systemen die we hebben gedaan blijft ze ongelukjes hebben. Het lijkt erop dat er echt iets lichamelijks niet goed is. zwakke blaas of sluitspiertjes! Ze doet ook altijd zo dr best maar red het echt niet en heeft altijd verschoon kleertjes mee naar school. Ze is bijna 5 en de kinderen op school zijn meedogenloos. Zelf zegt ze niet naar die "poepie dokter" te willen en is erg boos! Aaaaag got.. Toch wil ik dit opgelost worden - zeker met nr 3 onderweg... Nou .. sterkte allemaal en tot snel weer ... XX Oktober
Goede morgen dames! Mamajojo spannend hoor! Jammer dat het nog niet heeft doorgezet, maar vandaag zal het dan wel echt gaan gebeuren!! Succes, je kan het!
@ mamajojo: heel veel succes!! @ mezmerized: Wat lief dat hij je billen nog even wou masseren midden de nacht. Vond je waarschijnlijk niet erg dat er meer kwam Ik mag geen *** hebben Dus beetje jaloers... En een weekendje centerparcs, ooh wat fijn. Wil ook.... Geniet er van!! En aan al degene die slecht geslapen hebben. Ik voel met je mee. Ook weer een rotnacht gehad. De hele dag doodmoe zijn, in mijn bed kruipen en niet kunnen slapen... aarrgghhh... Viel ik bijna in slaap, begon ons hondje wel te janken zeker. Meestal om aandacht en om op bed te mogen... Normaal na paar keer hem naar zijn mand te sturen zwijgt hij. Maar vanacht dus niet! Ik ga naar de wc en meneerke loop mee. Ok snap het, hij moet buiten. Wc zit aan voordeur dus daar maar naar buiten gelaten. Keerde hij wel niet terug zeker. Ik zachtjes roepen en niet willen komen he. Heb ik op mijn blote voeten nog de keien doorgelopen en in zijn diarree getrapt om hem dan zo binnen te krijgen. Ik was kwaad, gefrustreerd, doodop en kon wel janken!!! De laatste dagen loop ik zo lastig. Mag sinds week 29 niets meer doen. Verveel me. Mijn buik zit in de weg. Weet me geen houding te vinden en ben het beu! Ben zeer blij dat ze toch nog wil blijven zitten in mijn buikje maar aan de andere kant wil ik haar eruit. Ben het beu en weet geen raad met mezelf... Zou eigenlijk niet moeten klagen he. zijn er hier die veel verder zijn en het waarschijnlijk lastiger hebben dan ik ... Zo dat deed deugd. Hopelijk kan ik er weer even tegenaan
Goedemorgen! @teske: ja, gelukkig lekker kunnen slapen. Beeb is nog wel erg rustig, vind dat nooit zo fijn Buikpijn is wel minder maar zeker nog niet over. Hoop dat ik zo ff goed naar het toilet kan hihihi @mamajojo: bedankt voor de update, vind dit nieuwsgierige persoontje erg fijn . Je hebt zo lang op dit moment gehad en nu gaat het dan toch echt gebeuren. Niet zo soepel als dat je had gehoopt, maar vandaag of morgen heb je je kleine meisje in je armen!! @mezmerized: veel plezier dit weekend! @life: begrijp helemaal wat je bedoeld!!! Heb het hier ook. Ben blij dat een vriendin van mij zo langs komt met haar super leuke zoontje van een half jaar. Ben ik weer even onder de pannen. Maar vanaaf weer alleen thuis Is soms frustrerend dat je naar die hele kleine dingen toeleeft en dat dat je dag kan maken. Je wereldje word zo klein... @anouk: Leuk hè? Al die kleertjes aan de lijn word ik ook elke keer erg vrolijk van hahaha! Nou meiden, fijne ochtend, ik ga mijzelf even "afmaken" (tandenpoetsen enz ) dan ben ik er helemaal klaar voor als m'n vriendin komt.
Mezmerized, heerlijk een weekendje weg! Geniet er lekker van. Oktober, kan me voorstellen dat je het graag opgelost ziet worden, zowel voor jezelf als voor je dochter. Succes! Hier weer op de bank. Slaapkamer opgeruimd, hond uitgelaten aan tafel ontbeten. Theepot alvast klaar gezet. Nu alweer moe😉. Zo iig visite. En vl is tussen 12.00-13.00 vrij, dus ook mooi op tijd thuis. En dan heerlijk weekend.
Lieve MB90, Tuurlijk mag je klagen!!! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent!! Is ook níet niks, als je al zo veel weken niks mag/kan. En dan ook nog eens zo een "fijne" nachtelijke wandeling, is niet leuk! Hoop dat je de laatste paar weekjes toch nog een beetje goed door kunt komen en dat je niet al te lang meer hoeft te wachten (min 4 weekjes ). En lekker van je afschrijven hoor, als je het ff beu bent!!