Jacq wat een verhaal zeg! Balen dat het niet helemaal goed verliep. MAAR je kan nu heerlijk genieten van je kleine meid. Nogmaals gefeliciteerd!! @steenbokje. Pff ook al, lekker beurs gevoel. Heb je gewoon teveel gedaan of is het gewoon zo dagje. Heb trouwens net gelezen dat de menstruatie pijnen voorweeen of weeen zijn, klopt dot nou. Wat ik weet is dat er ook harde buiken bij komen of heb ik het nou mis? In iedergeval sterkte met de pijntjes en alvast slaaplekker. Vandaag rustig dagje en helemaal niets gedaan een keer, wel was me vogel helaas weggevlogen van me schouder (neem hem bijna altijd mee) en kwam in een weiland terecht, zat die dan netjes op me te wachten tot ik hem veilig had gepakt (stomme jaapie haha) Buikje is verder rustig alleen best veel last van me ribben helaas. Al 2 navhten gehad dat als ik even wakker was geworden echte menstruatie pijntjes hadd maar dat had ik in de ochtend dan weer niet. Ik slaap veel en ga straks ook weer me bedje opzoeken. Voor iedereen een fijne nacht!
Menstruatiekramp kunnen idd voorweeën of weeën zijn, maar zijn volgens mij pas weeên als ze echt door heel je baarmoeder heen trekken. Life wat leuk zo'n vogel die overal mee naar toe kan. En wat fijn dat als hij weg vliegt je hem dan wel makkelijk weer kan pakken. Lijkt me namelijk anders echt een hele klus. Hier een goede nacht gehad. Wel laat gaan slapen en daarvoor vask naar wc geweest. Met als resultaat dat ik net pas weer hoefde. Hier al sinds gisteravond verl kramp onder in mn buik. Meestal moet ik dan snel naar de wc maar nu nog geen sprake van. Wel trekt er af en toe één door naar boven, waar de baby druk van wordt. Maar zet niet door. Krampen gaan ook niet echt meer weg met warme kruik oid. Vandaag nog een dagje heerlijk weer! Hopelijk nog even met de homd naar het bos. Daarnaast even bij scouting kijken, is een groot festival vanwege 50jarig bestaan. Julloe goede nacht gehad? Nog plannen voor vandaag?
Nu al de 3e avond achter elkaar dat ik erge krampen heb (waar ook een lichte piek in zit), zouden dit voorweeën zijn? En ik heb al ruim een week het gevoel alsof ik heel hard in mijn kruis geschopt ben! Omdraaien, opstaan, iets bewegen, bij alles voel ik dat het beurs is. Hopelijk zorgen deze pijntjes er wel voor dat er wat gebeurt... Zo maar eens naar het bedrijf van mijn man, gezellig koffie drinken met de 'zaterdag-jongens'!
Goedemorgen! Men, wat kan je slecht slapen zeg! Bleh @Jaqc.. gefeliciteerd! Vergeten doe je het niet hoor maar het is het wel waard hè? @Marjojo... gefeliciteerd! Gelukkig geen enorm kind geworden, al die dagen overtijd! Weeën? Bijna alle vrouwen weten wel wanneer ze echt weeën hebben. Zelfs ik wist het en ik had geen weeën volgens het boekje (niet regelmatig en niet heel heftig maar wel effectief bleek bij controle) Oefenweeën gaan bijna altijd weg als je lekker gaat douchen, echte weeën niet (en worden vaak zelfs 'erger') Maar... verloskundigen zijn er om te kijken of je echt aan het bevallen bent als je het niet zeker weet. Gewoon bellen dus als je het niet zeker weet. Baby ligt hier met de billen rechtsbovenin en met het koppetje links helemaal tegen mijn lies aan. Hij kan niet indalen (door de placenta) maar ik merk wel dat hij er tegen aan drukt. Ik heb behoorlijk wat pijn in die lies EN de zenuwen in mijn bovenbeen laten het afweten.. raar gevoel. Nog een week of 5-6 verwacht ik hier.. maandag horen we vast een datum.
Echte weeën heb ik iig nog niet gehad, het is namelijk altijd na een uur ofzo weer weggetrokken... Ik hoop alleen dat die pijntjes wel wat werk verzetten en dat het niet zo heel erg lang meer hoeft te duren! Ach ja, nog max 2,5 week!
Nmv hier hetzelfde. Nog geen 'echte' weeën. Af en toe rolt er 1tje door. Maar verder idd veel krampen. Durf niet te hard te hopen dat het wat doet. Maar ern klein beetje hoop ik het natuurlijk wel. Scheelt straks weer. Komende week wordt er gekeken of het wat doet.
Ik moest net heel hard lachen! Mijn man was wat vergeten mee te nemen, dus belde hem op of ik het moest komen brengen... Volgens mij schrikt hij nu elke keer als ik hem bel! Hahaha!
Goede morgen!! TJemig Jaq. net even tijd genomen om je verhaal te lezen. Wat een drama bevalling. Idd.. ik kan mij voorstellen dat je dat niet vergeet zodra je mooi meisje op je buik ligt, al verzacht het wel iets. Het is wel achteraf de moeite waard denk ik. Heel veel sterkte met opknappen en genezen! en laat jij en Alexis heeeeerlijk verwennen! Ik heb een goede nacht achter de rug. Beeb ligt nog goed en trappelt er heerlijk op los met dr voetjes boven in ! Ik ben bijzonder blij.... Gisteravond even wezen winkelen met mijn oudste dochter (even - ik waggel als een pinguin door de winkelcentrum en mijn dochter loopt 6 passen vooruit!!). Ze heeft nieuwe kleertjes mogen uitkiezen bij Cool Cat - ja prenatal en H&M fase bij haar zijn we echt voorbij! En mw heeft naar eigen smaak met begeleiding uitdraad 2 prachtige setjes uitgekozen. Met jongste dochter gisteren naar kinderarts geweest... Schijnt dat zij gewoon niet meer weet wanneer ze wel iets moet doen qua plassen, aandrang en prikkels... Dus echotje wordt gemaakt - ze keek wel even verbaast en zei - "ik heb toch geen baby in mijn buik" en vanaf volgende week bekkenbodem therapie inzetten! Vandaag verder rustig dag denk ik alhoewel de nieuwe onderburen de oude tegelvloer aan het uitjekkeren zijn denk ik dat ik wel op den duur ga vluchten...
Goedemorgen! (Nog net ) Hier ook een rustige avond en nacht had. Gister nog best wat last gehad van een erg gevoelige buik, ook met aanraken en een heel rustig kind. Vannacht echt elk uur eruit geweest, maar toch wakker worden met het idee dat ik goed heb geslapen, best vreemd Vandaag m'n eerste officiële verlofdag! Hahaha! Heb er al ruim 5 weken opzitten maar voelt toch weer als een mijlpaal Heb er al een drukke ochtend opzitten. Om 9 uur eruit, en hebben al boodschappen gedaan. Hebben vanmiddag de opening van het turnseizoen bij de turnvereniging en gaan eerst bowlen en daarna voor 65 man pannenkoeken bakken (ik ga lekker op m'n zwangere kont zitten en eten hahahah!!) Gelukkig vanaaf helemaal niks dus kan dan lekker bijkomen. Wens iedereen een hele fijne dag, geniet van het zonnetje! Dikke knuf!
Zo wij zijn ook net weer thuis. Eerst naar de open dag van de nieuwe sportschool geweeest. Flink wat trappen gelopen pff dus daarna mezelf beloond met een menu van mcdrek mijn man nam braaf 6 kipnuggets, zegt dat meisje vriendelijk dat was het? Ik zo ehh nee doe mij maar een menu hihi daarna grote boodschappen gedaan. Alles ingeruimd. En nu ga ik ff rusten want vanavond hebben we een verjaardag van vrienden in Duitsland en ik ben bob uiteraard. Heb vanochtend nog flink wat krampen gehad maar werd gelukkig weer minder na een lekkere warme douche. Fijna dag nog allemaal! X
Jacq en mamajojo van harte gefeliciteerd!! Steenbokje is dat ver rijden voor je naar Duitsland? Ben je niet bang dat het in ene gaat gebeuren? Haha ik ben wat dat aangaat een stresskip....
Joepie!!! Ik heb een top nacht gehad. Van 23.00u tot 9.30u geslapen!!! Ok 1x eruit geweest voor een plas maar that's it/ Was weer even geleden . Vanmorgen met dochterlief boodschapjes gedaan, nog kleertjes gekocht bij zeeman (heerlijke prijsjes hebben ze daar toch!). Daarna om uit te rusten bakkie koffie bij collega's (ik werk in centrum). Lekker geluncht met ml en nu lekker achter de pc en dadelijk lekker de ouders van nu lezen want die lag op de mat. liefs
Anouk, fijn zeg dat je zo goed geslapen hebt! Hier ook even lekker de deur uit geweest. Eerst even koffie gedaan bij schoonmoeder waar zwager, vrouw+kids ook waren. Vervolgens even kijkje genomen bij scouting 50jarig bestaan. Nu is vl in de tuin bezig. Had hij denk ik ineens zij in. Zelf uitgeput op de bank. Toch weer te veel gelopen, dus dat zal na het weekend wel weer bijkomen zijn!
OK .. ik heb nu genoeg in huis om mij tot maandag middag op te sluiten - nergens heen gewoon niets doen!! Veel plezier met je verjaardag in duitsland... Steenbokje. Ik heb ook te veel gelopen nu Teske dus ik ga met een hapje eten op de bank ploffen en filmpje kijken.... Anouk Altijd mooi prijsjes bij de zeeman!! Laatst gekeken voor kleine rompertjes alleen die hadden ze helaas niet... Nou geniet er van iedereen ... XX Oktober
Is dik half uur tot 45 min rijden. Haha mocht ik weeën krijgen dan redden we het wel nog om naar huis te rijden. Hoop ik komt vast goed! Iedereen heeft wel de dag leuk gevuld las ik zo snel. Wij gaan nu ff eten en hondje wegbrengen. Mamajojo had niet meer gereageerd met de naam he? Of heb ik dat gemist? Oh en volgens mij mogen we het lijstje weer flink aanpassen
Oktober, heerlijk op de bank idd. Jammer is alleen dat we hier niets lekkers meer in huis hebben.. Doen maandag pas boodschappen. Morgen dan toch maar naar verjaardag om wat te snaaien. Oktober, volgens mij heeft mamajojo idd niet meer gereageerd. Echt fijn zo'n zonnig weekend! Lijken de laatste loodjes ineens een stuk minder zwaar.
Dilemma. Wat zouden jullie doen. Een goede vriendin wil van di t/m do komen logeren. Maar straks begint de bevalling spontaan (waarschijnlijk maak ik me druk om niets). Wel of niet doen?
Oei teske.. moeilijke.. ik zou zeggen volg je gevoel. Ik persoonlijk krijg meer behoefte aan eigen ruimte en als er veel mensen hier zijn vraag ik des ondanks hun goede bedoelingen om vriendelijk weg te wezen!!! Ik snap je dilemma wel... met 38 weken zou je in theorie kunnen beginnen alleen hoeft dat niet zo te zijn.. Ik heb veels te veel lekkere dingen in huis gehaald.. merk dat ik vreselijk trek heb ik lekkere (toch wel gezonde) dingen ... Succes er mee! X
Ik denk dat Ik het ook teveel gedoe zou vinden op deze termijn. En anders met haar afspreken dat ze gaat als het begint of als je het niet trekt. Nou lekker in bad gelegen. Ml is toastjes aan het maken en zo filmpje. Fijne avond!!!