Ow steenbokje half uur is inderdaad te doen! Dat zou ik ook aandurven Teske, ik zou ook zeggen volg je gevoel, als ik kijk naar mij persoonlijk zou ik het niet doen. En ik zou het niet durven gokken...
@Teske is wel lange periode als je bedenkt dat het idd zo maar kan beginnen. Zou dagje afspreken of woont ze daarvoor te ver weg? Voor overdag kan je dan nog afspraken maken wat als, maar ja snachts kan je dr niet wegsturen. Succes iedereen, hoop op goede nacht. Voor mezelf hoop ik op een nacht met weeën of vliezen die breken
Zo, lees dat de meeste een lekker daggie hebben gehad. Hier eigenlijk teveel gedaan vandaag dus nu gevloerd op de bank. Maar, wel een super leuke dag gehad Morgen overdag niks op de planning dus kan lekker bijkomen. Wens iedereen een fijne avond en een hele goede nacht (met of zonder gebroken vliezen en weeën )
@ mama's Proficiat!!! Wat een mooie wondertjes. Bevalling verdwijnt gauw uit t geheugen hoop ik!! @teske vooral heel erg je gevoel volgen, bij lichte twijfel niet doen, ik had dat laatst met mn neefje, oké kom dan toch maar... Me vervolgens hele middag lopen ergeren omdat ie zo druk was... en ik op t eind helemaal kapot. mijn grens is stuk sneller bereikt merk ik nu! Dus vooral naar jezelf luisteren! @hoopvolle mama's to be: zet hem op en hopelijk gauw een klein wonder op ipv in je buik!! @mezelf, pfoe leuk weekend maar enorm veel te doen en ik heb weinig puf meer over, en dinsdag pas een rustdag... Ik heb laatste tijd meer/vaker nee gezegd als normaal in een jaar ofzo maar als t leuke dingen zijn scheelt t wel in mn uithoudingsvermogen, dus ik ga nog even door! kindje lekker druk, pijnlijk druk soms. Vriendlief vroeg of ik me niet 'aanstelde' wat betreft gevoeligheid of t echt zo erg was?? Even laten voelen maar eerst kwam er een kleine schuifbeweging, och valt wel mee, oeh wat is dat!!! Tja toen gaf dochterlief hem dus een knietje!!! morgen mn derde bbq op een rij!! En maar afvragen waarom ik zoveel aankom :-! Fijn weekend nog allemaal!!
Zo geen weeën dus weer veilig thuis gekomen verwacht ook nog niks eigenlijk. Voor mijn gevoel duurt het zeker nog 2 weken. Ohh teske als ik het vanuit mijn eigen gevoel bekijk zou ik het niet willen. Ga zo lekker naar bedje, steeds harde buiken pff echt irritant maar niet super pijnlijk. Ik voel haar ook steeds wriemelen van binnen haha en dan wordt mn buik ook meteen weer hard. Begin weer honger te krijgen kijken of ik nog wat kan snaaien
Hier op de bank met een kopje warme melk, kijken of het maagzuur zakt. Daarna ml z'n neus dicht knijpen , hopen dat ie stopt met snurken @teske: zou het idd misschien voor een nachtje doen, maar liever niet. En omdat de bevalling zo maar kan gaan beginnen en omdat ik denk meer ruimte voor mijzelf nodig zou hebben. Vind nu bezoek van een paar uurtjes al wel weer genoeg, laat staan dat ik voor ontbijt moet zorgen terwijl je misschien een hele slechte nacht hebt gehad en ze vervolgens ook nog moet gaan vermaken @tisade: hier vanochtend precies het zelfde ! Vrijdag was de kleine erg rustig en vind dat nooit zo leuk, ga me dan best snel zorgen maken. Maar gisterochtend zaten we in de auto en, ik weet niet wat ie deed onder in m'n buik, maar trok helemaal een pijnlijk gezicht. Kreeg gelijk te horen dat het "ook nooit goed was". Eerst te weinig bewegen en daarna doet het weer pijn. Heb hem ook even duidelijk gemaakt dat als hij dit zou voelen, hij tegen het dak van de auto zou zitten hahaha @steenbokje: gelukkig weer veilig thuis! Leuke avond gehad? Nog waterkers kunnen vinden om te snaaien ? Klinkt als voorwerk, al dat gerommel! @hier: heerlijk zo een bekertje warme melk, nu hopen dat het blijft werken. Hebben jullie dat ook, dat je wakker bent, maar eigenlijk super moe en heeeeeel graag zou willen gaan slapen? Ga het zo maar weer eens proberen. Hopelijk slaapt iedereen lekker door vannacht!
Heerlijk weekend voor mij! Afgelopen vrijdag weer een perfecte controle bij de gynaecoloog. Ik sta onder strenge controle ivm mijn voorgeschiedenis, maar deze zwangerschap is tot dusver volgens het boekje verlopen! Onze kleine meid word geschat op 2520gram, en dus mag ze nu gewoon al geboren worden! Wat een onwerkelijk idee! Geruststellend, maar ik hoop toch dat ze nog lekker een paar weekjes blijft zitten. Mijn ouders zijn een nachtje komen logeren! Heerlijk! Ze wonen 1,5 uur bij me vandaan. Mijn moeder heeft de ramen gewassen en mijn vader heeft onze tuin winter-klaar gemaakt. Daar ben ik verschrikkelijk blij mee! Ik las dat er nog meer mensen druk waren geweest met hun tuintje, daar was het dan ook heerlijk weer voor! Nu lig ik even wakker, maar dat is de laatste tijd normaal hier. Moet rond deze tijd altijd plassen, en daarna kom ik moeilijk weer in slaap. Maar ik heb geduld. Ik lees wat en geniet van de bewegingen in mijn buik. Voor zover dat lukt, want net als bij Tisade en Siertje weet ze me ook verontrustend pijnlijk te raken. Daar was ik vorige week nog bezorgd over, maar op de echo zag ik dat ze met haar hoofdje laag ligt en met haar handje bij haar gezicht. Dus dat friemelend handje daar beneden verklaart een hoop. @Teske; Of die vriendin kan komen logeren ligt vooral aan jullie band. In hoeverre begrijpt ze je situatie en red ze zich zelfstandig als er complicaties mochten zijn? Mijn beste vriendin zou ik nog best laten logeren. Gezellig! Ik kan eerlijk tegen haar zijn als het me teveel word, en ik heb haar graag om me heen.
Zo wat een rotnacht weer zeg. Heb zo'n buik en rugpijn en dat trekt dan door tot in mn bovenbenen. Als ik lig is het nog erger als dat ik zit. Dus ook maar naar de bank verhuisd zodat mijn man kan slapen. Ze zenden de Disney film van Alladin uit, dus dan heb ik wat te kijken hondje is ook meeverhuisd naar de bank. Gezellig op zondagochtend
Siertje, ik was idd even naar de wc en lees dan altijd even wat bij. Gelukkig wel snel weer in slaap gevallen. Jij dan? Steenbokje. Hmm balen zeg. Mij helpt het dan weleens om even paracetemol te nemen. Dan is het weer even rustig. Verox, fijn dat alles goed is met de baby. Lekker hoor. En wat lekker dat je ouders langs zijn geweest! Gezellig. Hier een aardige nacht gehad. Wel veel last van krampen, waar niets echt tegen helpt. Maar zet ook nog niet door. Zullen di of do zien of het iets heeft gedaan. Bedankt voor jullie rescties. Zal met vl overleggen wat hij vindt. Het is wel mijn beste vriendin, ik zou het allemaal niet heel erg vinden, maar hij moet het er ook mee eens zijn.
Goedemorgen! @verox: fijn dat alles ok is. Lijkt me idd een apart idee dat je weet dat de kleine echt mag komen. Maar laat idd nog maar even zitten @steenbokje: klinkt idd als een rot nacht! Hopelijk kan je zo nig wat bijslapen. @teske:hihi! Als ik dat doe terwijl ik naar de wc ga, kom ik echt niet meer in slaap Ga hier altijd in het donker. Is ook maar 3 stappen of zo. Ben uiteindelijk rond half 5 weer in bed gegaan. Heeft nog wel ff geduurd eer dat ik in slaap was, maar deze keer kwam het door een heerlijk drukke baby Nu net wakker dus toch nog wat uurtjes gemaakt.
Siertje, lekker dat je nog even geslapen hebt. Toch nog een paar uurtjes kunnen pakken. Ik heb van 04.00-07.00 nog geslapen. Ben wel altijd vroeg wakker, maar slaap de laatste tijd gelukkig weer hele nachten door. Merk dat mijn lichaam de energie echt nodig heeft, voel me vaak na een lange nacht slapen nog steeds alsof ik een marathon heb gelopen zonder te trainen. Ik heb mn telefoon altijd mee als zaklamp. Anders loop ik overal tegenaan en dan ben ik echt wakker. Moet mn telefoon wel echt weer wegleggen voordat ik weer in bed stap. Anders ga ik in bed lezen en dan ben ik idd wakker. Hier is alweer een heerlijk zonnetje te zien. Net even buiten geweest is nog wel wat fris. Nu lekker met broodje en kop thee op de bank. Vanmiddag verjaardag, daar maar even energie voor sparen. Heb weer flink last van mn bekken. Alsof ze uit elkaar vallen. Waar ik eerst echt alleen last had van si gewricht lijkt het van voren nu vooral te verschuiven. Kleine bewegingen van hoofdje van de baby werken dan niet echt mee. Hoop straks met vk en de hond nog even het bos in te kunnen.
Goeiemorgen. Zo te zien hebben de meeste een goeie nacht gehad. Erg fijn. Ik heb ook lekker geslapen. Ik moet echt licht hebben. Anders zie ik echt niets en raak ik in paniek hahaha.
Heb nog even van half 9 tot kwart voor 10 geslapen. Ook niet echt veel maar goed. Na het douchen zijn de krampen weer wat minder maar heb nu weer echt last van mijn bekken. Wat een gezeur he Omdat mijn man me zo lief kwam knuffelen vanochtend begon ik spontaan te snikken en te snotteren, lekker zo'n hormonen bui Ga me zo maar eens toonbaar maken, we gaan vanmiddag naar de open dag hier in het ziekenhuis. Dan krijgen we allemaal informatie en mogen we ook op de verloskamers kijken. Mocht daar de bevalling beginnen zit ik meteen goed haha
Lijst: 1: mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 18 sept 2013 - meisje 2: Jacq84 - 29 jaar - eerste kindje - 24 sept 2013 - meisje 3: Yasmin - 24 jaar - eerste kindje - 26 sept 2013 - meisje 4: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing 5: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 7 okt 2013 (ingeleid wk 38) - jongen 6: Teske1987 - 25 jaar - eerste kindje - 10 okt 2013 - jongen 7/8: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - verrassing 7/8: Mellebel - 25 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - jongen 9: Oktober13 - 37 jaar - derde kindje - 15 oktober - meisje ------------------------------------------------------------------------- 10: steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 - meisje 11: Kers87 - 26 jaar - eerste kindje - 20 okt 2013 - jongen 12: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje 13: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing 14: MeiNoNa - 25 jaar - eerste kindje - 28 okt 2013 - meisje 15: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 16/17: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 16/17: Life - 19 jaar - eerste kindje - 1 nov 2013 - jongen 18: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing 19/20: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 19/20: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 21: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 22: jv23 - 24 jaar - eerste kindje - 9 nov 2013 - meisje 23: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 - meisje 24: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 25: Saffira29 - 29 jaar - tweede kindje - 16 nov 2013 - meisje 26: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje 27: Cygnet2 - 40 jaar - derde kindje - 19 nov 2013 - jongen 28: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 verrassing 29: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 meisje 30: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje 22 nov 2013 - jongen 31: Zonnetje1991 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje 32: Pixel - 28 jaar - derde kindje - 8 dec 2013 - meisje ------------------------------------------------------------------------- Bevallen! 1: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 23 sept 2013 - meisje Aangepast op 23-9-2013 om 17:20
Gevonden!!! Dit is de laatste lijst die er gemaakt is. Mamajojo, jacq en cayth zijn inmiddels ook bevallen.
Lijst: 1: Yasmin - 24 jaar - eerste kindje - 26 sept 2013 - meisje 2: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing 3: MamavanM1 - 19 jaar - tweede kindje - 9 okt 2013 - jongen 4: Teske1987 - 25 jaar - eerste kindje - 10 okt 2013 - jongen 5/6: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - verrassing 5/6: Mellebel - 25 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - jongen 7: Oktober13 - 37 jaar - derde kindje - 15 oktober - meisje 8: steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 - meisje 9: Kers87 - 26 jaar - eerste kindje - 20 okt 2013 - jongen 10: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje ------------------------------------------------------------------------- 11: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing 12: MeiNoNa - 25 jaar - eerste kindje - 28 okt 2013 - meisje 13: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 14/15: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 14/15: Life - 19 jaar - eerste kindje - 1 nov 2013 - jongen 16: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing 17/18: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 17/18: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 19: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 20: jv23 - 24 jaar - eerste kindje - 9 nov 2013 - meisje 21: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 - meisje 22: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 23: Saffira29 - 29 jaar - tweede kindje - 16 nov 2013 - meisje 24: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje 25: Cygnet2 - 40 jaar - derde kindje - 19 nov 2013 - jongen 26: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 verrassing 27: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 meisje 28: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje 22 nov 2013 - jongen 29: Zonnetje1991 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje 30: Pixel - 28 jaar - derde kindje - 8 dec 2013 - meisje ------------------------------------------------------------------------- Bevallen! 1: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 23 sept 2013 - meisje 2: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 24 sept 2013 - jongen 3: Jacq84 - 29 jaar - eerste kindje - 25 sept 2013 - meisje 4: mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 27 sept 2013 - meisje Aangepast op 29-9-2013 om 11:05 meiden als jullie op de lijst willen graag even alles vermelden naam - leeftijd - kindje - uitgerekende datum - geslacht of verassing