Youre welcome! Hihi. Het is inderdaad geen prettig gevoel. .. dacht gisteren nog gezegend te zijn met nogal slanke enkels en voeten. .. pfff wordt ik zo wakker! Lol
@teske. Gelukkig had het nog nooit eerder gehoord haha, iedereen vind het altijd fijn.. Schouder uit de kom?? Ben je gevallen? Sterktr met de pijntjes @steenbokje. Og verschikkelijk haha!! Mijn vriend schrok de eerste keer AHHH je lekt. Ik wie wat WAAR!! Hadden ze idd ook gelekt, heel het bed onder echt 1 vieze olie smurrie nu nog. Zelfs me bh's zitteb onder en borstcompressen zitten echt niet lekker @oktober. Dat is even rot zeg!! Hoop dat het vocht niet erger word. Tot nu toe nog steeds nergens last van en kom ik alleen aan bij me buik. Houden zo!!
Life, nee verkeerd op mn arm gelegen. Gaat ook vanzelf wel weer terug. Maar voelt niet zo fijn. Flink last nu van de spieren in mn schouderblad. Was eigenlijk gestopt met fysio, maar denk er nu toch over om nog even een afspraak te maken. Gelukkig wel goed geslapen, maar voel me alles behalve uitgerust. Oktober wat vervelend dat je nu zoveel vocht vasthoud. Hopelijk zakt het snel af. Of is het een teken dat de kleine snel komt!! Life steenbokje, heb het vanaf week 28, maar gelukkig niet zo heel erg veel! Vandaag maar even rustige dag. Krijg nog wel vriendin op visite, maar verwacht niet dat die heel lang blijft. Morgen echt een dagje alleen. Kijk er nu al naar uit. Alleen even naar de vk. Fijne dag alvast meiden.
Zoo weer heel wat leesvoer gehad Ten eerste Gefeliciteerd Jacq en Mamajojo!! Nu heerlijk genieten van jullie kleine wondertjes Hier een heel gezellig weekend gehad, heb ook super lekker geslapen was in staat om het bed daar mee naar huis te nemen.. thuis een zacht matras maar merk nu dat het funest is voor me rug.. heb daar op het harde bed heerlijk door geslapen en helemaal geen klachten gehad met draaien etc. jippie!! Dus lekker uitgerust Zwemmen leek me ook zo fijn maar na de eerste zwembeweging denk ik een spier verrekt in me schaamstreek.. dus dat was even iets minder nu nog last van.. Verder heerlijk genoten mooi weer gehad en nu weer thuis druk met de was Fijne dag vandaag dames!
Even ego berichtje. ... Ik wordt zo vreselijk gek van EX!!! De vader van mijn dochters (niet van deze beeb) ... Ik ben toch zo onder de indruk geweest dat het wel allemaal goed zat maar eigenlijk is dat niet zo. .. Hij vind de afgelopen tijd elke klein iets om ergens een discussie te starten en ik wordt er gek van!!! Hij toont totaal geen compassie (hoeft ook niet) maar verwacht van mij alle kanten begrip en compassie naar hem toe als hij de meiden niet kan hebben. (Wij hebben 60/40% coouderschap) Hij komt de laatste tijd met de raarste opmerkingen bijvoorbeeld het ziekenhuis waar we met Abigail gingen vrijdag is het ride kruis zegt hij is dat niet verwarrend voor haar? Ik vraag waarom? Hij zegt ze heeft toch en gele kruis ... (plas problem) Het zou wellicht humor zijn in een andere situatie maar dit is zijn dochter! Als hij de meiden heeft zijn ze bij zijn moeder want hij moet tennissen, hardlopen of heeft zijn sociale verplichtingen. Zaterdag had Ik app contact met Jessica en zij stuurt van die gesproken berichtjes. Kids waren bij zijn moeder (draak) en ik hoor Abigail vreselijk huilen op de achtergrond dus ik had het er even over met Jessica! Schijnt en hele ophef over te zijn dat ik tegen jes zei dat ik het niet leuk vond om Abigail zo te horen huilen! !! Zeg ik ben en blijf altijd de moeder hoor maakt niet uit wat ze zijn! !!! Pfff en hij ziet alleen zijn Kinderen als accessoires... Ik hou me al zo lang stil erover maart Ik ben nu echt boos aan het worden.... wou hij een weeken ruilen in zwangerschapsweken : weekend 39 (oorspronkelijk mijn weekend) voor week 40 Wegens een familie weekend. Ik zei nee. .. Het weekend dat ik 40 werken zwanger ben mocht ze er nog niet zijn hou ik liever dan de weekenden zoals ze zijn ivm rust en bevalling. "Maar" zegt hij "weer hebben weekend van 5/6 okt familie weekend" Ik zeg "das prima je mag de meiden extra" ... Nou groot probleem wat dan moet hij zijn budget bij stellen wat hij zou een extra weekend met de meiden niet kunnen bekostigen !!!! (55 000 jaar salaris ) ... Kom ik er later achter dat hij eigenlijk voor zijn werk in Parijs moet zijn vrijdag 11 oktober ... Dus eigenlijk wou hij er een weekend aan vast plakken... ach ja. .. Hij heeft me even op stang gejaagd vanochtend - niet dat ik het laat merken aan hem. Sorry ik moest het even kwijt! Xx oktober
Wat een vervelende situatie oktober. Bah, mannen af en toe echte eikels. Sterkte meid, gewoon voet bij stuk houden, moet hij maar eerlijk zijn over de reden dat hij wil ruilen!!
Grrrrrr!!!! Ook hier even een echo bericht! Zouden om kwart over 10 een echo hebben, de groei echo. Met het maken van de afspraak erbij gemeld dat we om 11 een andere afspraak hebben. Volgens telefoniste moest dat wel lukken... Loopt het uit en we hebben zo een oude heks als echoscopische ipv de aardige jonge dame die we tot nu toe elke keer hadden. Hebben de de kraamzorg gebeld dat het uit kan lopen. Heb er vandaag ff zo geen geduld voor, kan elk moment in janken uitbarsten Heerlijk die hormonen Sorry voor m'n relaas, moest het ff kwijt, zal straks weer ff bij lezen
Balen siertje. Zo zijn de echo's ineens een stuk minder hè. Hadden wij bij onze eerste echo, waren ze ons vergeten. Komt kraamzorg nog wel langs vandaag?
De hik vind ik op het begin niet erg, maar na een minuut ben ik het ook al wel weer zat hoor! Nu ik dit typ begint die kleine alweer te hikken! Bij ons was het gepland, maar ook ik vind het nog steeds een vreemd idee en heb niet het idee dat het binnenkort ook echt zo is! En ik zit al iets dichter bij de 40 weken dan jij! @hier, de laatste paar nachten maak ik lange uren, ik slaap meer dan ik gewend ben! Is dat een goed teken of toeval?
Over een uurtje naar het ziekenhuis... ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen... Morgen 33 weken en hopelijk zonder bloedverlies...
Nmv jaa jij komt echt al heel dicht bij de 40. Gek idee hè dat het elk moment zou kunnen gebeuren. Bij ons is het ook wel gepland, maar kan me ook nog moeilijk voorstellen dat er straks nog iemand in ons huis is. Maar kijk er ook wel naar uit, maar heb soms het idee dat ik meer gewoon klaar ben met zwanger zijn. Cygnet succes in het ziekenhuis. Wat fijn morgen 33 weken en gelukkig geen bloedverlies. Hopelijk kun je nog even zo door gaan. Hier nu oo de bank gekropen. Echt even liggen. Vanochtend visite gehad! Was gezellig, maar kost wel energie. Merk dat ik snel buiten adem ben onder het praten. Of als ik iets eet en gezellig met vl wil praten. Hebben meer hier last van?
@Teske, ik ben al weken wat kort van adem. Na het traplopen en zo maar hoe dichter bij de 40weken hoe sneller mn adem gewoon op is. Moet dan echt even diep in en uit ademen en niet praten!! Wordt over een tijdje vast weer beter Hihi is te hopen tenminste! @oktober vervelend zo'n ex goed dat je zo goed voor jezelf op komt!! @suusD kan ik er nog bij op de lijst?? Eerste kindje,meisje, 29 jaar en uitgerekend op 4 november Ik ga naar buiten heerlijk genieten van t zonnetje!!
Lijst: 1: Yasmin - 24 jaar - eerste kindje - 26 sept 2013 - meisje 2: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing 3: MamavanM1 - 19 jaar - tweede kindje - 9 okt 2013 - jongen 4: Teske1987 - 25 jaar - eerste kindje - 10 okt 2013 - jongen 5/6: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - verrassing 5/6: Mellebel - 25 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - jongen 7: Oktober13 - 37 jaar - derde kindje - 15 oktober - meisje 8: steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 - meisje 9: Kers87 - 26 jaar - eerste kindje - 20 okt 2013 - jongen 10: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje ------------------------------------------------------------------------- 11: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing 12: MeiNoNa - 25 jaar - eerste kindje - 28 okt 2013 - meisje 13: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 14/15: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 14/15: Life - 19 jaar - eerste kindje - 1 nov 2013 - jongen 16: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing 17/18/19: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 17/18/19: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 17/18/19: Isade - 29 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - meisje 20: Verox - 30 jaar - tweede kindje - 5 nov 2013 - meisje 21: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 22: jv23 - 24 jaar - eerste kindje - 9 nov 2013 - meisje 23: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 - meisje 24: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 25: Saffira29 - 29 jaar - tweede kindje - 16 nov 2013 - meisje 26: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje 27: Cygnet2 - 40 jaar - derde kindje - 19 nov 2013 - jongen 28: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 verrassing 29: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 meisje 30: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje 22 nov 2013 - jongen 31: Zonnetje1991 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje 32: Pixel - 28 jaar - derde kindje - 8 dec 2013 - meisje 33: Leonie20 - 27 jaar - vierde kindje - 9 dec 2013 verrassing ------------------------------------------------------------------------- Bevallen! 1: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 23 sept 2013 - meisje 2: Cayth- 22 jaar - tweede kindje - 24 sept 2013 - jongen 3: Jacq84 - 29 jaar - eerste kindje - 25 sept 2013 - meisje 4: mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 27 sept 2013 - meisje Aangepast op 30-9-2013 om 13:45 meiden als jullie op de lijst willen graag even alles vermelden naam - leeftijd - kindje - uitgerekende datum - geslacht of verassing
zwangervan4e 25 jaar 4e kind, meisje uitgerekend op 30 oktober 2013 keizersnede gepland op 22 oktober 2013.
@mezmerized: Fijn dat je even hebt kunnen ontspannen dit weekend. Over zacht matras, ik kan het het ligt heerlijk alleen nu even niet. Kan amper draaien moet mezelf echt omhoog hijsen dan. @oktober: Ego berichtjes mogen altijd hoor!! Wat een vervelende situatie. Mannen.... Ik zeg maar niks. @Siertje: Balen zeg van de echo! Heb je hem inmiddels wel al gehad? En hoe was het? En hoe was de kraamzorg? @Teske:Lekker bijgekomen inmiddels? Ik ken het wel hoor dat buiten adem zijn. Ik heb het nu veelal savonds of als ik bijvoorbeeld erg druk ben geweest. Benauwd. @cygnet: Suc6 op het zkh. laat even wat weten. @nmv: Lekker van genieten dat je nu langer slaapt. Nog even en dat is een stuk minder. Misschien idd een voorteken. Vannacht weer heerlijk geslapen! Vanmorgen met spruit 1 naar het cb hadden ze me niet in de agenda staan :x heb ik daar 3 kwartier zitten wachten. Spruit vermaakte zich gelukkig prima met de loopauto's etc en al die kindjes was natuurlijk reuze interessant maar mama zat daar met (ik denk voor weeen of zo) zwaar ongi gevoel. Maar goed uiteindelijk zat de kleine meid helemaal op schema en waren er geen opmerkingen. Morgen de groei echo, kijken of de kleine echt te klein is of dat het wel mee valt.
Anouk, dat is nogal lang wachten. Pff, kan me voorstellen dat je daar nu niet echt lekker zit. Succes alvast voor morgen met de echo. Ik lig lekker op de bank. Merk nu echt dat alle moeheid eruit komt. Heb het idee de hele dag wel te kunnen slapen. Doe ik maar niet. Slaap ik vannacht niet. Morgen naar de vk, ben benieuwd hoe mn bloeddruk nu is. Laatste keer 140/80. Terwijl die de hele zwangerschap 110/70 is geweest.
Kan nog niet bijlezen, maar even snel voor de nieuwsgierigen....heb omdat veel mensen heb vragen hier in omgeven even snel 1 verhaal getypt GroeiMee Beheeromgeving | zit verder niet op laptop. komt wel weer Liefs
wil wel iedereen die nu laaste loodjes heeft veel succes toewensen. Ik ga snel weer bijlezen hier xxxx