Teske gefeliciteeerd!!! Heel veel geluk met jullie ventje. Vandaag lekker rustig dagje gehad. Vandaag 20 geworden en niet geviert haha. Eerst even autorijles, mag niet echt meer rijden omdat het zo goed gaat. Ik geloof dat me instructeur zich ook een beetje verveeld haha. Daarna heerlijk lang gelopen met de hondjes op het strand, eerste dagje weer dus hondjes waren helemaal blij! Vanavond me ouders op bezoek en een gaaf kado gekregen, een nikob spiegelreflex voor straks om de kleine goed te kunnen fotograferen!!! Super blij. Maar ondanks deze leuke dag voel ik me toch wat down. Voor wie de topic gelezen had gemeenschap en zwanger. Toch nof even met hen gepraat, en er was idd meer aan de hand. Meneer wilt echt niet meer, wat ik ook goed kan begrijpen. Helaas voel ik me hierdoor zo onzeker, voel me zeker niet aantrekkelijk en begin me in en doosje te stoppen. Me buik stop ik het liefst weg en wil ook niet meer dat er te zien is dat de kleine beweegt. Zo onzeker wordt ik ervan, misschien erg overdreven. Maar toch baal ik er behoorlijk van dat hij het zo ziet. Vraag me dan altijs af vind hij me nog wel leuk of ben ik nog wel het leuke meisje als vroeger. Zo geklaag is er weer uit! Nog even genieten van de jarige ik, en dan zo me nestje opzoekeb
Gefeliciteerd met je verjaardag life!!! Snap dat je je hierdoor onaantrekkelijk voelt, maar zou me niet gaan verstoppen. Sommige mannen kunnen er wat moeilijk mee omgaan en vinden het stiekem ook eng om nog te vrijen met hun zwangere vrouw/vriendin. Blijf lekker genieten van dit mooie wondertje in je buik en probeer misschien nog iets verder uit te zoeken waarom hij niet meer wilt. Verder kan ik er net echt over meepraten, hier zijn de rollen omgedraaid Fijne avond nog en alvast slaap lekker!
Life Gefeliciteerd met je verjaardag... En wat jammer dat je je zo in de put voelt over vl... Ik kan me voorstellen dat je je daardoor onzeker voelt maar ga je niet schamen voor je prachtige buik!!! Het probleem ligt immers bij hem en niet bij jou!!! En hij moet daar wat mee of niet. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen maar ga AUB jezelf niet weg stoppen!! Geniet nog even voor dat je het weet heb je jullie kindje.. XX Oktober
Teske van harte gefeliciteerd! Hele leuke naam! Life proficiat met je verjaardag. Vervelend van jouw en je vriend maar zoals al door de andere dames benoemd ga niet je buik wegstoppen. Geniet van je zwangerschap. Intiem zijn komt wel weer, onzeker voelen we ons allemaal weleens, ik zou er niet te ver in blijven doormalen. Al die negatieve gevoelens en gedachten zijn niet goed voor jou en je kleintje. Geniet lekker van het beebje in je buik. Hier een redelijke nacht gehad. Ontdek ik dat mijn hondje op onze nieuwe mat heeft geplast hij wordt dit jaar 4 en is echt 200% zindelijk. Kan makkelijk de hele dag ophouden. En nu plast ie op mn nieuwe mat Is waarschijnlijk vannacht gebeurd. Zou het met de baby te maken hebben die bijna komt, zouden ze dat merken?
Wow gefeliciteerd!! en dat word een lange zeg. 15 gram kleiner dan elise maar 5 cm langer, mooie lange jongen. Geniet ervan. ik spiek af en toe even snel, maar vaak verder dan de eerste pagina kom ik niet, dus sorry als ik belangrijke dingen vergeet, maar zag dit dus even. succes iedereen xxx
Bedankt meiden. Ik weet dat ik er niet op in moet zitteb, maar best lastig zo met de zwangere buik. Heb dan liever ook een knuffel of iets, helaas doet hij dit ook niet. Hij is vrij lastig. Gelukkig is die wek blij met het kind dus dat scheelt alweer een hoop:')
Gefeliciteerd Teske!!! En wat een leuke naam!! Gister beetje overenthausiast geweest en alle ramen binnen en buiten gezeemd.. huisje gestoft en gezogen..3 wassen gedaan ivm de vuile was van weekendje weg.. Dus was zo lekker aant keutelen dat ik alles hier gemist heb en savonds te moe om nog te lezen haha.. Steenbokje.. hier toevallig gister ook ineens onze franse bull zomaar op bed geplast en had haar net een uur daarvoor uitgelaten.. ook 200% zindelijk en nog nooit gedaan? begreep er ook niks van.. kon gelijk weer een extra was draaien met al het beddengoed inclusief dekbed -.-
@Teske... gefeliciteerd met Thijn! Super naam @life... nog gefeliciteerd. Er zijn veel manieren om intiem met elkaar te zijn, zonder full sex zeg maar. Zou dat niet iets zijn.. beetje creativiteit? Ik vind het zo jammer dat we de komst van de kleine man niet geheim kennen houden.... we hebben die ochtend echt hulp nodig
Goedemorgen! Hier ook een goede nacht gehad. Wel een klein vraagje, snurken jullie ook meer? Ik houd mijn man wakker met m'n gesnurk en vind het zo lullig voor hem, maar kan er denk niet zo veel aan doen @cygnet: kan me voorstellen dat je het jammer vind dat je het niet geheim kan houden, maar als je hulp nodig hebt... Lijkt me trouwens best vreemd dat je weet wanneer je kleine komt @mezemerized en @steenbokje: zou best kunnen hoor, dat het komt door de komst van de baby. Ze voelen zo veel aan. Is alleen niet echt fijn, zeker niet op je bed! Gelukkig hebben onze katten nog nergens last van. Onze Bas, totaal geen aanhankelijke kat, vind het wel heel erg fijn dat ik thuis ben want hij is ook veel vaker thuis ipv dat ie buiten aan het schooieren is @life: idd, gelukkig is hij wel blij met de baby . En het echte werk komt wel weer. Ben lekker eigenwijs, (als dat kan natuurlijk bij je vriend) en kruip gewoon savonds tegen hem aam op de bank en pak z'n hand als de kleine beweegt. Maar aller belangrijkste is: blijf zelf genieten!! De kleine krijgt ook jou gevoelens en onzekerheden mee. @mamajojo: geeft niks, kan me voorstellen dat je het lekker druk hebt hahaha! Gaat wel alles goed bij jullie? Gister echt helemaal niks gedaan. Ja, brood gehaald bij de bakker, maar verder de rest van de dag gewisseld tussen de bank en het bed . Lijf is weer heerlijk tot rust. Vandaag ook niet veel op de planning, alleen even op kraambezoek bij de buurvrouw vanmiddag.
Oh jeee ... Ik mag aan de ctg! Nu even mijn vader haken zodat hij de kids kan oppakken van school met mijn auto. Waarschijnlijk niets aan het handje maar de gyn zag haar hart ritme dalen iets te vaak.... Xx oktober
@teske gefeliciteerd met je zoon! hier maandag voor echo geweest, alles ok maar ik vind dat beebje weinig weegt, gyn zegt dat het op de p50 schaal ligt maar toch... 2050gram op 34 weken is toch wat weinig, maar ach als ze maar gezond is!
Van harte Teske! Ik zal nog even moeten wachten denk ik. Vorige week zei de vlos dat ik de volgende controle niet meer zou halen, nu zei ze gister dat het rustig tot 41 weken kan blijven zitten. Nou ja, we wachten rustig af
@mezmerized; Ohh op je bed ook nog!! Onze franse bull deed dat altijd als we het bed gingen verschonen het kreng @oktober; succes! @jv; ach ik zou me er niet te druk om maken, het is toch een schatting en vaak bij de geboorte blijkt het mee te vallen. @siertje; nee ik snurk gelukkig (nog) niet. Mijn man praat juist veel in zijn slaap de laatste tijd. Dat is ook irritant haha @cygnet; dat lijkt me ook raar ja, zo van dan komt ze, denk dat ik dan wel een stuk zenuwachtiger zou zijn. Nu weet ik gewoon niet wanneer ze komt dus ben ik ook niet zenuwachtig. @mamajojo; maakt toch niet uit, is logisch dat wij nu meer kletsen wij zitten nog te wachten op ons kleintje, jij hebt het druk genoeg Ga het hier vandaag ook beetje rustig aan doen, wil wel nog even strijken. En vanavond gaan we gezellig bij mijn ouders eten. Ik zit nu aan mijn ontbijt/lunch lekker pannekoeken