Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hey meiden,
    nog geen volgende bevallen na Jaq en mij?

Ik heb helaas geen tijd meer om echt alles te lezen en te reageren, heb nu nou eenmaal veel BV-tijd en rust tijd en als ik dan even niets doe wil ik relaxen zonder laptop....sorry.

zie wel dat NMV overtijd is, hopelijk beval je snel meid

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @meinona: Idd wij zijn in juni getrouwd en ik moet ook nog steeds wennen aan mijn nieuwe naam.

@nmv: Verveel me idd ook regelmatig. Na het (beetje) huishouden weet ik ook vaak niet meer wat te doen.

@Siertje: dat ongi gevoel onder in de buik herken ik wel. Heb het de laatste week ook steeds vaker. Maar wat het nu precies is, geen idee. Groeispurt of toch indalen?
    Grappig shirt trouwens.

@teske: Wat een mooi mannetje zeg!!

@isade: Fijn dat je liggings echo goed was. Leuk he die ondeugd nu al!!

Vandaag lekker met mijn moeder gaan baby shoppen. Nog een paar truidjes gekocht en wat decoratie voor de babykamer. En nog een hele mooie luiertas van mijn moeder gehad van Lief lifestyle!
    Helemaal blij nu. Maar wel erg moe dus zo lekker met de beentjes omhoog even bijkomen.

3. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa.. Teske van zoontje Tijn!!! :) Wat een mooi mannetje....

Hier nog niet lekker in mijn hummetje.. Veel bekkenpijn waardoor lage grens van geduld.. Nu Abigialtje naar opa en oma om even samen met Oudste Jess kostbare moederdochter tijd door te brengen en jawel onze cake is nu in de oven.. daarna pizza en daarna Voice met Cake!! :)

Vanochtend veel krampen gehad en op bed gaan liggen en jawel het was zo anderhalf uur verder .. net op tijd wakker om naar school te gaan ... Krampen zijn er nog af en toe.. maar ik ga er echt niet vanuit dat ze zich aandient hoor!!!

Ik heb geen babyshower gehad.. er was ook geen sprake van .. Bij geen een van de meiden..

Verder moet ik wederom bijlezen.. De dagen met de meiden kom ik er amper aan toe!

XX Oktober

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoop ik ook! ;)
    Ik heb om een onduidelijke reden in mijn hoofd dat er zondag wat gaat gebeuren, hopelijk klopt dat! En anders dinsdag strippen, ben benieuwd...

5. life

life Niet meer actief

@teske, wat een knap koppie!! Geniet er maar lekker van!

@siertje. Gaaf t-shirt! Ik heb er helaas weinig aan. Nog steeds weinig buik. Het is nu pas wat te zien aan de buitenkant haha. Mensen kijken me helaas wel raar aan.
    Omdat mijn leefttijd geschat word op 15:(

Hier weer drukke dag.
    Boodschappen gedaan huis weer gesopt en gestoft want morgen komt er versite voor me vierjaardag nog.
    Heb er zo zin in! Zo erg verveel ik me in me verlof haha!!
    Helaas zit ik weer huilend op de bank, gaat weer niet zo goed tussen me vriend en mij.
    Hij vind dat ik blijkbaar niet genoeg doe in het huis? Terwijl ik letterlijk heel het huis nu heb schoongemaakt. Vraag nu een kleine afwas van hem en als andwoord kunnen we dat niet samen doen want heb een drukke dag op werk gehad...
    Gister was hij vrij, hele dag op de playstadion gezeten en ik heb hele dag opgeruimd.
    Mag daar wel even om huilen toch?
    Lastog voor de mannen om dat te begrijpen maar alsnog, doe nog steeds zoveel, eigenlijk alles nog wat ik normaal ook deed, denk dat dat niet normaal is als hoogzwangeren..

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @Anouk: kleine is bij mij al een week of 2 ingedaald... Heb alleen wel het gevoel dat het verder zakt. Kan dat? Als ik nu moet bukken, voel ik steken daar onder en voelt het echt of er wat in de weg gaat zitten. :D

@Oktober: klinkt als een heerlijke avond! Geniet ervan!!

@nmv: hahah! Ben benieuwd!!! Ga voor je duimen ;)

@life: dan ben je niet zo veel aangekomen? Ik ben inmiddels de 15 kg grens gepasseerd :D Kan er echt niet meer omheen hihi!
    Balen dat je vriend zo passief blijft en geen idee heeft dat de prestatie die jij nu levert, het laten groeien van een mensje in je buik, heel veel energie kost! Begrijp dat het voor mannen moeilijk te bevatten is, maar ze kunnen toch zeker wel hun best doen... Vind het knap hoor, wat je allemaal nog doet. Ik kan het echt niet meer. En tuurlijk mag je hier om huilen!!! Hoop dat ie nog bij gaat draaien meis...
    Iig vanaf de bank een hele dikke knuf!

Ik ga, zover ik weet, niks doen vanaaf. Verveel me dood, kan om alles gaan janken, heb m'n lunch eruit gegooid en ben moe. Vind m'n man ook ff niet zo lief. Had m'n moeder gister gevraagd of ze vanaaf bij me kwam eten, kreeg ik het antwoord: kan niet, ben druk... Niet lullig bedoeld, maar mijn moeder is nooit druk! Dus probeer net bij m'n man te vissen of er nou wel of niet een babyshower komt (kan normaal al erg slecht tegen verassingen, laat staan als je overloopt van de hormonsters) maar daar kwam, natuurlijk, geen zinnig woord uit... (Weet dat als het komt, hij weet wanneer het is, maar hij kan heeeeeel goed geheimen houden) Grrrrrr....Weet dat ik absoluut niet het recht heb om te klagen hoor!!! Dus zal het ook niet meer doen :D

7. life

life Niet meer actief

@siertje. Nee nog maar 8 kg is echt niets. Misschien is dat ook hetgene waarom het iets minder zwaar is voor mij, geen extra kilotjes die ik moet mee dragen.
    Maar kleine groeit goed mee weliswaar onder het lijntje maar groeit wel:-d
    Dankjewel. Helaas is het net uit de hand gelopen en zit ik nu buiten op me vriendin te wachten..

Ohjee zo dag dat je even er helemaal doorheen zit? Je kan het er maar beter uitgooien dan voel je je wat beter.
    Haha jaa verassing moet verassing blijven toch, maar snap het van jou ook, als je er nietnzo goed tegen kan kan ik begrijpen, heb ik ook een beetje.
    Weet me dan geen houding aan te nemen, en of ik het dan zo leuk vind is lastog hihi

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihi! Overleef het wel hoor meid :< Heb tot nu toe niet zo heel erg veel last gehad van m'n hormonen, maar merk dat ik moeier word en daardoor m'n hormonen veranderen in hormonsters :D

Getsie meid... Vind het echt rot voor je dat je in zo een negatieve situatie zit... Wou dat ik wat voor je kon doen. Kan wel ff langs komen en m'n hormonsters op je vriend loslaten hahahaha!!!!

9. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Teske, wat een prachtig mannetje! Mooi geproduceerd :p

10. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ik lees jullie ook elke dag even bij maar momenteel
    druk druk druk.
    Kleine heeft vrij veel last van krampjes dus ik lig soms
    uren met haar beneden op de bank , zo zielig :)

Misschien is het een leuk idee om over een poosje een kersvers mama topic te openen zodat we daar als kersverse mama's verder kunnen kletsen? :D

Ben benieuwd wie er na teske aan de beurt is , spannenddd.
    Succes meiden , zet hem op.

Nog even 2 foto's van mijn frummeltje :)

11. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Pff even een klaagberichtje van mij uit. Vanmorgen voelde ik me nog goed, maar sinds vanmiddag weer aanhoudende pijnlijke harde buiken en dat gezeur in mn rug. Mijn buik is echt van beton kan geen houding vinden die lekker zit :( ik weet niet of ik mag zeuren met 38 weken, zeker aangezien nvm al overtijd loopt, maar als de bevalling vannacht op gang komt spring ik een gat in de lucht! Ik wil haar zo graag zien en vasthouden. Ik wil bevallen nu! Zo klaar met klagen ;)

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Snap je helemaal steenbokje. Ben pas 36 weken en ben het ook echt zat. Wil ons mannetje ook zo graag vasthouden. Buik voelt zwaar laat van mijn rug en breken. Liefst zo snel mogelijk bevallen. Natuur zal zijn werk moeten doen hihi.

@Jacq84 wat een mooi meisje. Lekker genieten. Hoop dat de krampjes snel minder worden. Zo zielig voor die kleintjes.
    En dat topic is ook een top idee!!!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wauw Jacq!!! Wat een mooi meisje!!!

@steenbokje: tuurlijk mag je klagen!!! Op een gegeven moment is je grens bereikt. Ga voor je duimen dat het snel op gang komt!

14. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Meiden ik houd de lijst niet meer bij ik heb de energie er gewoon niet meer voor
    Zou iemand hem kunnen overnemen

Wat een prachtige kindjes!

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wil wel kijken of het me lukt SuusD. Moet er nu nog wat aangepast worden, of zijn we bij?

16. life

life Niet meer actief

@siertje, haha hormoommonsters die moet erin blijven, bij mij komen ze eens in de zoveel tijd even uitgeduiveld:)

Gelukkig even met me vriendin bijgeoraat, meneer zei iets wat goed in de verkeerde keelgat schoot en nog veel meer natuurlijk, maar buitem dat ik ben wel blij met hem hoor ondanks ik bewt over hem kan zeuren:)

@ jacq wat een knappert, en super gave fotos! Genoet er maar lekker van
    @steenbokje klaag maar raak hoor! En tuurlijk ben je het na zo lange periode zat dan wil je gewoon dqt de kleine bij je komt, en ook ik net als anouk met 36 weken ben het ook wel zat.

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Volgens mij moet teske er nog op met tijn. Voor de rest zijn we bij geloof ik :)

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meiden,

Sorry ik hou het ook allemaal niet bij hoor. Ging al snel voor ik bevallen was, maar nu heb ik sowieso amper tijd om bij te lezen. ;)
    Hoop dat degene die mogen bevallen snel aan de beurt zijn.

Hier gaat verder alles goed. Sophia is nu 11 dagen. Vandaag is eindelijk haar navelstrengetje er af gevallen. ;)
    Ze heeft de gehoortest gehad en alles is goed.
    Ook even gewogen bij het CB, ze weegt nu 3625 gram, dus dat is alweer 145 gram boven haar geboortegewicht (3480 gr). In 4 dagen tijd is ze dat aangekomen.

Ze drinkt soms veel te snel en te gulzig waarna ze gaat spugen, dus moet het echt in de gaten houden. En haar daarna een tijdje omhoog houden.

Het is een heerlijk meisje, ben zo dol op haar. Echt bijzonder hoeveel je in zo'n korte tijd van iemand kan gaan houden.

Morgen hebben we een newbornshoot, ben zo benieuwd! :D

Tot snel weer meiden!
    X

19. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    - - - - -Ik had precies het zelfde kunnen schrijven!!!! BEVALLEN NU!!!!

Jaq wat een prachtige meid... ja zielig de krampjes! En verder met een kers verse mama topic is zeker een leuk idee...

Hahahah en nu ben ik de rest alweer vergeten...

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Okidoki! Zal hem dit weekend aanpassen. :)

Deel Deze Pagina