Wat een mooi kindje!!!!!! Echt prachtig Hier vandaag 4 uur in het zkh doorgebracht ivm minder leven voelen. Gelukkig is alles goed, behalve mijn bloeddruk..die was best hoog. Volgende week extra controle
Gelukkig dat alles goed is met de kleine cygnet!!! Slaap lekker allemaal! Hoop dat het net zo rustig is als afgelopen nacht!
Spannend lijkt me dat cygnet, hoop dat ze je wel hebben kunnen geruststellen?? Rustig aan doen maar!! @jacq wat een knap stuk heb jij gekregen echt mooi!! Hier maar gauw poging doen in slapen, ben gesloopt
Ik begin nu ook echt last te krijgen van de laatste loodjes. Ik slaap slecht, kan geen comfortabele houding vinden zowel overdag als 's nachts en ik heb het continu benauwd omdat ik nogal klein ben en de kleine nogal groot inmiddels. Ik zit mezelf gewoon ongelooflijk in de weg. Van mij mag de kleine dit weekend komen. Zo, dat moest er even uit.
Hier is weer een feestje aan de gang in mn buik! Ik mag blijkbaar niet slapen van ee kleine, net als eergister... Hopelijk wordt het zo wat rustiger en kan ik in slaap komen.
Hier weer die vage soort van kramp, weet echt niet hoe ik het anders moet beschrijven. Had een strakke buik dus denk, masseer hem even en ik krijg me toch een pijn!! Zo erg heb ik het nog niet gehad. Gaat ook niet echt weg. Is een warme, golvende pijn, maar geen harde buik en het zit hoofdzakelijk links, al voelde ik het vannacht ook in het midden en rechts. Begon er helemaal van te klappertanden en te rillen over m'n hele lijf . Nu in bed met een kruik, mocht niet op de bank want ml wil weten hoe het met me gaat. (Ligt ondertussen heerlijk te snurken ). Twijfel of ik hierover de vk moet bellen. Kan me niet voorstellen dat het komt door teveel inspanning aangezien ik echt rustig aan heb gedaan. Verder is het gelukkig lekker rustig hier, ga er vanuit dat iedereen lekker slaapt!
Vervelend siertje! Hoe is t nu?? Als je het echt niet vertrouwt en het doet pijn dan gewoon vk bellen hoor! Hier straks een redelijk verontwaardigde blik: je gaat toch geen koekjes eten om vijf uur snachts??!! Had nog droge Marie koekjes langs m'n bed en werkelijk enorme honger. Ik kon het niet opbrengen om naar beneden te gaan vond mannetje niet zo geweldig dus. Snurkt overigens gewoon weer verder hoor!! ik ben aan het genieten van knietjes en voetjes van ons meisje, ze beweegt lekker! Truste nog even hoop ik!!!
Hoi meiden! Soms best vervelend hè die laatste loodjes. Heel veel sterkte ermee en hopelijk komt het einde snel voor degene die er aan toe zijn. Hier doet de kleine het goed. Moet zelfs 's nachts de wekker zetten voor voeding. Anders wordt hij pas veel te laat wakker. En hij moet eerst aankomen. Hopelijk blijft hij zo'n goede slaper als zijn papa. Papa helpt ook heel goed, ik ben nog wat minder mobiel, dus papa haalt zijn kleine kerel elke voeding uit bed, luier verschonen en dan wachten tot na de voeding en dan legt hij Thijn weer in bed. Helemaal super. Straks als de kraam er is weer wegen, hoop dat zijn gewicht nu net als gisteren stabiel is. Dames een fijne dag alvast. Doe het lekker rustig aan voor zolang het nog kan. Siertje hoe is het nu? Vk nog gebeld of toch goed geslapen?
Teske wat fijn dat jullie een goed team zijn! Zo zie ik het straks ook bij ons gaan. Dat kersverse mama topic, met dezelfde dames, en evt nieuwe lijkt me hartstikke leuk! Siertje heb je nog een beetje kunnen slapen? Vervelend als je zo'n pijn hebt. Isade ik zie het al voor me, lig je te slapen en opeens gekraak ligt je vrouw in bed koekjes te smikkelen hihi Mamamuis dat jezelf in de weg zitten herken ik heel goed. Ik ben ook mini en heb gewoon geen plaats meer. Ze is helemaal ingedaald, echt diep ook, en toch komt ze nog zo hoog. Blegh. Mijn nieuwe mantra is, bevallen NU! Hier weer een van de vele nachten zoals altijd. Last van mijn bekken, heb echt zoveel liggen draaien. En de deken is veel te warm. Mijn man is weer werken, dus ben weer eenzaam en alleen tot een uur of 3 dus valt wel mee. Ochja mn hondje ligt nu op het kussen naast me waar normaal mijn man ligt ik ga nog maar proberen wat te slapen. Welterusten!
Nadat de kleine eindelijk rustig werd om 1 uur ofzo, heb ik nog een beetje kunnen slapen. Wel vaak wakker dat ik me moest omdraaien, dus een goede nacht is het niet geweest... Mijn man is nu weer aan het werk, met een beetje geluk is hij rond 6 uur thuis. Ownee, met een beetje geluk kan ik hem bellen dat hij thuis moet komen...
Goedemorgen. Heb idd de vk gebeld. Met kruik bleef het rommelen en, wel in veel mindere mate, komen en gaan. Half 5 weer geprobeerd te slapen, half 6 weer wakker van de pijn. (Nu allemaal wel te behappen hoor!) 6 uur weer geprobeerd te slapen en nu om half 8 weer wakker ervan. Vk komt tussen 9 en 10 even langs. Zij kon er zo niet echt iets van maken, maar wel dat het niet ernstig was. Dacht ik zelf ook wel, maar vind het wel fijn dat ze ff langs komt zo. Houd jullie op de hoogte. Xxx
Nou, geen idee waar de pijn vandaan komt. Gelukkig is alles ok met de kleine, beweegt ook als een malle hahahah! Ook even gekeken of er al wat gebeurd daarbinnen, maar bmm is nog helemaal hard en bm ligt ook nog helemaal naar achter. Kruip zo nog lekker ff terug
Siertje, goed dat ze even kon langskomen en dat alles ok is. Ik heb een rotnacht achter de rug. De hele tijd naar wc moeten gaan. Was dan plots zoooo misselijk. Moest precies overgegen, maar het waren steeds maar boeren. Maar hele pijnlijke, het brande zo! Maagzuur waarschijnlijk? Ook mijn vriend zat vanacht wakker, heeft zere keel en kon ook niet slapen. Zaten we naast elkaar op bed ziek te wezen.... Vandaag 5jaar samen maar veel zullen we denk ik niet doen aangezien we beiden niet goed zijn.... Dat de laatste weekjes maar snel passeren. Begin er stillaan genoeg van te krijgen! xx
@siertje: fijn dat ze even is langs geweest. Hele geruststelling weer. @mb90: Beterschap joh. Vervelen zeg als je je niet lekker voelt. Zeker tijdens zwangerschap. Vandaag met Ml eindelijk het eerste pakje gescoord. Hij is ook helemaal trots dat hij het dit keer mee uit heeft gezocht. Bij ons dochtertje had ik al met 8 weken of zo en pakje in mijn hoofd dat het moest worden als het een meisje zou zijn. Voor jochies toch wat lastiger. het is snel te zoet en mag voor ons best beetje stoer zijn. Dochterje is al echt meisje meisje. Nu middag uitrusten want hebben vanavond house warming van vrienden. Is uur rijden dus zie het eigenlijk niet zo zitten. Maar komt vast goed.
Ik weet niet meer wie het zei, maar diegene had het erover dat ze vond dat ze eigenlijk nog niet mocht klagen dat ze het zat was, omdat ik al overtijd ben. Natuurlijk ben ik het ook zat en is het waarschijnlijker dat ik eerder aan de beurt ben, maar jullie mogen ook lekker klagen hoor! Er zijn er zat die het zwaarder hebben dan ik! Ik hoop alleen dat jullie mij niet allemaal voorbij gaan!
Ah! Weet ik dat ook weer! Maar klagen en zeuren mag hier! Ben allang blij dat ik me nog steeds redelijk goed kan redden, ook al is het na de uitgerekende datum... Ik heb net nog even de combimagnetron schoongemaakt. Aangezien ik in mijn achterhoofd nog wel het idee heb dat 6 okt (morgen!) dé dag is, moet het huis er wel klaar voor zijn... Ook al vertrouw ik mijn gevoel hierin niet en reken ik er ook niet op! Nu is stofzuigen het enige dat ik in huis nog gedaan wil hebben, maar dat doe ik niet meer, dat trek ik niet! Maar moet nog wel eventjes wachten tot mijn man eindelijk thuis is van werk, hopelijk voor 8 uur...
Veel succes hoor! 2dagen overtijd, kzou het zelf niet meer zien zitten, loop nu al te klagen Kga duimen dat morgen uw dag is En ga nog eens klagen, maar niet over zwangershap. Gingen mijn vriend en ik nog even achter wat spullen voor de doopsuiker. Niet ver daarvan gingen we samen, met zijn tweetjes lekker gaan eten voor ons 5jaar samen zijn. komen we buiten en we zien mijn vriend zijn tante en de dochter. Gaan even goedendag zeggen en dan...... Zeggen ze, ja we laten jullie, we gaan iets eten. Waarop wij zeggen: Wij ook. Ah waar ga je eten? vragen ze aan ons. En wij antwoorden; beetje verder aan de overkant. Zonder boe of ba zeggen die: Kom we zijn, en ze lopen dus met ons mee om met ons mee te eten Is dus geen gezellig dineetje geworden met zijn 2, maar een vlugge hap en weg... Kon er niet mee lachen hoor! Wat onbeleefd! En wij durfden onze mond weer niet open doen....
He wat vervelend. Ik zou dan ook niks durven zeggen maar ik vind dat echt een beetje asociaal. Jezelf uitnodigen, jammer hoor. Nu moeten jullie weer uit eten gaan om het alsnog te vieren hihi. Dat is ook geen straf