Goeienacht/ochtend, Na een lange dag van half 7 ochtend tot nu wakker te zijn, eindelijk me bed opzoeken. Vierjaardag geviert alleen duurde wat langer dan verwacht helaas maar was erg gezellig dus ik klaag niet. Wel aan het einde van de dag pijnen gekregen in me buik, lekker elke keer steken dus dat was minder want je krampt even in. Nu even wat rust geven en hopen op even wat door slapen haha.
Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Die buikpijn is niet zo gek dan, nu maar lekker je rust nemen en vandaag lekker niks doen. Mijn man gaat zo weer de deur uit om te werken. Die werkt 7 dagen per week. Heel gezellig. Is gelukkig tijdelijk, normaal 5 a 6 dagen. Ik ga zo eens wat wasjes draaien en de keuken opruimen. Maar eerst kijken wat ik wil eten. Slaap lekker voor iedereen die nog in dromenland is!
Goedemorgen... Redelijk geslapen hier maar men, wat had ik gisteren last van maagzuur zeg. Net op een avond dat we uit eten gingen met vrienden... jammer. Het eten was goed maar ik heb er niet erg van genoten. Bijna 34 weken... weer een week voorbij zonder bloedverlies... ik hoop dat het zo blijft. As dinsdag voor extra controle naar het zkh ivm de hoge bloeddruk afgelopen vrijdag. Ik merk voornamelijk dat ik veel vocht begin vast te houden. De kilo's schieten er nu ook aan. Mijn voetjes kan ik uitlenen aan een olifantje... no problem. Nog een paar weken...
Goedemorgen! Hier gelukkig, na een lekker rustig daggie, weer een goede nacht gehad. Ml zit in Antwerpen, is naar het wk turnen dus heb de hele dag voor mijzelf. @life: fijn dat je een leuke avond/nacht hebt gehad. Alles weer een beetje rustig tussen jou en je vriend? @Steenbokje: das idd niet gezellig, gelukkig is het maar tijdelijk. Fijne dag dames!!!!
Jeeeeeej!!!! Weer een weekje verder cygnet!! Begin ook last te krijgen van vocht gelukkig nog niet zo erg dat ik goed genoeg ben voor de olifanten-uitleen hahahah!
Goede morgen, Hier een redelijke nacht gehad! Behalve het draaien ging sliep ik aardig door om pas om 9:40 wakker te worden. Ik merk wel dat ik alleen nog meer in mijn zelf terugkeer dus heb weer niet zo veel zin om veel contact met veel mensen te hebben ... Dat ik het wel prima vind om alleen te rommelen en geen zin heb ik drukte en chaos om me heen. Siertje - Geniet lekker van je rustig dagje.. ga ik ook wel doen ! Cygnet - Ik moest even nadenken over je schermnaam.. het is engels voor een zwanenkuikentje!! Gelukkig heb je geen last meer van bloedverlies.. en nu maar zo houden... Life- leuk dat je verjaardag gezellig was alleen pfff.. wel een hele lange drukke dag voor je.. ik hoop dat je vandaag lekker niets doet en je heerlijk laat verwennen door je vl!! Steenbokje- en wat wordt het?? Eten??? ik merk dat mijn trek erg groot is .. maar bijna geen trek meer - echt buik rommelende honger!!! Mijn buik is ook in 2 weken ONTZETTEND gegroeid!!! Nou fijne dag en tot later.. XX Oktober
Hier nog niets aan de hand... Helaas! Ik was even nieuwsgierig, hoe ver weg werkt jullie man/vriend? Komende week heeft mijn man namelijk een paar dagen een klus dat een uur rijden is... Vind ik toch wel een extra spanningspunt, klinkt best ver weg! (Normaal is dat 5-20 minuten.) Woensdag is ook zo'n dag, dinsdagavond gaat de vk strippen en dan is er dus een grotere kans dat er iets gaat beginnen... Ik moet hem dan gewoon op tijd bellen (zegt hij zelf), maar ik ben ook bang dat ik hem dan bel als het om voorweeën of vals alarm gaat ofzo... Dan is hij voor niks naar huis gekomen! Ik heb geprobeerd deze onzekerheid ook aan hem uit te leggen, maar hij ziet het probleem niet echt. Ligt het dan aan mij (of mijn hormonen)?
Ook hier een goede nacht gehand. Gister houden warming van vrienden. Gelukkig stelde nl zelf voor om op tijd naar huis te gaan . Ben als een blok in slaap gevallen. En pas om half 10 wakker geworden. Dochtertje logeerd bij opa en oma dus ik kan ook nog eens lekker rustig aan doen deze morgen. Manlief nog een dagje aan de klus. @life: pfff vermoeiend idd zo laat pas op bed. Wel fijn dat het gezellig was. @mb90: balen dat jullie etentje zo in het water is gevallen. Idd goede reden om nog maar een keer te gaan. Toevallig trouwens ml en ik gister 7 jaar samen . @steenbokje:vind je het niet lastig dat je man zoveel werkt op het moment? Wel lekker wat tijd voor jezelf. @wat gaat het snel hè. Alweer 34 weken. Lekker nog even blijven zitten. @siertje:geniet van je dagje alleen. Ook wel eens lekker hoor! @nmv: mijn man werkt de ene week op 20 min. Afstand en de andere week op een uur afstand. Vind dat idd ook wel lastig hoor als hij ver weg is zeker ook omdat hij op een boot werkt en dus ook niet meteen in de auto kan springen. Bang dat hij te laat is. Toch is het meestal zo dat de bevalling begint als hij gewoon in de buurt is. Schijnt iets uit de natuur te zijn dat je pas bevalt als er rust is. Ik houd me daar maar aan vast. Bij mijn dochtertje begon het ook gewoons nachts.
@NMV: Pappamuis werkt op een half uur tot drie kwartier fietsen. Als het gaat beginnen kijk ik gewoon even hoe vaak de weeen komen en als ik denk dat ik hem nodig ga hebben bel ik hem. Dan is hij ook met een half uurtje thuis dus dat is nog wel uit te zingen. Maar bij het eerste gerommel ga ik hem niet lastig vallen op zijn werk; ik heb dat gerommel eerder gehad en toen hield het gewoon weer op. Dat is vandaag twee weken geleden en Babymuis zit er nog steeds. Van mij mag het nu wel eens beginnen maar dat hebben we helaas niet zelf in de hand
Teske Gefeliciteerd meid. En wat een mooie fotos Jaq. Voel me beetje slecht dat ik hier heel actief was en nu niets meer, maar het lukt gewoon niet meer, maar denk dat iedereen dat wel heeft. Zit gewoon om de 2,5 uur te voeden en ook dat duurt lang, als ik dan tijd voor mezelf heb zit ik te genieten van wat ik weer kan of even douchen........ze is vandaag ook 10 dagen en dus ook een regeldag. zodra ik weer op een forum zit is dit het eerste topic waar ik kijk. zal ik foto plaatsen? weet niet of ik dat al gedaan had, dus hierbij. en ik lees soms even mee hoor , alleen gaan jullie heel snel ik lees mee tot iedereen die mee klets tegelijk met mij, bevallen is NMV: succes met strippen meid de rest: Knuffff
@mamajojo: bedankt! Mooie foto's en natuurlijk snappen wij wel dat je nu wat minder tijd hebt of wilt nemen voor ons! Je moet genieten!!
Mamajojo wat een mooie fotos zeg. Super hoor. Herken helemaal dat je gewoon even wat minder tijd hebt. Maar ook logisch. Is even weer helemaal eeb nieuwe draai vinden. Tenminste hier wel. En soms nog zo onwerkelijk! Hier gaat alles op zich wel goed. Mijn bekken is helaas niet gelijk weer in vorm na de bevalling. Maar wordt elke dag mobieler. Meiden ik hoop dat de volgende zich snel aandient. Ik ben benieuwd. En net als mamajojo ik lees ook nog steeds mee. Zou leuk zijn om straks met zn allen een mama topic te hebben.
@teske; wat kijkt hij al wijs in de camera @Mamajojo; wat een prachtig meisje! Kan niet wachten totdat ik mijn eigen meisje kan showen. @nvm; mijn man doet er een half uur over. Dus dat vind ik nog wel te doen. @anouk; in het begin dacht ik heerlijk tijd voor mezelf, maar wordt nu toch wel eenzaam. Zeker als ik hem dan in het weekend voor mezelf heb en hij dan ook weer moet werken. Maar straks als de kleine er is hebben we 4 weken samen heerlijk! @oktober; vanochtend gewoon simpel muesli gegeten haha niks bijzonders. Heb behoorlijk stuk met mn lieve hondje gelopen, het is zo'n lekker weer. Maar heb nu wel last van mijn rug en billen. Dus nu ff met pootjes (olifantenpootjes) omhoog op de bank. Honey boo boo kijken haha verschrikkelijk maar kijk het toch. Gisteren een veel te dure nieuwe prullenbak voor in de keuken gekocht, ben er zo blij mee. Een prullenbak notabene haha
dank je wel meiden. Teske idd mooie shot hoor zo. sterkte met de bekken Lekker omhoog met de olifante pootjes dan, is nu wel minder met die warmte toch hoop ik zo... de nieuwe mama's geven jullie BV? hoe gaat het?
Hey dames even een vraagje. Ik merk dat ik de laatste dagen de kleine minder voel...ik voel hem nog wel. Als ik me concentreer, maar wel echt beduidend minder. Herkennen jullie dit, heeft hij gewon minder ruimte?
Ik denk dat de ruimte gewoon heel beperkt is nu. Ik had echt een druktemaker in mijn buik, nu zijn het nog zachte stootjes en wat geschuifel. Mijn buik wordt wel elke keer hard bij de kleinste beweging die ze al maakt. Ik ben toch zo verliefd op het geschuifel in mijn buik hihi denk dat ik dat straks toch echt ga missen ♡