Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker hoor! Als de vlammetjes niet terug gaan branden! :) persoonlijk zou k dan al de gaviscon op stand by zetten (maar zou mij zeker niet weerhouden ze te eten! )

Mamamuis Ik wist niet dat er dezelfde leeftijd hebben.

Hier foto van baby mutsje met haar naam - is all bekend hier hoe ze gaat heten :)
    Xx oktober

Bijgevoegde bestanden:

2. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Af en toe een fotootje is gewoon goed hoor:D
    heerlijk om te zien, echt een plaatje!!!

3. life

life Niet meer actief

Pizza was heerlijk, helaas zat er een half gebakke ei op die ik eraf heb gehaald...
    Altijd wek eventjes lekker om even makkelijk te eten vinden jullie niet:)

Maandverbandje bloed? Scheelde dan niet veel maar dat hebben ze me nog nooit verteld.
    Ik vind dat ze hier ook nogal makkelijk doeb, daarom bel ik niet graag. Want ik heb geen pijn en ik heb sex gehad dus is het een gesprongen ader, wordt hier makkelijk gezegd daarom dacht ik ik vraag het even aab jullie.
    Maak me verder ook geen zorgen want ik heb geen pijn erbij dus vind ik het minder zorgwrkkend.

Ohh oktober wat een super leuk mutsje, heb je die jou zelf gemaakt of laten naken?

4. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je life. .. Ik ben er ook erg blij mee. . Het mutsje heb ik zelf geborduurd en de bloempjes gehakt .... gelijk in ziekenhuis tas gedaan!

Slaap lekker
    X oktober

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier ook maar weer een poging doen om te slapen!
    Heb wel weer erg veel druk onderin, waardoor ik net niet rechtop kon staan. Ook mijn stuitje doet weer gezellig mee... Eerst maar eens proberen een houding te vinden die redelijk ligt! ;)

6. life

life Niet meer actief

@oktober super leuk gedaan. Daarin ben ik dan weer niet creatief zou het wel willen.
    Ziekebhuis tas, oeii die moet ik ook nog klaarmaken!! Goed dat je het zegt.

Slaaplekker iedereen!!

7. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Goedemorgen :)
    Een rustige nacht zie ik, heb zelf ook een redelijke nacht gehad. Net even lekker gedoucht en nu krijg opeens weer een inzinking. Zou zo terug naar bed kunnen :(
    Vanavond weer naar de vk, zit net 3 dagen tussen de laatste controle pff. Stomme bloeddruk is al de hele zwangerschap zo en nu moet ik opeens weer vaker op controle. Ochja..ben net even op de weegschaal gaan staan, op 3 dagen tijd 0,7kg aangekomen. Alsof het niks is, is dat normaal? Ik hou ook echt veel vocht vast en heb het gevoel met de dag van walvis naar potvis te gaan. Zit nou op +19kg haha goed gedaan :p

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zit er ff doorheen... Heb af en toe van die momenten dat ik wil dat het eindelijk gaat gebeuren! Vanmorgen al een potje zitten janken, zo maar ff douchen en hopelijk knap ik daar wat van op. Anders wordt het weer een laaaaange dag! :(

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    He wat vervelend! Dat zijn echt van die rotdagen. Dikke knuffel! X

10. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel logisch maar heel rot!!! heel veel sterkte vandaag .. :) Er komt echt een eind aan ... We blijven niet eeuwig zwanger :D Gelukkig

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @oktober: wat een leuk mutsje!!! En ook een leuke naam :)

@nmv: kleine zit goed te duwen dus onderin? Logisch dat je er ff doorheen zit! Je leeft helemaal toe naar een bepaalde datum en is dan niet fijn als je over tijd bent. Hoop dat de douche heeft geholpen en je de dag een klein beetje rustig (op emotioneel gebied dan ;)) doorkomt.

@steenbokje: ken dat soort dagen. Dan heb je gedoucht en dan kan je zo weer een uur tukken. Hier begint het vocht vast houden ook... Ben in de afgelopen week 1,7 kg aangekomen :$. Ben bang dat ik de 20 wel ga halen :D.

@hier: redelijk rommelige nacht gehad. Gelukkig geen kramp enz, maar kon de slaap niet vatten en als ik sliep droomde ik heel vreemd. Vanochtend weer bij de vk geweest en alles is ok. Morgen nog even een plasje inleveren bij de ha. Misschien dat die buikpijn van een blaasontsteking komt. (Denk het niet, maar kan geen kwaad om ff na te laten kijken).
    Zijn nu bezig met de laatste dingetjes te doen in de kinderkamer. Gordijnen hangen en zo de lamp ophangen. Gister ook een start gemaakt met het inpakken van de vluchtkoffer :D

12. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Lijst:

1: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing
    2: MamavanM1 - 19 jaar - tweede kindje - 9 okt 2013 - jongen
    3/4: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - verrassing
    3/4: Mellebel - 25 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - jongen
    5: Oktober13 - 37 jaar - derde kindje - 15 oktober - meisje
    6: Steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 - meisje
    7: Kers87 - 26 jaar - eerste kindje - 20 okt 2013 - jongen
    8: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje
    9: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing
    10: MeiNoNa - 25 jaar - eerste kindje - 28 okt 2013 - meisje
    11: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje
    12/13: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen
    12/13: Life - 19 jaar - eerste kindje - 1 nov 2013 - jongen
    14: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing
    15/16/17: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen
    15/16/17: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen
    15/16/17: Isade - 29 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - meisje
    18: Verox - 30 jaar - tweede kindje - 5 nov 2013 - meisje
    19: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing
    20: jv23 - 24 jaar - eerste kindje - 9 nov 2013 - meisje
    21: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 - meisje
    22: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen
    23: Saffira29 - 29 jaar - tweede kindje - 16 nov 2013 - meisje
    24: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje
    25: Cygnet2 - 40 jaar - derde kindje - 19 nov 2013 - jongen
    26: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 – verrassing
    27: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 – meisje
    28: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje – 22 nov 2013 - jongen
    29: Zonnetje1991 – 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 – meisje
    30: Pixel - 28 jaar - derde kindje - 8 dec 2013 - meisje
    31: Leonie20 - 27 jaar - vierde kindje - 9 dec 2013 – verrassing
    -------------------------------------------------------------------------
    Bevallen!

1: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 23 sept 2013 - meisje - Sophia
    2: Cayth- 22 jaar - tweede kindje - 24 sept 2013 - jongen
    3: Jacq84 - 29 jaar - eerste kindje - 25 sept 2013 - meisje
    4: mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 27 sept 2013 - meisje - Elise
    5: Teske - 25 jaar - eerste kindje - 1 okt 2013 - jongen - Thijn

Aangepast op 07-10-2013 om 13.53

13. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Zo heb ook even de naam van mijn dochter erbij gezet. :D

Sorry dat ik niet zo actief ben, maar net als mamajojo en teske, gewoon druk met de kleine en tussen de voedingen ben ik vaak ook met andere dingen bezig. Kan nu wel meer mijn rust vinden om ook even te zitten en iets te gaan doen. Vond het in het begin lastig rust te vinden tussen de voedingen.

@Hoogzwangere dames, niemand van jullie nog wonderolie geprobeerd? Misschien werkt het. ;) Bij mij begon de bevalling daarna. Maar heb wel begrepen dat het al wel een klein beetje "rijp" moet zijn van binnen om het te laten werken. Ik verloor al kleine beetje slijmprop.

@oktober, wat een mooi mutsje zeg! Heel origineel en echt heel leuk. Mooie naam ook.

@nmv, hopelijk mag je snel bevallen meid, lijkt me ook niets hoor om overtijd te gaan.

@siertje, wat een prachtige foto's wauw!! Heel leuk dat je die hebt gemaakt, mooie herinnering.

UHm... verder weet ik het gewoon even niet zo goed.

Sophia is vandaag alweer 2 weekjes oud, wat gaat de tijd snel zeg!
    Hier trouwens een voorproefje van de fotoshoot van Sophia.

14. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    #1354 Lirial, 7 okt 2013
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
    Ik heb sinds dit weekend echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden, af en toe pijn in mn liezen. Zouden dat indalingsweeen zijn?

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Charise mooi die fotoshoot! Wij laten dat ook doen, mijn nicht doet zo'n shoots dus krijgen dat van haar cadeau :D

Boodschappen gedaan met mijn man die nu weer werken is tot kwart voor 12 vanavond. De eenzaamheid :( haha net weer een lekker stuk met mijn hondje gelopen. Vind het zo'n heerlijk weer, zo mag het van mij de hele herfst blijven hoor :p loop gewoon nog lekker in t-shirt buiten. Over 2 uurtjes weer naar de vk en dan even met mijn schoonmoeder naar de ikea plankjes ruilen en raamstickers kopen. Heb toch niks beters te doen ;)

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dank charise!!! Had niet alle namen bij de hand en het aanpassen van de lijst is best een klus hihihi! :D
    Wat een onwijs mooie shoot!!! Kan ook niet anders met zo een mooi meisje ;).
    Fijn dat je een beetje een ritme en rust hebt kunnen vinden.

Geniet nog lekker en een (foto) update is altijd welkom :)

@lirial: zou goed kunnen. Ik heb denk een dag of 4 à 5 last gehad van m'n liezen en een ongibuikpijn. In de nacht werd dit erger, pijn kwam en ging en kreeg ook steken in m'n schaambot. Gelukkig hielp een kruikje wel. Volgende ochtend moest ik naar de vk en die voelde dat de kleine helemaal was ingedaald. Dit was ook rond de 32 a 33 weken.

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Voel me nu weer ff wat beter! Heb net ff kwarktaart gemaakt (eerste stuk al op!) en heb een geinfoto gemaakt van mn buik. Had met zalf een smiley erop gezet! En mn navel als neus... Vond ik wel ff leuk om te doen!

@charise, mooie foto's! Ik wil ook een soort newborn shoot doen, alleen bij een prof vind ik te duur. Vriendin van me kan wel best goed foto's maken, dus ga haar dan vragen.

@steenbokje, hier ook eenzaamheid! :( Man maakt lange dagen, afgelopen week en ook deze week! Hij heeft volgens mij afgelopen week 2 keer thuis gegeten en is 1 avond thuis geweest. Zolang er hier nog niets gebeurt, zal komende week vergelijkbaar zijn... Alleen morgenavond is hij iig thuis, aangezien ik dan naar de vk ga om te strippen.

18. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nog iemand eenzaam zonder mannetje. Ja hij moet de hele week van 3 tot kwart voor 12. Dus elke avond alleen met eten, ook raar ben blij dat mijn hondje rondrent anders zou ik me nog eenzamer voelen.

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    What ever make's you feel happy :D
    Krijg gelijk trek in kwarktaart. Rare is dat bij mij m'n "bak-drang" op begint te komen :) . ( Heb, als bezigheidstherapie na de miskraam, veel gebakken. Werd ik vrolijk van en had wat afleiding :)) Woensdag komt er een vriend eten dus denk dat ik me maar op het toetje ga storten en wat lekkers ga bakken ;)
    Nesteldrang misschien ook wel. Zie sinds gister overal rommel en het kan me niet schoon genoeg zijn. Jammere is dat ik alles achter elkaar wil doen, maar dat gaat niet meer. Dan maar verspreiden over de week, heb ik nog wat te doen hahaha!

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bij jou is hij dus 's ochtends wel thuis?
    De ergste dag afgelopen week was hij weg van 5 uur 's ochtends tot half 11 's avonds! Maar die tijd gaat ook weer voorbij, is meestal maar 4 weken in het jaar echt erg! (Voor mij dan... ;))

Deel Deze Pagina