Wat een leuke kamers mamajojo en NMV! Ben wel een beetje jaloers op de ruimte die jullie hebben. Zie zelfs een stoel staan!!! Heerlijk voor als je er in de nacht uit moet voor de voeding....
MNV: mooie kamer!!!! Lovely: welkom meis, idd nog even laten zitten dan, das fijner dan ja. nou en dan babykamer, pff moet zoveel posten voor even een foto delen
Ik ga er weer vandoor dames! Ga zo weg en moet nog wat dingetjes opruimen... Ik zie vanavond of morgen wel weer hoeveel ik gemist heb!
Ik heb een hoop gemist Ik heb een beige kinderwagen. Model xplory van Stokke. Maar zou zoooo graag een roze willen Kan em vast niet meer ruilen haha Ik ga bevallen in het Sofia kinderziekenhuis in Rotterdam. En jullie?
Okee, even bij lezen nu het nog kan Waar zie ik tegen op? Toch wel een klein beetje tegen de bevalling En het wachten tot nog de laatste weken. Ik hoop niet dat ze ons te lang laat wachten, zoals haar zus (met 41 weken geboren) Waar kijk ik naar uit? Ik kijk echt uit naar de eerste tijd, kan niet wachten om weer zo'n klein babytje te hebben thuis!!! Kinderwagen Wij hebben een Bugaboo Cameleon, nog van onze dochter. Die gaat nog een ronde mee En een Maxicosi Cabriofix. Hoe wil ik bevallen & met wie? In het ziekenhuis sowieso. Ook vanwege medische indicatie omdat ik vorige keer een fluxus gehad heb. Verder alleen mijn vriend erbij naast de verloskundige natuurlijk. @Daan22 Leuk! Op dezelfde dag uitgerekend @Siertje Mooi bedje zeg! Super handig ook lijkt me! @Mienemuisje Vind de roze Stokke ook zo mooi! Wij hebben toen de Bugaboo Cameleon in het zilver gekocht, was een Limited Edition. Na een paar maanden toch de roze bekleding erbij gekocht haha!
Hallo meiden. Voeg me toe! Morgen 33 weken zwanger van me eerstr kindje. Ben 19 jaar. Wil even ook verhaaltje kwijt Ben ongeplant zwanger geraakt, veel tranen even helemaal in de knoop gezeten maar stiekem blij. Vl wou kindje niet houden. Uiteindelijk koos hij dat het niet weg mog! Blij dat ik was. In het begin helemaal niet gemerkt dat ik zwangrt was tot 20 weken echy nietd te merken of te zien. Werd daarna wat beter en af en toe wat pijntjes. Nu sins ong een weekje behoorlijkr beurze buik en steken aan je weet wel dus dacht blaasontsteking. Ervoor getest en niets te zien. Gister naar de vk geweest en bleek dat kleine drol al wat ingedaalt is!! Vind het erg snel maar scheen normaal te zijn. Nu heb ik af en toe best pijn krampen zonder harde buik onderin. Wat is dit? En ik gaa deze week beginnen met de muurschildering heeft iemand toevallig een ideetje wat ik kan maken? Niet te moeilijk graag
LIJST: 1: Mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 18 sept 2013 - meisje 2: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 28 sept 2013 - meisje 3: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing 4: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 7 okt 2013 (ingeleid wk 38) - jongen 5: Teske1987 - 25 jaar - eerste kindje - 10 oktober - jongen 6: steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 - meisje 7: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje 8: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 9: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 10/11: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 10/11: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 12: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 13: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 - meisje 14: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 15: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje
Ik heb mezelf toch weer van het lijstje afgehaald, 2 drukke topics bijhouden gaat me niet lukken! Succes allemaal met de laatste loodjes dames
Wat een leuke kamer mamajojo, echt een meidenkamer. Nmv fijn idd dat je een stoel op de kamer kwijt kunt. Heerlijk voor de voedingen. Mooie schildering trouwens. Life wij zijn op dezelfde datum uitgerekend zie ik. Waar zie ik tegen op? De laatste loodjes. Nu al erg veel last van rug en bekken en moet nog minimaal 4 tot 8 weken pfff. En met een dreumes in huis erg zwaar. Waar kijk ik naar uit? Klein hummeltje op mijn buik. Ik kan niet wachten om weer zo'n klein lijfje bij me te hebben. Kinderwagen Wij hadden/hebben de quinny buzz 3, jaar 2011. met een groene bak/zitting en een klein blauw biesje (moest ik toen aan wennen omdat we een meissie kregen maar komt nu mooi van pas ) Hoe wil ik bevallen & met wie? Bij Lenthe ban ik thuis begonnen en uiteindelijk naar het zkh gemoeten. Nu op advies van de vk weer thuis omdat ik het zkh waarschijnlijk niet ga halen ivm snelle ontsluiting.
Haha wat leuk!! En ook een jongen zie ik. Ik heb een quinny speedy zwart, vind het een heerlijk ding alleen jammer dat de onderbak zo klein is. Ik ga wel naar het ziekenhuis, waarom geen idee voelt orettiger denk ik. Pff nu je zegt nog maar 4/8 wekem word ik eigenlijk beetje bang.... zo snel al. Gevoel dat ik nog maar net zwanger ben..
Ik heb juist het gevoel dat ik al eeuwen zwanger ben. Van mij mag het dus wel voorbij zijn. Vandaag over een week 37 weken, maar stel dat ik doorloop tot 42 weken (als ik dan nog kan lopen door bi) dan moet ik nog 6 weken. Dat lijkt bijna een eeuwigheid..
Dag dames! Al tijden aan het mee lezen hier op het forum, maar wil me toch even actief bezighouden met een topic Heb niet alles bijgelezen trouwens, gaat hard vandaag!, maar ga het vanaf nu wel proberen cc1988, 25 jaar, tweede kindje, 26-10-2013, jongen/meisje Zo kan ik in de lijst!
Mammamuis, 36 jaar, eerste kindje. We zijn uitgerekend op 13-10-'13. Het begint nu wel echt dichtbij te komen. Nog een goeie week en ik mag thuis bevallen. Zo'n raar idee. Hoewel het inmiddels best zwaar wordt ben ik er aardig aan gewend om zwanger te zijn denk ik hahaha.
Jaaaa! Ik mag me vandaag ook melden . (tenminste volgens mijn berekening dan. Volgens de dokter ben ik pas over 4 dagen 30 weken, die gaat uit van eerste dag laatste menstruatie, maar mijn ovulatie was op dag 11 van mijn cyclys, dus nou ja, mocht de dokter gelijk hebben: vinden jullie het heel erg als ik 4 daagjes te vroeg me alvast toevoeg? ) Waar zie ik tegenop? De kans bestaat dat ik een ks nodig heb (lage placenta en dwarsligger), daar zou ik wel tegenop zien. Vind het ook spannend om straks twee kindjes te hebben. De eerste maanden met mijn zoontje waren heftig, dus als het hetzelfde zou gaan zie ik daar ook wel tegenop. Waar kijk ik naar uit? Ons meisje ontmoeten, en mijn zoontje haar laten zien! Kinderwagen Doen we niet aan deze keer. Wij wonen in Canada en zo'n ding is hier compleet nutteloos in de winter (en toen we met mijn zoontje nog in Nederland woonden hebben we hem eigenlijk ook nauwelijks gebruikt), dus mooi een draagdoek! Hoe wil ik bevallen en met wie? In het ziekenhuis (thuis bevallen is hier echt een uitzondering), met onze huisarts die ook zwangerschappen/bevallingen doet, en de verpleging, en verder niemand (tenzij het een ks wordt, dan ook noodzakelijk medisch team natuurlijk ).
Ow leuk laatste weken aftellen. Wil er ook graag bij. Ik hoop t wel bij te kunnen houden. Yasmin 24 jaar. eerste kindje en uitgerekend op 26 september. LIJST: 1: Mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 18 sept 2013 - meisje 2. Yasmin- 24 jaar- eerste kindje- 26 sept 2012- meisje 3: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 28 sept 2013 - meisje 4: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 3 okt 2013 - verrassing 5: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 7 okt 2013 (ingeleid wk 38) - jongen 6: Teske1987 - 25 jaar - eerste kindje - 10 oktober - jongen 7: steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 - meisje 8: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje 9: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 10: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 11/12: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 11/12: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 13: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 14: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 - meisje 15: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 16: SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje - Heb mezelf erbij gezet. __________________