Net gebeld met het ziekenhuis, om half 8 mogen we inchecken begin het nu toch wel spannend te vinden. Ik ga me zo maar eens klaarmaken voor vertrek. Hondje naar schoonouders brengen. En dan ben ik eens benieuwd wat de komende nacht me gaat brengen hopelijk flink wat weeën zodat ik morgenmiddag bevallen ben
Ik heb toch pijnlijke ribben!! Ik kan niet eens meer rechtop zitten, omdat dan de kleine er tegenaan komt... Ik lig dus half onderuit gezakt op de bank, maar krijg er zo'n zere rug van! Straks maar weer ff plat liggen... Morgen weer nieuwe poging strippen, hopelijk werkt die wel!
Jacq, jeetje wat schrikken zeg! Bah, wat een rotnieuws. Hopelijk gaat het snel beter met je meisje en mag ze gewoon mee naar huis. Ik duim voor jullie en denk aan jullie. Moet er niet aan denken zeg Steenbokje, veel succes morgen! Wens je een voorspoedige bevalling toe!
Slijmprop verloren.. verder geen schot in de zaak, ik voel niks morgen weer bezoek VK ben heel erg benieuwd hoe verder
Wat staan er veel dames "op springen" zeg op het moment. Ben benieuwd wanneer we weer een an die schattige kleintjes mogen bewonderen.
Jeetje wat zijn er veel"nieuwe" dames! Hier niets nieuws te vermelden. .. ontzettend drukke dag. .. Nu gedoucht en downtime .... bed met thee en telefoon. .. Slaap lekkers Xx oktober
@jacq heftig voor iedereen en dan bij zo'n klein hummeltje!! Ik hoop op snel meer duidelijkheid voor jullie! En vooral dat t allemaal goed gaat met jullie wondertje. Sterkte @nvm wachten duurt lang maar is niet erg als je weet waar je op wacht, die spreuk heb ik ooit ergens gelezen. Ik hoop dat jou wachten gauw beloont wordt met een klein ukkie!! @de rest, ik heb niet meer onthouden sorry!! @mezelf nog maar een keer (sommige verontschuldigen zich voor ego berichtjes hier, maar aangezien ik vind dat dat écht niet hoeft geef ik zelf maar t 'goede' voorbeeld, voor ego klachten mag je me gewoon op de vingers tikken, dat dan weer wel!! :-D ) Ik heb nog steeds zeer regelmatig harde buiken, morgen weer controle en nog even checken of ik geen blaasontsteking heb... ik hoop voor mezelf en gun het jullie ook net zo'n nachtje als vannacht. Heerlijk geslapen en maar een keer naar wc! Vanmorgen om tien uur er uit!! Succes allemaal!!
Dan hier ook maar een "ego" berichtje hahaha! Rustige dag en avond gehad. Is wel al de hele middag en avond aan het rommelen. Beetje ongibuikpijn en soms het idee dat de kramp weer op komt zetten. Zeg net tegen ml, het voelt al Russische roulette, je weet niet hoe de dag zal lopen... Welkom aan alle "nieuwe" dames! Succes aan alle dames die bijna hun kleintje kunnen knuffelen Slaap lekker aan iedereen en idd, hopelijk een rustige nacht.
Welkom nieuwe meiden! Ben benieuwd wie de volgende is , spannend Hier de bloeduitslagen nog niet binnen. Deze komen waarschijnlijk morgen [ nouja vandaag want is al 00.35]. Ben de hele dag in het ziekenhuis geweest en nu weer thuis. Mannetje blijft weer bij haar vannacht. MAAR vandaag alvast goed nieuws gekregen. Haar hersenvocht was keurig in orde , niets mis mee. Wat is dat een geruststelling zeg! We konden wel huilen toen we het hoorde Ze dachten eigenlijk aan hersenvliesontsteking dus vandaar al die ellende van gisteren. Verder vinden ze het een enorm klein sterk meisje en zelfs de arts zei dat het een Heerlijk Lekker Ding is. Toch leuk om te horen. Nu de bloeduitslagen afwachten * duim duim * xxxxxxx
Jacq wat een goed nieuws geen hersenvliesontsteking. Fijn hoor. Ik duim met je mee voor goede bloeduitslagen.
@jacq Hier ook de duimpjes voor goede uitslagen en dat ze maar weer gauw gezond en wel naar huis toe mag! Heerlijk geslapen hier van 10 tot 1 toen ging vl drinken en deed slaapkamer licht aan.. boem klaarwakker na 2 uur draaien en woelen merkend dat ik de slaap nie meer kon vatten toch maar even eruit gegaan.. nu met een kop thee op de bank even bijlezen en dan zo maar weer een poging wagen Slaaplekker allemaal x en welkom nieuwe dames!
Ooooo Jacq!!! Wat een super goed nieuws!!! Ga voor jullie duimen dat de bloeduitslagen ook goed zijn en dat jullie snel weer naar huis mogen!!! Voelt je best trots denk, als de arts zegt dat het een heerlijk ding is?! Slaap lekker en bedankt voor de updat @mezemerized: fijn dat soort acties hihihi . @hier: prima nacht, geen pijn alleen een beetje rusteloos. Dus ff naar het toilet en een rondje lopen in huis. Zo weer lekker m'n bedje weer in.
Mijn man heeft het bekeken en hij zegt dat ze het idd niet echt weten! Oef! Want ik word wss met ons prinsesje ingeleid! Ons zoontje is gelukkig ook een gemakkelijk autistisch kindje! Superlief en heel meegaand eigenlijk maar hij kent zijn sociale grenzen moeilijk. Hij is erg vrolijk en soms te speels op momenten dat hij rustig zou moeten zijn. Hij gaat naar een speciaal schooltje maar kan goed volgen en werkt daar prima mee. Woede-buien ofzo of van die trekjes heeft hij niet. Hij vindt de komst van zijn tweede zusje geweldig trouwens! Zijn ander zusje daar schiet hij trouwens prima mee op! Zij heeft het niet en die twee plakken aaneen! De school vindt dat trouwens heel erg bijzonder want ze zien dat niet vaak bij autistische kindjes die zo graag hun broertjes of zusjes hebben. @Jacq: dat is al goed eerste nieuws!!!!! @Steenbokje: veel succes vandaag en geniet van jullie eerste momenten met jullie kindje!
Hallo even snel een update. Vannacht om 2 uur ballon verloren. 8 uur vanochtend zat ik op 5cm hebben ze me de vliezen gebroken. Heb nu wel weeën maar is goed te doen. Krijg dalijk wee opwekkers. En ze verwachten dat het snel zal gaan. Vandaag wordt ze sowieso geboren!