Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Welkom samarinde!! Gezellig dat je meeleest.
    Zaterdag al??? Dan ben je net 37 weken toch? Hihihi! Wel schattig dat hij er zo mee bezig is. Blijkbaar ook erg nieuwsgierig naar jullie mannetje :D

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Bloed en urine uitslag was goed. Alleen stopte ze net met ademhalen en kreeg ze niet zelf meer geregeld dus hebben ze moeten helpen. Ze is ook gewoon ontzettend misselijk. Drinkt bijna niet. Dus doe nu om de 3 uur voor haar kolven. Ze moest net ook in de couveuse blijven maar straks mag ik haar wel weer even vasthouden. We moeten sowieso het hele weekend blijven.

3. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Welkom samarinde!!

@ siertje: Neen nog niet gebeld maar de vorige keer was mijn bloeddruk ook in orde. Moet ook altijd lukken als je met je klacht bij de gyn ben je op dat moment niets voelt he!

Maandag moet ik terug. Zal het nog eens melden. Denk dat het misschien van de pillen is dat ik dat heb? Moet nog steeds Utrogestan nemen.

@ steenbokje: Veel sterkte hoor. Moet moeilijk zijn voor jullie. Maar ze is in goede handen en alles zal in orde komen!

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Op zich fijn dat bloed en urine goed zijn steenbokje. Wel heftig dat ze stopte met ademhalen.... Hoop dat je haar straks ff kan knuffelen.

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    steenbokje: He wat heftig allemaal, allereerst gefeliciteerd met jullie mooie meisje en heel veel sterkte en hopen dat het snel goed gaat met je meisje.

Nvm, Zet hem op, ik hoop zo dat je snel je kleintje mag vasthouden.

Charisa, Dank je voor het compliment. De bloemen hebben we via de web-site voor-thuis.nl : dé online woonwinkel, morgen al in huis!
    Het zijn kunststof 3D bloemen.

all: Teveel weer om terug te reageren ;). Ik geloof dat de nacht bij de meeste goed is verlopen. Hier weer een nacht met slecht slapen. Pfff ben kapot, vanmiddag nog maar even slapen.

Zo nu even mijn computer nakijken wat mijn appestaartje doet het niet meer net als mijn leestekens. mhhh geen idee wat het is.

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @Anouk: als het goed is hen je rechts onderin een balk waar je de letters NL ziet staan. Als je daar op klikt, weet ff niet meer links of rechtermuisknop, dan kan je de taal van je toetsenbord veranderen. Moet op USA staan en niet Ned. :D

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Steenbokje. Heftig hoor. Fijn dat iig de bloeduitslagen en urine goed zijn. Hopelijk knapt jullie kleine meid snel weer op. Fijn dat je vanmiddag even kan knuffelen.

Ik ga nu even broodje eten en kijken of ik daarna wat kan slapen. Heb nu even niet de energie om op iedereen terug te reageren. Gelukkig slaapt onze kleine man nu wel lekker.
    Eventjes wat rust. Merk dat het huilen 's nachts ineens ook heel anders klinkt dan overdag.

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Thanks siertje dat 2as het idd. Pfff ben zo'n ramp met computers.

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam

Hihi! Graag gedaan! :D

10. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi...

Heel veel te lezen.. sorry ben niet meer up to date...

@NVM Zet em op...
    @Steenbokje : Wat een nachtmerrie voor jullie! Dat de bloed en urine schoon is is een pluspunt - nu maar achterkomen waarom ze zo stopt met ademhalen!! :( :( Alsnog Gefeliciteerd ze is een prachtige popje. ik ga erg voor jullie duimen komend weekend heel veel sterkte en kracht toegewenst!!!
    @Jaq hoe gaat het bij jullie popje???

@Rest - sorry dat ik niet persoonlijk reageer....

@Hier redelijke nacht.. ben de afgelopen dagen net zo verdrietig als het weer.... net tot 12 uur in bed gelegen. Heel veel bekkenpijn terug gekregen. Weet niet of het verstandig is om nog naar de oesteopaat te gaan ... Gelukkig heeft mijn vader de meiden naar school gebracht vanochtend. Vanaf vanavond zijn ze weer een weekend en 2 dagen bij hun papa.. ga ze enorm missen maar kan nu wel veel rust gebruiken. Nu ook hoofdpijn en gewoon een algemeen gevoel van : BLEGGG ...

Fijne dag..

XX Oktober

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @oktober: klinkt alsof je er ff helemaal doorheen zit. Hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten tot je kleintje er is.
    Snap dat je ze gaat missen, maar misschien wel lekker dat je ff je rust kan nemen en de boel de boel kan laten. :)

Knuf!!

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    gefeliciteerd. flinke dame, mijn meisje was 3,5 week ouder en zelfde gewicht, heerlijk hoor =) geniet ervan!!

13. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    oh meid lees nu dit pas, sorry. Vreselijk zeg, goede reactie van jou, je schrikt je toch dood :( heel veel sterkte en succes de komende dagen, hopelijk kan je haar snel meer naar huis nemen.

14. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Siertje .. dank je.. Knuff terug...

15. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    @steenbokje: in ieder geval gefeliciteerd met jullie meiske! Kan me voorstellen dat je je hartstikke dood schrikt om je kleine meisje zo aan te treffen! Ik hoop dat ze het snel oppakt en gewoon goed en regelmatig gaat ademen!

@nvm: heel veel succes! Eindelijk is het begonnen!!

@hier: nou de wonderolie heeft geholpen voor de verstopping alles kwam er aan alle kanten uit haha. Maar de baby blijft lekker zitten haha dus daar was het geen succes voor! Gewoon maar afwachten...

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @kers: hihi! Je hebt het iig geprobeerd :D

@hier: mega relaxdag genomen. Heb de hele dag gependeld tussen de bank en m'n bed. Kleintje ook heerlijk actief na een paar rustige dagen. Nu lekker in bad geweest en zo klaar maken voor een housewarming. Merk wel dat ik vandaag al een stuk of 4 harde buiken heb gehad. Niet mega hard, maar wel dat je alles ff samen voelt trekken zonder dat kleine op dat moment aan het bewegen is. Duren maar een halve minuut tot een minuut maar is wel een gek gevoel. Heb het vandaag voor het eerst tijdens of na een hele rustige dag.

Hoop dat NMV ondertussen aan het bevallen is!
    Hoop dat oktober lekker tot rust kan komen :)
    Hoop dat alles goed gaat met de kleine elaysa!

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Met elaysa gaat het sinds half 2 vanmiddag echt steeds beter. Ben zo trots op mijn kleine meid. Ze heeft net ook goed aan de borst gedronken. Oogjes lekker open en contact zoeken. Ademhaling is regelmatig. Dadelijk nog een keer terug voor de voeding. En dan gaan wij ook lekker proberen te slapen. Ben echt moe.

18. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Super om te horen steenbokje! Fijn! Kan me voorstellen dat je bekaf ben, was nogal wat deze nacht en dag voor jullie! Probeer je rust te pakken waar mogelijk!

19. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeay yeay yeay!!!! Wat ben ik blij! Ik leefde zo met je mee! Je hebt vast tranen van geluk gelaten! En nu niet meer mama en papa zo laten schrikken he! Nu lekker opknappen.... xx oktober (emo bui - vast hormonen :) )

20. life

life Niet meer actief

@steenbokje. Ten eerste van harte!! Daarnaast. Goh wat schik je dan zeg.... dat wil je niet mee maken... gelukkig gaat het nu goed, houden zo.
    @nvm xet hem op je kan het!

Deel Deze Pagina