@ siertje: Wat leuk zo een babyshower. Zou ik ook wel willen. Maar dat is hier de gewoonte niet.. Veel gekregen?? Ben vandaag op babybezoek geweest van een nicht van mijn vriend. Kreeg daar dat kleine meisje in mijn armen en nu verlang ik nog meer natuurlijk naar mijn meisje! Kan niet meer wachten! Ben nu ook verkouden. Echt niet leuk! Hoofdpijn en keelpijn al een paar dagen en sinds daarnet een verstopte neus! Leuk hoor, nog slechter slapen dus, pfft. Ik heb nu al tijdje echt pijinlijke steken achter mijn schaambot precies, en dat doen dan ook zeer op de zelfde hoogte in mijn rug. Voelt daar dan ook zwaar en beurs aan, precies of ze er alle momenten uit kan kruipen.. Is dit dan indalingspijn? Morgen naar de gyn, dan weet ik zowiezo wel meer, maar toch hier al een vragen he.
@mb90: heb een luiertaart en een wrapper/bunker van lodger gekregen. Wilde ik heel graag hebben voor in de kinderwagen @life: is super leuk dat er mensen om je heen zijn die de moeite nemen om zo iets voor je te organiseren. Voel me erg rijk met zo veel lieve vriendinnen om me heen!
Goedenavond allemaal! Geen nieuwe babies? Jammer..hier alles goed. Bijna weer een week voorbij zonder bloedverlies. Maar.... men, wat een pijn in mijn lies en schaambot...ik kan er niet meer gewoon van lopen Vandaag naar K3 geweest met dochter (leuk) en dat was toch een beetje veel. Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle Die babyshower ziet er super gezellig uit.
@siertje: Jee, wat een leuke verrassing! Ziet er gezellig uit. @kers87: Oke, naja, iets voor een laatste redmiddel lijkt me dan. Ik gooi morgenvroeg eerst wel een flinke schep zemelen in de yoghurt. @life: Succes! Spannend. Wat vervelend dat ik sommigen van jullie hoor (lees) over (indalings)pijn. Lijkt me heel ongemakkelijk en lastig. Heb wel eens wat steekjes, maar niet noemenswaardig. Ik denk dat t kleine knoopje het nog wel naar zijn zin heeft bij mama. (vreemd ook om dat zo op te schrijven ) Volgens de echo vorige week was ie al wel iets in het bekken gedaald, maar hij lag nog niet vast. Wel zei ze dat kans op draaien nihil was. Fijn!
Klopt zo weet je in ieder geval dat je vriendinnen er echt voor je zijn! Helaas vond ik de mijne niet xo heel leuk, waren maar 2 echte vriendinnen de rest was familie van me vriend kant en vrienden van me schoonmoeder. Wel vond ii erg leuk dat me tante er ook was. Er waren ook wel wat van mij kant maar niet echt bijzonder. Heb syiekem toch een traantjr voor gelaten
Nog geen nieuwe baby's weer ? Ik ben nu weer even bijgelezen, maar het kost me nog teveel energie om fatsoenlijk te reageren. Ik ga nu maar eens kijken of mevrouw hier wil drinken...
Jammer life dat het niet was wat je ervan hoopte mss. Nmv eerst lekker concentreren op je meisje. En lekker meelezen als he kunt/wilt. Dan komt uitgebreid reageren later wel weer. En tot die tijd reageer je alleen als je uets kwijt wil! Hier een erg rustige nacht. Heb zelf al van 22.00-00.20 kunnen slapen. Toen even voedden. En nu lijkt weer alles rustig. Wat een luxe. Hopelijk meld onze knul zich pas weer tussen 04.00-04.30.
@siertje: wat leuk zeg dat je toch de baby showen hebt gehad. Ziet er gezellig uit. @cygnet2: K3 wat leuk zeg! Hoop ik over een tijdje ook met mijn dochtertje een keer naartoe te kunnen. Hier weer beneden op de bank. Heb iig van 23.00 u tot 2.30 u door kunnen slapen en hoop straks weer lekker tot de ochtend te kunnen slapen. Maar voor nu op de bank. Last van maagzuur en beurs gevoel schaambeen als ik draai.
@life: das jammer dat het niet zo was als dat je hoopte! @nmv: wat Teske zegt: eerst concentreren op je kleine meid en lekker lezen. Reageren komt later wel! @teske: klinkt idd als fijne nachten! Zo kom je iig nog een beetje aan je slaap. @anouk: hier nu last van maagzuur, maar ook m'n darmen die aan het rommelen zijn. Dus maar ff op de bank met een kopje warme melk, kijken of dat dat helpt.
Goedemorgen lady's! Allemaal een leuk weekend gehad hopelijk.. Leuk he siertje Hier gister zelf ook verrast met een babyshower.. echt super gaaf ben er nog helemaal onderste boven van haha.. kon er gewoon niet van slapen heel de midddag wel 10x overnieuw beleefd super leuk dat ze zoiets voor je regelen.. voelde me ook heel bijzonder en ik hou toch echt niet van verassingen Weet niet hoe ik hier fotos plaats.. maar het was echt leuk! Gister VL het bed verhoogd met kratten maar Jeeees das hoog.. kom er amper nog op :O zelfs onze franse bull was iets te enthausiast en dacht er wel even op te springen dus die viel zo stijl weer achterover haha arme schat.. Heb er maar een krukje naast gezet, ben zelf ook maar 1.57cm hihi.. zo nu eerst maar eens koffie..
Goeiemorgen!! Redelijke nacht gehad. 2 keer wakker geworden. Even een vraagje, ik heb al paar dagen last van een beurze onderbuik, eigenlijk voornamelijk als de kleine beweegt dat vond ik niet zo gek ook. Maar sins gister was het continu, det doet wat zeer lastig uit te leggen. Kon ook niet ontlasten, vandaag heb ik het erger... alsof er heel wat druk op staat en me buik goed aangespannen met wat pijn. Het doet goed zeer maar zijn geen weeen daar voelt het te ligt voor. Kleine ligt al ingedaalt dus dat kan het niet meer zijn. Zou het door de spanning komen? Hoop dat jullie ook een goeie nachtrust hebben gehad
Life, geen idee wat het is. Misschien ontlasting dat vast zit? Anders kun je misschien een warme kruik proberen, misschien brengt het wat verlichting Hier iets te vroeg gejuiched. Toch wakker geweest van 01.00-03.00. Wat opzich meevalt, lastige is alleen dat ik (of vl, maar was mijn beurt) er dan naast zit. Zitten merk ik is zeer belastend voor mijn bekken. Stuitje lijkt in de fik te staan en kloppend si gewricht. Jammer dat ik voor de zwangerschap al bi had en het bij mij dus helaas niet alleen de hormonen waren. Baal er af en toe hard van, ook al gaat het echt een stuk beter. Dat ik nog niet kan wat ik graag zou willen. Tot zover het klagen. Verder gaat het hier heel goed. Heb het idee dat Thijn goed groeit, krijgt alweer wat babyvet. Hoop dat hij morgen weer op of beven geboortegewicht zit. Morgen komt wijkverpleegkundige. Fijne dag allemaal!
@life Hier ligt de kleine ook al ingedaald herken je klachten wel alleen is het bij mij dan na een drukke dag en vaak alleen aan de rechterkant onderin.. heb er ook geen verklaring voor dan dat het indd gespannen is en vervelend.. Ik gooi het maar op teveel inspanning? of harde buik? Anders even bellen naar de vk als je het niet vertrouwd dat kan nooit kwaad. Sterkte ermee x
JAAAAAAHHHHHH IK BEN JARIG!!! Alweer 24 jaar (voor de lijst) en ik ben meteen verwend door mijn mama! en nu wachten op mijn pakketje van nextdirect!
Gefeliciteerd SuusD! Ik een slechte nacht gehad..... Ze was vrij actief en ik vond mijn draai niet. Om 5u de wekker en half uur later eruit.... Mijn zoontje moet aan zijn bushalte om 7u staan (schoolbus komt hem halen iedere morgen). Waren deze morgen meer dan een uur te laat.... Wij moeten hen verwittigen als Jarne ziek zou zijn of bij iets anders maar omgekeerd mocht ook wel. Ze hebben ons nummers en toen man naar zijn school belde kreeg hij de uitleg dat de bus problemen had en later was..... Ze gingen wel bellen om hoe laat hij wel kwam.... Ikke gefrustreerd (hormonsters).... Heb gisteren de kinderwagen boven gehaald maar is niet te doen. Nooit tuk geweest op dat ding en de mand is te vies in mijn ogen en er ontbreken twee cruciale stukken om ze vast te zetten.... Ik manlief attent erop gemaakt mss een andere toch te kopen maar gierige Jos niet meteen akkoord ze..... Dus daar kwamen de waterlanders..... Ik heb een goeie tweedehands bugaboo cameleon gezien in perfecte staat.... Duimen dat hij erom wil gaan deze week!!!!!!!
LIJST: 1: MamavanM1 - 19 jaar - tweede kindje - 9 okt 2013 - jongen 2/3: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - verrassing 2/3: Mellebel - 25 jaar - eerste kindje - 13 okt 2013 - jongen 4: Oktober13 - 37 jaar - derde kindje - 15 oktober - meisje 5: Kers87 - 26 jaar - eerste kindje - 20 okt 2013 - jongen 6: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje 7: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing 8: MeiNoNa - 25 jaar - eerste kindje - 28 okt 2013 - meisje 9: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 10/11: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 10/11: Life - 19 jaar - eerste kindje - 1 nov 2013 - jongen 12: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing 13/14/15: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 13/14/15: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 13/14/15: Isade - 29 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - meisje 16: Verox - 30 jaar - tweede kindje - 5 nov 2013 - meisje 17: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 18: jv23 - 24 jaar - eerste kindje - 9 nov 2013 - meisje 19: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 - meisje 20: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 21: Saffira29 - 29 jaar - tweede kindje - 16 nov 2013 - meisje 22: SuusD - 24 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje 23: Cygnet2 - 40 jaar - derde kindje - 19 nov 2013 - jongen 24: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 verrassing 25: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 meisje 26: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje 22 nov 2013 - jongen 27: Zonnetje1991 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje 28: Lirial - 40 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje 29: Pixel - 28 jaar - derde kindje - 8 dec 2013 - meisje 30: Leonie20 - 27 jaar - vierde kindje - 9 dec 2013 verrassing ------------------------------------------------------------------------- Bevallen! 1: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 23 sept 2013 - meisje - Sophia 2: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 24 sept 2013 - jongen 3: Jacq84 - 29 jaar - eerste kindje - 25 sept 2013 - meisje 4: mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 27 sept 2013 - meisje - Elise 5: Teske - 25 jaar - eerste kindje - 1 okt 2013 - jongen - Thijn 6: Steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 10 okt 2013 - meisje - Elaysa 7: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 12 okt 2013 - meisje - ? Aangepast op 14-10-2013 om 10:43