Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen!!!

@mezmerized: wat leuk!!! (Foto's plaatsen kan je doen door: onder tekstvak te klikken op meer opties -> beheer bijlage -> foto kiezen -> uploaden. ;))
    Wij hebben afgelopen zaterdag het bed omhoog gezet, is echt niet normaal hoe hoog dat is!!! Hebben er gister maar een opstapje bij gezet, dan klim ik wat makkelijker in en uit bed. Onze kat is er zaterdag nacht ook vanaf gedonderd hihihi!

@life: heb ook geen idee... Maar zou idd een kruikje of warme douche proberen, kijken of het daar mee weg gaat. Zo niet zou ik toch even de vk bellen.

@teske: fijn dat Thijn het zo goed doet!! Wel balen van je bekken... Kan me voorstellen dat je er op hoopt dat het na de bevalling een stuk minder is omdat de druk weg is en de hormonen minder zijn. Hoe moeilijk en frustrerend ook, blijf rustig aan doen.

@edel: rot dat je zo een slechte nacht hebt gehad. Leuk hè? Die hormonsters :D. Zal voor je duimen dat ml om gaat en je toch die bugaboo kan kopen ;)

@hier: bekertje warme melk helpt beter dan die smerige gaviscon. Drankje werkt 2 a 3 uur en dan komt het in alle hevigheid weer terug. (Om over de gaviscon pillen maar niet te spreken, die zijn echt goor en werken al helemaal niet, dan liever rennies) gelukkig na m'n melkie weer lekker geslapen.
    Vanochtend de ha gebeld en heb een lichte blaasontsteking. Normaal te weinig om wat mee te doen, maar ze gaat het even bespreken met de ha of het toch behandeld gaat worden, gelijk m'n maagzuur even besproken dus als het mee zit krijg ik daar wat beters voor.

@steenbokje: hoe gaat het met jullie kleine meid? Zijn jullie al thuis?

@nmv: hoe gaat het met jullie kleine meid?

Vandaag verder een lekker rustig daggie. Gelukkig is het hier weer droog en kunnen we er zo ff uit.

Fijne dag allemaal!!!

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Nog even een vraagje:

Heb sinds gister dat m'n tepels "lek" zijn en ook branden/jeuken. Zijn er meerdere dames die hier last van hebben (gehad) en wat kon je eraan doen? Is best een irritant gevoel namelijk :D

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @suusd: gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag vandaag.

Hier een rotnacht gehad. Eerst om half 3 wakker en niet meer kunnen slapen. Last van schaambeen. Even beneden gezeten daarna rond 4 uur weer in bed in slaap gevalken om vervolgens door een huilende dochter weer wakker gemaakt te worden om half 6. Weer wakker dus. Maar nu met dochter beneden op de bank met flesje warme melk. Ml ondrrtussen broodmaken die was om half 6 weg. Gelukkig ging ze daarna wel weer snel slapen en heb ik tot half 10 nog kunnen slapen. (Heb gelukkig een dochtertje dat ook van uitslapen houd)

Vanmiddag maar weer een beetje bijslapen denk ik.

4. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    @Siertje: tnx! Die van mij doen soms pijn (stuwing)..... Nog niet echt iets gevonden wat verlichtend is......

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hallo allemaal.
    wij zijn sinds gister weer lekker thuis en de eerste nacht is heel goed gegaan. Het is zo'n lief en tevreden kindje ♡

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @steenbokje, mooie foto! Fijn dat jullie thuis zijn!

Verder houd ik het nog even niet bij, dat komt wel weer als ik wat fitter ben en langer overeind kan zijn. Nu ff heerlijk genieten en naar mijn slapende meid kijken! :)

7. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Blij dat het zo goed gaat met jullie Steenbokje. Het is een prachtig kindje. Ik kan niet wachten tot Babymuis besluit naar buiten te komen als ik al die mooie kindjes zie :p

8. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steenbokje - ze blaakt van gezondheid !! :) Wat lekker voor jullie!! :)
    Mamamuis - wij zitten in het zelfde bootje.. Morgen 40 weken.. Ben ook erg ongeduldig aan het worden.
    Suus - gefeliciteerd :) Geniet van je dag...
    Anouk - jammer dat je zo een onrustige nacht hebt gehad.. Hopelijk kun je je rust vatten vanmiddag.
    NVM - heb ik gemist hoe jullie jullie dochter hebben genoemd of wil je dat nog niet delen?? :D
    Siertje - hoort er allemaal bij - lekkende borsten... en ja dat pijnlijke is een beetje voorbereidende stuwing... je lichaam weet zelf wat ze moet doen!! Ik heb er al sinds vroeg in de zwangerschap last van - komt door zwangerschap nr. 3... Zodra zij geboren is staat de melk fabriek al klaar. Maar er is niet veel tegen te doen - warme en kou kompres. Douchen en een beetje masseren..

Hier is het rustig.. :( BAH .. ik wil actie :D Maar uit verveling lekkere appelflappen gemaakt als lunch heel fout maar wel erg lekker.. Nu even ontspannen.

XX Oktober

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Voor naam enzo, doe maar een pb! :)

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Mooie foto steenbokje!! fijn dat jullie thuis zijn!

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Steenbokje fijn dat je weer thuis bent. Wat een mooie meid.

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    mag ik jullie wat vragen ik wil graag baby slofjes kopen maar ik zou niet weten welke maat een pas geboren baby voetje heeft zou iemand het zooltje van jullie baby willen opmeten?
    alleen als het geen moeite is hoor!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @steenbokje: wat super fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed gaat!

@borsten: heb idd soms last van steken in m'n tepel en gevoelige borsten, dacht al wel dat het daarmee te maken had. Dat lekker en jeuk had ik nog niet eerder meegemaakt. Blijft een mooi iets, dat je lichaam doet wat het moet doen!

@oktober: kan me heeeeeeel goed voorstellen dat je actie wilt!!!! Hopelijk krijg je dat ook snel. Net als mamamuis!

14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Even een klein klaagberichtje vanaf hier.

Ik ben ontzettend moe en heb last van 'kraamtranen'. Al de hele dag aan het huilen om helemaal niets. Niks is goed genoeg en van alle lieve woorden van vl moet ik alleen maar harder huilen. Heel vermoeiend. En dat terwijl het hier eigenlijk heel goed gaat. Bah heel vervelend. Hoop dat alle hormonen snel mn lichaam uit zijn.

Morgen zal ik weer op anderen reageren.

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Suus als je morgen even opnieuw wil helpen herinneren. Dan wil ik dan wel even naar zn voetjes kijken. Ik heb ook slofjes, maar die zijn echt nog te groot.

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dikke knuf Teske!!!!

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Dank je Siertje. Hopelijk zo bed in en slapen tot 01.00!!

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar teske. Je lekker laten gaan hoor!!

steenbokje fijn dat jullie weer thuis zijn. En wat een moppie.

Suusd ik had voor mijn dochtertje slofjes van appie ( Leren babyslofjes | Babyschoenen) maar de kleinste kon ze pas met 4 maanden aan. Dat was 11 cm geloof ik.
    Verder gebruikte wij alleen sokjes of stoffen slofjes ik kan.

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Teske zal helpen herinneren :D

anouk wat voor stoffen slofjes waren dat ?

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Bekijk bijlage 355128

@teske: ik had gister zo'n dag.

Heb veel last van stuwing. Pff dat is echt pijnlijk en ze zijn zo groot en hard. En dan de bv die niet van een leien dakje gaat en toen zat ik tijdens het kolven te huilen blegh. En alle lieve dingen die mijn man die avond deed of zei maakte me harder aan het huilen. Vandaag gaat het weer beter. Elaysa drinkt nu gewoon aan beide borsten haar buikje vol. Heb vanmiddag de laatste keer gekolfd en bijvoeding hoeft ook niet meer. Nu ik een tepelhoedje gebruik gaat de voeding als een tiet haha
    begin me steeds meer mama te voelen ik smelt echt als ik dat koppie zie ♡♡

Deel Deze Pagina