Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Even een kort berichtje van mij nu ze nog net even slaapt... Gisteren is mijn man weer echt aan het werk gegaan en het was meteen een lange dag! Hij was pas om 10 uur thuis... En natuurlijk kiest mijn dochter er dan voor om te blijven schreeuwen en niets anders te willen dan vastgehouden worden! Gelukkig was mijn moeder er nog even eind vd middag, zodat ik nog wel wat kon eten. Ik zat er gisteravond dan ook even helemaal doorheen! Zegt mijn man ook nog zo leuk: ik snap niet dat je hier niet van kunt genieten, zelfs als ze huilt is ze nig zo lief! Ja, dat kan wel, maar jij vindt het ook niet meer leuk als je dat gejank al uren aan moet horen!!!
    Maar goed... Gaat nu weer wat beter hier. Al moet ik zeggen dat ik nou niet bepaald op een roze wolk zit, valt me allemaal wat zwaarder... En dan helpt het natuurlijk ook niet als je hechtingen trekken, je een giga aambei hebt en je al een tepel kapot hebt van het voeden... ;)

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv hier ook nog geen roze wolk hoor. Lees mijn vorige bericht. Vandaag komt de wijkverpleegkundige om ons te leren inbakeren. Ben benieuwd wat voor doeken ze mee neemt. Hier al puckababy en swaddle me geprobeert, helaas is onze kerel hier te sterk voor. De tijdelijke oplossing die wij hebben werkt ook niet meer echt.

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen allemaal!

@anouk: wat irritant dat je zo kort kan slapen. Val je dan na even op de bank wel weer in slaap? Hoop dat je toch nog een fijne nacht hebt gehad :)

@mcm: ja, ben wel nog geweest. Was de laatste keer dus wilde het ook niet afzeggen. Ml bood zelf aan om me te brengen, maar dat was ook niet echt ideaal want hij kan dan een ruim uur niks. En om nu 20 min heen, 20 min terug te rijden, tegen de tijd dat hij thuis is kon hij weer naar me toe, klein beetje onzin. :D. Kleintje was wel super druk, maar was te houden.
    Wat ongelofelijk klote dat je nu hoort dat je je baan kwijt bent!!! Zo heb je toch best veel spanning en drukte in de laatste weken van je zwangerschap.
    Vind je die onzekerheid qua manier van bevallen niet vervelend? Snap dat je natuurlijk wilt bevallen, maar kan me voorstellen dat je nu tussen wal en schip hangt. Ga je naar het ziekenhuis met de wetenschap dat je die dag een ks krijgt, kan je dus als nog naar huis gestuurd worden?

@teske: hihihi! Ja, je hebt dan nog wel verlof, maar je handen vol aan een lief klein mannetje. Kan me voorstellen dat het dan "weer" heel snel gaat hier :D
    Wat rot dat ie (nog steeds) zo een last heeft van krampjes. Of is dat "normaal" rond deze leeftijd? (Geen idee namelijk :D)
    Ben benieuwd hoe het straks gaat bij de wijkverpleegkundige en of ze een betere doek heeft voor jullie kleine krachtpatser ;)

@nmv: dat klinkt idd niet echt als een rustige dag waarop je lekker kan genieten... Hoop dat die iet wat roze wolk toch nog gaat komen en je kleine meid vandaag was stiller is :)

@hier: redelijk goede nacht gehad. Wel met een super stijf onderstel wakker geworden dus maar gelijk met ml het bed uit en een beetje bewegen. Ook al de hele nacht honger, niet aan teo gegeven dus zo maar lekker aan m'n ontbijten beginnen en dan misschien nog ff in bed een aflevering lie to me kijken :D

4. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Wow iets teveel gekletst om idd op alles te reageren hihi! Mamamuis zal ondertussen haar babymuis in haar armen hebben?

Aan alle nieuwe: welkom!!!!!

Hier alles goed! Kleine update: kinderwagen gaan halen en zoooooooooooooooooooooo content en mijn mama heeft mijn nieuwe luiertas gebracht!!!! Me happy!
    Gisterenavond check up bij gynaecoloog en het voorwerk heeft al gezorgd voor een totaal verstreken bmh. Hij voelde ons kleintje al helemaal van onder zitten maar kon nog geen opening voelen. Maar ik mag dinsdag van hem ingeleid worden. Ze doet het super en haar gewicht wordt geschat op 3,200 kg.

Voor de rest heb ik een redelijke nacht erop zitten. Paar keer wakker want het zuur wou weer oorlog en won..... Dus toen overslapen maar nog net op tijd onze zoon kunnen klaarmaken voor school! Nu ff huishouden en dan de bank op en tv aan!

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Spannend edel!!! Heb je dinsdag of woensdag je kleine meid in je armen!!! Ikke jaloers hahahahaha!
    Fijn dat je zo blij bent met je wagen en lief van mams dat ze een nieuwe luiertas heeft gekocht.

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Voor de nieuwsgierigen ;)

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ahhhhhh!!!!! Wat een mooie foto NMV!!! En wat een mooi kindje!!!

8. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    @Siertje: tnx! Ja heel lief van haar! Ze wist perfect welke ik wou!!! Ik ben zo blij dat het voorwerk al iets opgeleverd heeft en dat ik een datum heb. Hopelijk gaat het vlot en mag ik haar dinsdag al op de wereld brengen. Normaal wil hij nooit inleiden voor 40 weken (wanneer er geen medische indicatie is) maar ik ben blij dat hij het bij ons wel wil doen.

@nmv: heel erg mooi kindje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nogmaals gefeliciteerd!

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv wat een mooie foto zeg! Om verliefd op te worden. Haha als je ze zo ziet is het gelijk veel meer een rozewolk;).

10. life

life Niet meer actief

Nmv. Erg jammer dat ze nog zo aan het huilen is. Maar even doorbijten dan kan je wel voluit genieten.
    Super gave foto!! Echt een mooie dame.
    Even off daarvan, toevallig ook een spiegelreflex camera??

@edel. Oehh spannend. Dus volgende week mama leuk!! Toch wel raar dat je dat weet waarneer het gaat gebeuren:)

@hier. Goed geslapen maar erg veel pijn gehad in me buik. Echt een zeurende pijn steken en hele nacht menstruatie pijn gehad. Als het aanhoud ga ik toch even bellen want dat betekend dag 2 van de pijnen...
    Strakjes heb ik me bazin op bezoek vind ij exhf super gezellig. Daarna naar kraampunt voor eeb weegschaal en naar ikea voor moeders. Dus even heerlijk eruit met vl en moeders en lekker lopen!

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @nmv: Alleen een dagje ruilen met je man dan ziet hij wel hoe zwaar het kan zijn. Maar gaat uiteindelijk allemaal goed komen. Lekker je draai vinden. En boven alles toch proberen te genieten.
    En wat een mooie foto van jullie kindje!!

@Teske: Ik hoop dat het inbakenen straks wel gaat lukken.

@edel: Lijkt me een raar idee dat je van tevoren weet wanneer je kindje komt. Maar wel spannend en leuk.
    Fijn dat je wagen naar je zin is. Wat voor luiertas heb je gekregen? Ik heb ook een luiertas van mijn moeder gekregen. De jongensvariant van het merk Lieflifestyle. ook helemaal content mee!!

@siertje: Meestal als ik er even uit ben geweest duurt het nog een half uurtje voordat ik weer vertrokken ben. Ik heb het geluk dat dochtertje graag uitslaapt. Maar meer dan 3/4 uur slaap red ik tegenwoordig niet meer.
    Zo nog maar even dutten.
    Fijn dat je wel een redelijke nacht hebt gehad.

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @teske, op deze momenten is de wolk idd wat rozer! ;)
    @life, gewoon met mijn telefoon! :)

Hier is de kleine meid weer erg onrustig, wil niet slapen! De kraamhulp heeft maar even inbakeren voorgedaan, hopelijk wordt ze daar wat rustiger van...

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv ik ben benieuwd hoe inbakeren bij jullie bevalt. Wij proberen het vanmiddag. Dan komt de wijkverpleegkundige en neemt doeken mee. Ik ben benieuwd.

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier gebruiken we gewoon een hydrofiele luier... Ze is nog steeds wat onrustig, maar ze is wel in slaap gevallen! Dus ik kon ook eindelijk even rusten... :)

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Lekker. Ik heb net van mp een pacco doek binnen gekregen. Heeft een kwartier gehuild en is toen in diepe slaap gevallen. Heeft in dagen niet zo rustig gelegen.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik vond het altijd maar niks dat inbakenen maar als je merkt dat het werkt heerlijk. Ons meisje heeft het tot 2 maanden heerlijk gevonden. Daarna nog tot 4 maanden snachts. Ze sliep heerlijk.

17. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ja idd wel raar om te weten dat ze dinsdag er zal zijn! Maar wat kijken we uit naar haar! Sinds vandaag wel al gans de dag bruinverlies dus mss haal ik dinsdag niet eens..... Of wil dat niets zeggen? Mijn vorige zwangerschap en bevalling is 4 jaar terug. Precies vergeten hoe het toen begon.

Mijn luiertas is van olily! Ik wou die al heel lang! De kinderwagen is een bugaboo cameleon.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Even een kleine update. Kleine man heeft nou al twee keer drie uur geslapen. Durf nog niet te hard te hopen voor de nacht. Maar wie weet helpt het goed!!

Vanmiddag zelfs weer even echt kunnen knuffelen ipv troosten en rustig krijgen. Heel fijn.

19. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Super Teske! Ik duim voor een goede nacht!

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wat fijn Teske!!! Ga voor jullie duimen dat hij vannacht ook lekker zal slapen!

Man wat doet dit zeer!!! Heb dit nog niet eerder gehad, maar heb echt pijnlijke steken links bij m'n ribben. Voel hem daar ook wel wat bewegen, maar niet zo dat ik denk dat m'n ribben eraan gaan of zo. Is dit dan toch dat er een voetje of wat dan ook tegen aan zit te duwen? Voelt er niet hard, alsof er wat zit. Maak me geen zorgen hoor, is wel mega pijnlijk en een beetje irritant hihi! Was gewoon even benieuwd of jullie dit (her)kennen.

Deel Deze Pagina