Kwam nog 2 kersverse moeders tegen LIJST: 1: Oktober13 - 37 jaar - derde kindje - 15 oktober - meisje 2: Daan22 - 23 jaar - eerste kindje - 21 okt 2013 - meisje 3: cc1988 - 25 jaar - tweede kindje - 26 okt 2013 - verrassing 4: MeiNoNa - 25 jaar - eerste kindje - 28 okt 2013 - meisje 5: Mienemuisje - 23 jaar - eerste kindje - 31 okt 2013 - meisje 6/7: Anouk79 - 34 jaar - tweede kindje - 1 nov 2013 - jongen 6/7: Life - 19 jaar - eerste kindje - 1 nov 2013 - jongen 8: Joan1984 - 29 jaar - tweede kindje - 3 nov 2013 - verrassing 9/10/11: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen 9/10/11: Chaotic - 22 jaar - tweede kindje - 4 nov 2013 - jongen 9/10/11: Isade - 29 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - meisje 12: Verox - 30 jaar - tweede kindje - 5 nov 2013 - meisje 13: Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - verrassing 14: jv23 - 24 jaar - eerste kindje - 9 nov 2013 - meisje 15: mb90 - 22 jaar - eerste kindje - 13 nov 2013 - meisje 16: Friesland90 - 23 jaar - tweede kindje - 15 nov 2013 - jongen 17: Saffira29 - 29 jaar - tweede kindje - 16 nov 2013 - meisje 18: SuusD - 24 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje 19: Cygnet2 - 40 jaar - derde kindje - 19 nov 2013 - jongen 20: Lilly156 - 28 jaar - eerste kindje - 20 nov 2013 verrassing 21: Mcm79 - 35 jaar - tweede kindje - 21 nov 2013 meisje 22: Anna123 - 30 jaar - tweede kindje 22 nov 2013 - jongen 23: Zonnetje1991 22 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje 24: Lirial - 40 jaar - eerste kindje - 29 nov 2013 meisje 25: Pixel - 28 jaar - derde kindje - 8 dec 2013 - meisje 26: Leonie20 - 27 jaar - vierde kindje - 9 dec 2013 verrassing ------------------------------------------------------------------------- Bevallen! 1: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 23 sept 2013 - meisje - Sophia 2: Cayth - 22 jaar - tweede kindje - 24 sept 2013 - jongen 3: Jacq84 - 29 jaar - eerste kindje - 25 sept 2013 - meisje 4: mamajojo - 31 jaar - tweede kindje - 27 sept 2013 - meisje - Elise 5: Teske - 25 jaar - eerste kindje - 1 okt 2013 - jongen - Thijn 6: Mellebel - 25 jaar - eerste kindje - 9 okt 2013 - jongen - Roan 7: Steenbokje - 23 jaar - eerste kindje - 10 okt 2013 - meisje - Elaysa 8: MamavanM1 - 19 jaar - tweede kindje - 11 okt 2013 - jongen 9: nmv - 26 jaar - eerste kindje - 12 okt 2013 - meisje 10: Kers87 - 26 jaar - eerste kindje - 14 okt 2013 - jongen - Rik 11: Mammamuis - 36 jaar - eerste kindje - 18 okt 2013 - jongen - babymuis Aangepast op 20-10-2013 om 18:22
Hoi, @ kers, Gefeliciteerd. Heerlijk en fijn dat het goed gaat nu. @ Siertje, Leuk die lijst: naam: Fietwordtmama leeftijd: 37 hoeveelste: 2e kindje uitgerekende datum: 23 december geslacht: jongen @ Edel, Het zou niet mijn keuze zijn (we gaan voor thuis en zo natuurlijk mogelijk), maar wel fijn dat je het zo kunt regelen. Maar als ik je zo lees dan zou het best weleens kunnen zijn dat je voor dinsdag al spontaan bevalt. Hoe dan ook: Succes en veel geluk!
Allereerst @kers van harte gefeliciteert met rik!! Nou ben net thuis... eerst naar de vk geweest, alles weer getest en me bloeddruk was weer wat gestegen, urine gecheckt niets mis mee, maar toch moest ik even naar het ziekenhuis om het te latem checken. Eenmaal daar kreeg ik zo hartfilmpje voor de kleine. En me eigen bloeddruk werd ook gemeten, moest ook me bloed laten testen. Toen ik daaraan vast lag zag ik elke keer het hartje vam de kleine omhoog omlaag gaan, maar er wad niets aan de hand godzijdank. Maar omdat ik toch de kleine wat minder voel en me bloeddruk toch weer gestegem was moet ik morgen nogmaals langskomen om het weer na te laten kijken. Onder het filmpje kreeg ik toch een paar harde buiken, deze deden zeer, nu doen ze niet pijn meer. Zo ik ben redelijk opgelucht want ik was toch bang dat natuurlijk aan het einde.... complicaties kreeg
@siertje: Naam: Lentekriebel Leeftijd: 30 jaar Hoeveelste: 1e kindje Uitgerekende datum: 26 oktober Geslacht: jongen @Fiet: wij gaan ook voor een zo natuurlijk mogelijke thuisbevalling. Wel ben ik een klein beetje bang voor de pijn bij de bevalling, vandaar dat ik een MamaTENS heb aangeschaft. Heeft iemand hier al ervaring mee? Het geeft mij een gevoel dat ik iets meer controle heb over de pijn, al weet ik dat de kans bestaat dat de TENS helemaal geen pijn wegneemt.. Verder wonen wij bijna in de achtertuin van het ziekenhuis, dus als er iets gebeurt dan zijn we er zo (al hoop ik niet dat ik persweeën ophoudend halsoverkop naar het ziekenhuis moet, haha)
@life: Fijn dat de ctg en urine-, en bloedwaarden goed waren. Dat geeft zeker een stuk meer rust. Wat goed dat je vk meteen zo adequaat heeft gehandeld en dat je morgen nogmaals wordt gecheckt.
@lentekriebel: Bij mijn dochtertje wilde we heel graag thuis bevallen maar wij hadden idd de pech dat de persweeen zwakker werden en alsnog hals over kop naar het zkh moesten, en ik kan je vertellen, dat is idd geen pretje. Toch willen we ook dit keer weer heel graag thuis en zo natuurlijk mogelijk bevallen. Hopen dat dat dit keer gaat lukken. @life: Hoop dat het morgen ook meevalt in het zkh. Fijn dat je goed in de gaten word gehouden.
@life: wat fijn dat alles goed in de gaten word gehouden. Hoop dat je een beetje opgelucht bent en een beetje kan genieten van de avond.
Blegh! Alles doet zeer, verveel me, ben sago, kan wel janken.... Geen idee waarom, maar ben er even helemaal klaar mee... Geloof dat ik ben over genomen door hormonsters
@life goed dat je doorgepakt hebt! En fijn dat ze je nu in de gaten houden.. Hopelijk voel je je snel wat beter. Dat het hartslagje wat varieert is normaal. Ik heb een paar weken terug ook twee keer een ctg gehad en ze zeiden dat dat komt door het bewegen van de baby.
@anouk: Dat lijkt me inderdaad helemaal niets. Hopelijk gaat deze bevalling beter en kan je lekker thuis blijven. @siertje: Dat klinkt inderdaad als hormonsters.. Lekker aan toegeven en het mandje in, misschien voel je je morgen beter.
Ik vind het nu wel spannend af en toe. "Voel ik hem wel genoeg" en "til ik niet te zwaar" enz enz. Zit ik net het vorige berichtje te typen, komt er een documentaire op over ... naja, ik zal het jullie besparen. Zwangerschapscomplicaties zal ik maar zeggen. Nooit kijken natuurlijk dat soort dingen. Ik zal zo blij zijn als we ons ventje in onze armen hebben. Dat hij gezond is en alles goed doorstaat met de bevalling.. Hmm sorry dames ben een beetje instabiel vandaag geloof ik. Zullen de hormonen wel zijn.. Gelukkig voel ik hem nu lekker hobbelen in mijn buik. Alsof ie... Ach.. Ik geloof dat ik maar eens op 1 oor ga. Ik wens jullie een goede nacht toe!
Siertje, lekker rustig aan doen. Hormonen, af en toe om gek van te worden. Ik heb nu af en toe moeite met de omschakeling dat de hormonen uit mn lijf gaan. Huilen om helemaal niets
Thanx dames . Ben de avond nog redelijk goed doorgekomen. Samen met ml penoza gekeken, dan waan je je wel ff in een andere wereld . Wel regelmatig weer harde buiken en ongikrampen. Nu lekker naar bed, hopen op een goede nacht. @nmv: sorry! Zal de lijst morgen ff aanpassen Slaap lekker allemaal!
Het lijkt hier op dit moment rustig. Ik heb er net weer een voeding opzitten. Nu is het even huilen! Benieuwd hoelang hij het volhoud. Tussen de vorige twee voedingen heb ik goed kunnen slapen.
Toch iemand wakker teske . Net wakker geworden omdat ik wat nats voelde. Bed had ook wat natte plekken. Dacht eerst vruchtwater maar er komt niks meer. Wat het nu wel was/is geen idee. Ik voel verder ook niks. Nu maar op de bank en zo maar weer proberen te slapen.
Jaaaa nog iemand wakker!! En ik hoop dit keer niet van zogenaamd voorwerk maar voor het eggie!! Vanaf 1uur steeds terugkerende buikpijn die als soort golf op komt zetten maar ook weer verdwijnt. Goed te hebben dus kan me niet voorstellen dat dit alles is zeg maar, zal nog eerst wat heftiger worden lijkt me,. Voor de inmiddels bevallen dames bewoog jullie kleine tussen de weeen door wel? Hier is het vrij rustig....