Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Nogmaals suc6! Geniet nog even van het buikje. We horen je snel weer!!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Edel en Life...succes!

@Mezemerized...van wie krijg je geld als je ziek bent? (gewoon ziek bedoel ik)
    ..krijg je dan salaris of apart van het uwv. Het is namelijk zo dat als je zelf geld krijgt, je het eigenlijk ook altijd zelf aanvraagd. Nu heeft je baas dat gedaan en dank krijgt het bedrijf meestal het geld en jij gewoon je salaris. Zwangrschapsuitkering ian tenslotte 100%.

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik hou de berichtjes allemaal niet meer bij. Maar zag dat er weer een hoop actie was. Voor alle dames die bezig zijn; zet hem op! En voor alle dames die er bijna zijn; succes! Hopelijk tot snel allemaal in een kersvers mama topic. Lijkt me heel gezellig. Nog even snel een foto van mijn prinsesje :)

4. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Mooie foto steenbokje! Haha het kersverse mama topic is wat rustiger nog en makkelijker bij te houden;).

5. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    @cyg: als ik ziek ben krijg ik het via uwv

6. life

life Niet meer actief

Oh wat een gave foto! Om te smelten je meisje!

Ik hoop er ook snel te zijn. Ben nu toch wel zeker dat ij weeeb heb, maar ben erg onzeker dus weet ik het weer niet.
    Ze volgen nog steeds heel snel achter mekaar en worden nu ook krachtiger.
    Vk gebeld en die wou niet komen, moest afwachten tot het erger was en sneller schter mekaar. Tot ik zei dat ze zeker een min aanhielden en bij mij in de familie snelle bevallingen voor gekomen zijn komt ze toch langs.
    Maar ging eerst nog even langs iemand anders dus kan nog even duren ben ik bang

7. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    @edel: Oh wat fijn om dat te kunnen schrijven! Spannend zeg. Succes! (niet dat je dit nog leest nu)

@mezmerized: Als het goed is is je werkgever verantwoordelijk voor het doorbetalen van je loon. Dat hij/zij verzuimd heeft dit tijdig te melden is dacht ik zijn/haar probleem. Dat kun je even checken bij het juridisch loket of het UWV zelf. Mijn werkgever zei dat het zo zit. Het loon ontvang ik van haar en zei ontvangt een vergoeding van het UWV.
    Wel slecht zeg. Jammer dat je werkgever zo laks is geweest.

@life: Benieuwd wat je vk constateert. Ik hou je posts in de gaten!

8. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    @cygnet: bedankt voor je heldere uitleg. Harde buiken heb ik dus idd al gehad, voorweeën ook (maar heel weinig)... Nu de echte weeën nog!

@edel: succes!
    @life: klinkt goed! Jij ook succes! Benieuwd wat de vk straks zegt.
    @steenbokje: wat een mooie foto! *smelt*

Hier: de vk kan hier elk moment komen om even mijn bloeddruk en urine opnieuw te testen (gister bd te hoog en klein spoortje eiwit in urine), dus even afwachten wat dat brengt..

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het wordt hier weer spannend merk ik! Ben benieuwd dames!! :)

10. life

life Niet meer actief

Ze is net geweest. Het zijn idd weeen en ze heeft me even nagekeken. Al 3 cm ontsluiting!!:eek: ze heeft me meteen gestript en komt over 2 uur terug in de hoop op 5 cm ontsluiting en dan op naar het ziekenhuis.
    Vandaag of morgen toch eindelijk papa en mama

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Life spannend!!!!

12. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Life spannend! Heel veel succes!!

@teske; is er al een topic? Waar staat dat dan? Kan ik alvast mee kletsen :)

13. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    @life: Jeej!! Succes en hopelijk snel papa en mama!

Hier: vk net geweest en bloeddruk was nog hoger dan gister en in urine weer sporen van eiwit. Moet straks naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek en waarschijnlijk weer het hele riedeltje dat ik 2 weken terug ook moest doen (urine, bloed, ctg, langdurig bloeddrukmeting) en als bd weer niet goed is, dan morgen weer terug.. 'Jottem'

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @life en edel: Veel suc6 dames!!!
    En Life: Ben je me voor (wij waren op dezelfde datum uitgerekend ;):D.

@Lentekriebel: Wat vervelend zeg, hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen.

@steenbokje: Mooie foto zeg!!

Hier Best redelijk geslapen maar helaas werd dochtertje om half 6 al wakker en die wilde natuurlijk niet meer gaan slapen. dus die heeft even bij mama in bed gelegen. Nadat ik haar heb weggebracht naar het kdv ben ik zelf nog even gaan liggen en heb nog heerlijk 2 uur kunnen slapen.
    Heb nu wel sinds ik wakker ben om de 10 minuten een harde buik die een beetje zeer doet. (nou ja zeer het voelt vervelend).
    Vandaag meer niks meer doen en lekker op de bank hangen totdat ik dl weer kan ophalen.

15. life

life Niet meer actief

Ja idd, nou dan moet jij ook mwar snel gaan beginnen vind je niet:)

Vk komt eeer ieder moment en dan kijken hoeveel cm ik nu heb.
    De weeen komen er g snel achter mekaar dus ben nu al wat moe.
    Ik probeer jullie xoveel mogelijk op de hoogte te houden

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ooooo wat spannend life!!!! Succes meid, je kan het!!!!

Hier een goede dag, tot nu toe ;). Heb lekker in het winkelcentrum rond gewaggeld, op m'n werk bijgekletst en nu languit op de bank.

Heel veel succes life en edel!!!

17. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Edel: woohoo! Spannend, succes!

Life: knap dat je ons nog steeds update ;). Succes, sterkte, en straks lekker genieten van jullie kleine! :)

Anouk: fijn dat je nog even hebt kunnen bijkomen!

Mesmerized: zoooo dat is stom van je baas!! Daar zit je idd echt niet op te wachten. Jeetje zeg...

Hier: vandaag naar de gyn voor consult over ks. Ik hoop nog steeds dat het niet nodig gaat blijken te zijn... maar vooralsnog ligt ze nog steeds hartstikke dwars...(en waar de placenta ligt, kan ik niet zien natuurlijk, dat zullen we vrijdag horen, als ik weer een echo heb). Gisteravond naar info avond in het zh (over hoe het gaat, waar je moet zijn etc.) geweest, was wel nuttig. Heeft ook veel vragen beantwoord over ks, als alles gewoon goed gaat krijg je hier bijvoorbeeld gewoon meteen je kindje op je borst als je dat wilt, kindje gaat de operatiekamer niet uit en gaat met je mee naar verkoever,etc. Vond ik wel prettig om te horen, stelt toch weer een beetje gerust.

Ze vertelde daar trouwens dat hier 98% van de bevallingen met ruggenprik gebeurt!! Echt veel! Ik heb de eerste zonder gedaan, en was dat nu eigenlijk ook weer van plan als ik gewoon kan bevallen tenminste (geloof niet dat ik een ks zonder wil proberen haha :p). Wat ik ook wel bijzonder vond, is dat ze in dit zh een prik zetten waar je gewoon nog mee kan lopen, ik had altijd gehoord dat zodra je een ruggenprik hebt je niet meer uit bed mag. Weer wat geleerd, haha!

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Even weer te veel om bij te lezen. Wat wordt het hier spannend zeg.
    Twee baby'tjes al echt onderweg. En zoveel meiden rond de uitgerekende datum. Succes allemaal.

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@life.. success meis! Fijn dat het 'the real thing' is.. mama had gelijk hè?

@mcm.. had de gyn het niet over 98% van de keizersnedes van 98% van de bevallingen lijkt me geen goede reclame voor het ziekenhuis en daar kan ik me werkelijk niets bij voorstellen. De overige 2% zijn dan onder volledige narcose (super spoed KS)

De walking epi... ja, die bestaat maar die krijg je niet als je een keizersnee krijgt hoor.

20. life

life Niet meer actief

Heeyheey. Even snel. Vanaf kwart voor 2 werden me vliezen gebroken, daarna begonnen direct de goeie harde weeen. Om 4:04 is onze zoon delano jaimy geboren!
    Vk stond heel erg versteld want dit had ze niet verwacht

Deel Deze Pagina