Nieuw Laatste 10 weken aftel topic vanaf 9/2013

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal bedankt voor jullie steun... :) hier nog steeds niets aan de hand. Ondanks strippen en verliezen van veel "viezigheid" af en toe nog een harde buik maar ziet er echt naar uit dat ik morgen in het zh zit bij de verloskundige op afspraak.

Life - zo te horen gaat het je allemaal goed af!! Knap hoor :) Prachtig mannetje!!! geniet er van.

Anouk - fijn om te horen dat het bij VK allemaal goed zat.

Fijne nacht - met zuurbranden, moeite met draaien en vele plaspauzes!! :)

XX Oktober

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @oktober: wie niet waagt wie niet wint zullen we maar zeggen :D. Ga heel hard voor je duimen dat het morgen wel aanslaat!

@hier: erg rustig :( Merk dat ik steeds meer vocht vast ga houden. Heb last van branderige/jeukende handen en de huid van m'n handen is ook beetje rood gevlekt. Vraag me af of dit door het vocht komt. Voelt een beetje het zelfde als toen ik een leverontsteking had... Houd het nog ff in de gaten, als het te erg word gaan we maar weer bellen :D
    Gelukkig qua bekken en krampen eigenlijk verbazingwekkend goed! Ook qua energieniveau. Vandaag niet zo veel gedaan dus morgen maar weer ff de deur uit. Even m'n wekelijkse bakkie thee doen bij een vriendin van mij in haar winkeltje.

Ik wens iedereen een fijne nacht met alle fijne bijkomende zwangerschapskwaaltjes :D

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier lijkt het ern rustige nacht.
    Bij ons al met al toch nog een rustige nacht geworden.
    Gisteravond leek het even helemaal mis. Zette het flink op een brullen. Maar na een uur rustig. Twee uur later weer voeden. Daarna rustig 3 uur geslapen en nu 4 uur geslapen.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Siertje.. als het je doet denken aan een leverontsteking zou ik toch even contact opnemen met je verloskundige. Vocht vasthouden is een zwangerschapskwaal (heb ik dus ook en flink ook) maar je instinct is veel belangrijker om te volgen. Jeukerig/branderig heb ik bijvoorbeeld echt niet!

Toch even bellen?

@Teske.. fijn dat jullie toch een fijne nacht hebben gehad.

5. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

@oktober: jeetje meis wil je toch nogmaals veel sterkte wensen! kleintje vind het veeeeel te gezellig bij jou :p

@siertje: Ik merk dat ik ook pas nu een beetje vocht ga vast houden, merk het voornamelijk aan mijn vingers met ringen omdoen en bovenbenen blubberen ook ineens :O

@teske: Fijn dat de nachten ook goed gaan! kan me voorstellen dat het je anders echt opbreekt.

Vriend was gister thuis gebleven van werk, dus heerlijk daagje samen bankhangen oceans 11,12,13 gekeken en ons eigen verwend met een heeerlijke garnalen salade en gebakken visje :D echt fijn om toch nog zo even een dagje samen te genieten! ook al ben ik nu voor me gevoel een waggelende klagende moppersmurf arme schat.. haha

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

@teske: fijn om te lezen dat thijn toch redelijk zijn draai aan het vinden is!

@cygnet: wilde vandaag even afwachten. De jeuk en de plek doet me daar aan denken, maar voel me absoluut niet ziek!! (Dat was ik toen wel) Maar houd het zeker in de gaten.

@mezemerized: haha!! Dat van die klagenden, waggelende moppersmurf klinkt heel bekend :D. Wel lekker zo een avondje samen, kan je dan ook echt op en top van genieten!

@hier: rustige nacht. Wel ff eruit geweest, ml lag zwaar te snurken en rond half 3 schreeuwde mijn lijf om wat beweging. Dus even op de bank met een kopje warme melk en eindelijk dat rot level van Candy chrush uitgespeeld! Vandaag maar weer lekker gaan genieten van het zonnetje :)

@oktober: heeeeeeeel veel succes vandaag!!! Mijn duimen draaien overuren voor je :D

@life: hoe gaat het met jou en met de kleine delano?

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oktober heel veel succes vandaag!!

8. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi het lijkt wel een film! !! Vanochtend vroeg vliezen gebroken! Yeay - dacht ik. Geen weeen dus ik rustig aan naar het ziekenhuis. Op ctg aangelegd en even rustig gelegen. Op den duur kwam de verloskundige - Nog steeds geen wee gehad hoor - en de verloskundige voelde of ze ondertussen vast ligt. Nee hoor ze ligt dwars! Dus trommelde ze de mobiele echo op. Na een half uur kwamen ze ... had mijn lief dochter zich weer omgedraaid met koppie nat beneden. Hoezo nu al een eigenwijsje. Nu ben ik opgenomen en heb lakens om mij heen zodat ze niet weer kan draaien. En het is wachten....

Dank je voor alle duimdraaiers...
    Xx oktober

9. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Grappig dat ze nu al wat van hun karakter laten zien he! De rest is misschien wat minder grappig. Hopelijk is ze niet zo eigenwijs dat ze er echt niet uit gaat komen zelf! Ik wens je heeeeeel veel succes en een fijne bevalling!!

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahaha!!! Lekkere eigenwijze drol dus :D
    Gaat nu echt gebeuren! Succes meid! (Duimen draaien nog steeds ;))

11. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.854
    1.061
    113
    Spanning en sensatie hier. Life: gefeliciteerd! En oktober: succes. Hoop dat het vandaag gaat vlotten!

Hier denkt iedereen om me heen dat het bijna gaat gebeuren haha. De voorspellingen vliegen om m'n oren. Ik voel nog niks. Wel een beweeglijk ventje in mijn buik zeg. Meer dan anders. Fijn! Misschien voelt hij mijn zorgen wel. Ik vind het nogal griezelig of alles wel goed komt nu het bijna gaat gebeuren..

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Oktober.. goed dat ze nu mee werkt! Zet 'm op!!!! We denken allemaal aan je!

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @oktober: Zet hem op meid. Eindelijk is het zover!!

@Teske: Fijn dat je een rustige nacht hebt gehad.

@mezmerized: Lekker he zo'n bankhangdag. Nog even van genieten het kan je laatste voorlopig zijn ;):D.

@siertje: Fijn even een rustige nacht ertussen. Ik merk dat die bij mij steeds beter worden naarmate ik verder ben (klopt af)
    Hoe is het nu met de klachten die je had?
    Ik heb overigens ook last van vocht. Kan mijn ringen niet meer aan. Nu had ik zowieso de tip gekregen om ze uit te doen voor de bevalling.

@samarinde: Hier ook regelmatig mensen die appen of bellen hoe het gaat. Iedereen wil ook ineens nog even langs komen. Al moet ik zeggen dat ik liever lui op de bank zit momenteel in mijn eigen wereldje.

Vanmorgen lekker even de benen gestrekt en naar de markt geweest.
    Nog wat hydrofielluiers gescored. (kwam er achter dat ik eigenlijk alleen maar roze heb en dat vind ik een beetje sneu voor ons mannetje :))

Zo dadelijk lekker op de bank. Voetjes omhoog.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Anouk.. mijn ringen zijn al af sinds week 14!! (de zomer begon)
    En wat lief dat je hydrofielen bent gaan scoren.. Ik denk persoonlijk niet dat het je mannetje iets kan schelen maar het is wel heel attent! ;)

Ben erg lui vandaag... heerlijk.. loop nog in mijn huispak rond en doe helemaal niet.. Tot nu toe vandaag: iets gegeten, geslapen, computer, beetje gelezen.. that's it. Oja, kindjes eten gegeven en geholpen met aankleden.

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @anouk: heb idd mijn ringen al heel lang niet meer om. Houd totaal niet van strak zittende ringen :). Heb idd ook, nu al weer 4 dagen :D, een goede nacht. Geen kramp in m'n lies of wat dan ook, heerlijk!
    Heb vandaag geen last van de jeukende handen, alleen zie ik wel dat ik een soort exceem op m'n rechte voet heb gekregen :(. Maar ff in de gaten houden hoe het gaat, anders ff een zalfje halen.

16. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi. .. update. .. Hier nog niets. Gel is ingebracht om 14 uur omdat mijn bm mond Nog niet rijp is. :( nu wel lichte weeën maar zet zich niet door. 2 de echo ook gemaakt en gelukkig ligt ze nog goed en iets ingedaald. Mocht hier geen andere reactie op komen dan morgen verder met inleiden. Moet zo wie zo blijven en mag niet uit bed.

Xx oktober

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ze heeft nog geen zin om de koude wereld te ontdekken Oktober! Hopelijk snel verandering! :)

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oktober succes! Je eigenwijsje maakt het je nog niet makkelijk!!

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Succes oktober!!! Duimen draaien nog steeds :D

Ben ook wel benieuwd hoe het met edel en lentekriebel is!

20. life

life Niet meer actief

@oktober suc6, komt nu toch echt heel snel! Ik duim voor je!

Hier gaat het goed, delano heeft al lekkere krampjes dus is wat onrustig maar heeft hij het niet is het een mak lammetje.
    Borstvoeding gaat ook wel goed hapt goed aan alleen bijt soms alleen, me tepels doen aardig pijn.
    helaas heb ik echt een onweis grote aanbei aan over gehouden, gelukkig nu curanol zalf en pillen dus ik hoop het zo te verlichten want het lopen gaat niet fijn door de grote aambei.
    Ook eventjes naar buiten geweest, ik was zo blij even frisse lucht heerlijk even vam het zonnetje genieten!!

Ik hoop voor de meiden doe bijna moeten het snel gaan!!

Deel Deze Pagina