Ik ben dus ook zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Xianta, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xianta

Xianta Nieuw lid

24 jun 2008
    2
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik ben er net achter dat ik zwanger ben. Bij mij is het alleen zo verschrikkelijk onverwachts en het zat eigenlijk helemaal niet in de planning.

Nu lees ik hier heel veel verhalen van mensen die al probeerden zwanger te worden, maar zijn er ook mensen die een beetje in mijn situatie zitten. Het totaal niet gepland hebben en nog niet zo goed weten of ze er blij mee moeten zijn of niet.

Ben benieuwd!

Kus

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Dit had ik met mijn eerste zoontje ook want hij was totaal niet gepland!
    Toch wel gefeliciteerd en ik zou zeggen, praat er goed over met je vriend als je kunt!

3. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, en net zoals Leen al zei, praat er over met je man.

Liefs wolly :)

4. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

5. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    praat er idd over met je partner

6. moniek

moniek Actief lid

9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    gefeliciteerd

7. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    hey meis
    ik denk dat er heel veel vrouwen in dezelfde situatie zitten..
    Mijn eerste zwangerschap was ook niet gepland, de eerste dagen had ik ook zoiets van.. Pff wat moet ik hiermee.. heb er nooit over nagedacht het weg te laten halen maar echt blij kon ik nog niet zijn..terwijl ik om me heen allemaal blije zwangere vrouwen zag, toen dacht ik waarom kan ik niet blij zyn, maar dat is denk ik omdat het zo onverwacht kwam..

als je zwanger wilt worden dan kun je niet wachten tot een positieve test maar als je er niet mee bezig bent en de natuur gaat haar gang, dan is het ook wel logisch dat het je aan het denken zet toch? het is een hele impact en heel je leven veranderd in 1 keer.. de dingen die je misschien wou doen kan je niet meer doen of moet je uitstellen, mss moet je groter gaan wonen enz enz, er komt gewoon veel bij kijken..

weet niet hoe je situatie verder is en of je een vriend/man hebt.. maar ja jij bent de enige die weet wat je voelt en wilt.. ik kan je wel zeggen.. namate bij mij de zwangerschap vorderde begon ik het steeds leuker te vinden en nu is mijn zoontje alweer 3.5jaar oud en vind het geweldig! :D

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007