Hallo allemaal, Wij zijn zoals onze nickname het al zegt, twee vrouwen. We zijn nu deze maand 2 jaar getrouwd. We wonen in Brabant en hebben al twee zonen (1 pleeg en 1 biologisch van mijn vrouw). We zijn nu bezig met mijn biologisch kindje. We wilde allebei een keer voelen hoe het is om zwanger te zijn en een kind te krijgen. We hebben op 11 juni onze eerste IUI gehad en de 28ste mag ik testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ik hoop dat als mensen ons herkennen, dit voor zich te houden. Groetjes, The Girls
hey.. leuk om ook eens het verhaal van twee dames te horen.. Ik hoop dat je snel een super positieve test hebt.. en de zwangerschap als mooi zult ervaren wel spannend hoor.. denk je je in te kunnen houden tot de 28ste ?? hahaha.. kon ik niet hoor.. ik heb ook een aantal dagen te vroeg getest.. wat resulteerde in een heeeeeel vaag streepje.. wat natuurlijk frustrerend is.. ik hoop voor jullie op goed nieuws!!! oh ja.. en welkom
Hoi Girls, Welkom! Wat een spannende tijd komt eraan! Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie wens snel in vervulling zal gaan! Veel lees/kletsplezier! Groetjes, 2011Mamma
Welkom! Wat speciaal dat jij nu ook voor een biologisch kindje kunt gaan. Ik wens jullie heel veel succes. Liefs Tara
Welkom hier en wat een bijzonder verhaal, hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn, heel veel succes
Welkom Dat is wel leuk 2 mama's hoe vinden jullie 2 zoons het om 2 mama's te hebben. Zwanger zijn is een hele mooie ervaring. Heel veel succes Groetjes Vivian