Hallo iedereen, Volgende week word ik 28 jaar en ik ben al 12 jaar samen met mijn vriend die volgende week 32 jaar word. Ik ben eind 2009 gestopt met de Nuvaring (nog niet om zwanger te worden, maar eerder om al eens te zien hoe mijn cyclus in elkaar stak) en al snel bleek dat er iets niet in orde was, ik bleek namelijk PCO te hebben. Na dit even verteerd te hebben, we waren nog niet eens bezig met zwanger worden en ik kreeg al te horen dat het via de 'normale' weg moeilijk zou gaan, zijn we drie weken terug voor de eerste maal samen naar de gynaecologe geweest. We moeten eerst een aantal onderzoeken laten uitvoeren (bloedanalyses, spermaonderzoek en morgen HSG) en eind mei krijgen we de uitslag van al deze testen en kunnen we kijken hoe het nu verder moet... Ikzelf vind het altijd moeilijk om dingen op te schrijven (mijn zelfvertrouwen is niet al te groot), maar ik vind het heel erg nuttig en het doet vaak deugd om hier een heel aantal dingen te lezen. Groetjes en hopelijk tot schrijfs! Miemie
Welkom hier! Ik heb ook pco, en heb inmiddels al 2 kinderen! Je zult hier vast veel info erover vinden, en anders kun je het altijd vragen!