Dag allemaal, Na een tijdje te hebben rondgekeken op het forum, wilde ik mezelf ook voorstellen. Ik ben Nescio, 26 jaar oud en mijn man en ik verwachten ons eerste kindje in april. Ik ben nu 24 weken zwanger en eindelijk voel ik ons kindje bewegen, het is zo'n mooi en apart gevoel! Verder ben ik na altijd in Nederland te hebben gewoond sinds dit jaar naar België verhuisd (vanwege mijn man). Ik ben dit jaar ook pas afgestudeerd en heb nu eigenlijk, qua studie en werk, weinig omhanden. Ook is het best moeilijk nieuwe sociale contacten te leggen. Ik ga naar zwyoga, maar daar heb je niet echt gelegenheid gesprekken te beginnen, je bent toch met die oefeningen bezig. Af en toe voel ik me een beetje eenzaam, hier in het verre België, en heb ik heimwee naar typisch Hollandse zaken, boerenkool met worst, schaatsen, de Hema (al hebben ze die hier ook), en Amsterdamse grachten. Ik heb er niet echt 'last' van, maar af en toe knaagt het wel. En toen ontdekte ik dit forum. Ik vind het mooi om zoveel verschillende verhalen van zoveel dappere vrouwen te mogen lezen. Hopelijk kan ik ook zinvol bijdragen aan de discussies en natuurlijk hoop ik ook mijn verhaal in de topic Genante en memorabele bevallingsverhalen te posten! Wat een geweldig idee, ik zit af en toe hard op te lachen achter mijn laptop! Groetjes, Nescio
gefeliciteerd & welkom ! misschien neemt dit forum je eenzaamheid en je heimwee naar Nederlandse dingen weg...