Hallo meiden! Een paar weken geleden zat ik te turen naar een streepje. Het was toen zo fijn om tuur versterking op dit forum te hebben! Het was jammer genoeg een vals positieve test. Normaal hoor je vaak dat de mannen nog wat huiverig zijn.. Bij mij was het omgekeerd. Mijn partner zei terwijl hij op mijn buik lag met zijn hoofd. Over een tijdje ga ik hier liggen en dan fluister ik allemaal dingen tegen onze kleine. Hoe gaaf dat twee personen die zo gek op elkaar zijn 1 mensje krijgen. Mijn hart smolt natuurlijk en sindsdien de pil in de wilgen gegooid. Ik ben Ryanne. Ik werk fulltime. Heb 3 jaar een relatie. Sinds april ben ik met de pil gestopt. Een cyclus van 30 gehad, toen 38 en nu in cyclus drie.. Geen idee hoe lang deze duurt! Sinds vandaag begonnen met de etos zwanger worden pillen. Las ik goede verhalen over. Als ik klaar ben met mijn werk en een uur in de trein zit surf ik gelijk naar dit forum. "Zou dat meisje met die vage test vandaag al meer duidelijkheid hebben? Hoe zie ik wanneer een ovulatietest knalt, staan er weer wat tuurtestjes op?" Genoeg te lezen! Iedereen veel plezier gewenst met zwanger worden/zijn!