Nieuw lid

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MGV, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MGV

MGV Nieuw lid

3 feb 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Hier mij dan maar even snel voorstellen. Ik houd mn echte naam even in het midden maar ik ben MGV. Ik ben nu bijna een jaar bezig met zwanger worden maar op een iets andere manier dan de meesten hier gok ik zo. Ik ben vrijgezel en 37 met een grote kinderwens al meer dan 15 jaar. Alleen ben ik de juiste man nog niet tegen gekomen waar ik het graag samen mee had willen doen. Ik ben nu met een hele goede vriend van me (homo) begonnen met zelf insemineren. Tot nu toe zonder succes en we hebben na onderzoek ook te horen gekregen dat zijn zaad erg traag is en veel minder spermazoiden bevat dan bij een " gezonde" man. IUI is misschien nog een optie en dat horen we in september. Ondertussen gaan we toch maar stug door want er hoeft er maar 1 de snelste te zijn... ;)
    Als IUI geen optie is dan wil de baby-papa geen IVF doen en zal ik dus zelf verder gaan om mijn kinderwens te verwezenlijken. Ik zoek al regelmatig op Google naar informatie en ook elke maand rond de ovulatie en mijn NOD en heb veel al gelezen op fora en nu sluit ik me er dus maar bij aan.

Tot ziens hier op het forum!

Deel Deze Pagina