http://m24digital.com/en/2010/04/29/72-year-old-woman-and-her-grandson-in-love-and-having-a-baby/ het leeftijdsverschil is niet ideaal (ook al scheel ik ook veel met m'n man) .. De biologische band vind ik toch wel schokkend. ..
Kleinzoon met oma is toch niet geloofwaardig. Jonge man met oude vrouw oke, maar bloedverwanten? Nee ik geloof dit soort dingen niet.
Ik heb laatst ook een docu gezien over dit soort liefdes. Het schijnt dat het vaak voorkomt bij personen die wél biologisch aan elkaar verbonden zijn, maar niet emotioneel. Dus dit zie je vaak bij bijvoorbeeld adoptie. Ze hebben nooit een emotionele band als broer/zus, nicht/neef, vader/dochter, moeder/zoon enzovoorts, maar enkel biologisch zijn ze verwanten. Dus voor elkaar slechts '' vreemden '' die '' gewoon '' op elkaar vallen op het moment dat ze elkaar leren kennen. Maargoed, misschien over tientallen jaren is dit ook wel een taboeverhaal... Who knows. Je hebt een bloedband en na mijn mening moet je deze niet gaan vermengen.
Nou Merryl, het is echt waar hoor. Er zijn veel meer van dit soort gevallen. En misschien na mijn uitleg begrijp je ook beter dat het geen echte Oma / kleinzoon relatie is voordat ze elkaar leerden kennen. Het waren vreemden die emotioneel nog niet helemaal aan elkaar verbonden waren op die manier en daarom dus ook verliefd konden worden.
Laatst nog bij een bnn programma een half broer en zus die meer dan 5 jaar een relatie hebben gehad. . Vind ik net zo bizar en was toch echt écht!
Sorry, maar als dit echt waar is vind ik deze mensen gewoon ziek. Ik kan me niet voorstellen dat als ik een kind zou krijgen, mijn moeder er, als hij volwassen is, mee vandoor gaat. (Moet je eens op je eigen leven betrekken, is toch gewoon bizar?) Nee, ik kan veel begrijpen maar dit niet.. verliefde gevoelens voor nabije familie moet je naar mijn mening echt uit je hoofd zetten.
Snap werkelijk waar niet dat die draagmoeder eraan mee doet Waar zijn de normen en waardes gebleven? Maar ja, Amerika...