Ik zal hieronder linkjes plaatsen naar mijn Marktplaatsadvertenties: Winterpak met oren maat 62 Marktplaats.nl > Winterpak met oren maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Setje van Catimini 6 maanden (Franse maat 67) Marktplaats.nl > Setje van Catimini 6 maanden (Franse maat 67) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Tuinbroek Mexx (maat 62) Marktplaats.nl > Tuinbroek Mexx maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Overhemdje Mexx (maat 62) Marktplaats.nl > Overhemdje Mexx maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Shirt Pointer (maat 62) Marktplaats.nl > Shirt Pointer maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Leuk setje voor de feestdagen van Mexx (maat 62) Marktplaats.nl > Leuk setje voor de feestdagen van Mexx (maat 62) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Originele Bobux schoentjes maat S (3-9 maanden) Marktplaats.nl > Originele Bobux schoentjes maat S (3-9 maanden) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes En tot slot nog een wipstoeltje in de aanbieding (deze kan ik niet verzenden) Marktplaats.nl > Wipstoeltje Round the World - Kinderen en Baby's - Wipstoeltjes Met uitzondering van de laatste advertentie stuur ik het ook graag op. Wellicht is het dan makkelijk om wat kledingstukken te combineren (in verband met de verzendkosten). Mijn PB-box staat natuurlijk ook altijd open. Liefs, Josien
Niemand? Kleertjes zien er allemaal nog prima uit (sommige amper gedragen), gewassen en gestreken en uit een rookvrij huis. Groetjes, Josien