Hallo . Wil me ook even voorstellen . Ben niet helemaal nieuw hier . Een paar terug toen ik zwanger was van mijn dochter Shania was ik ook al aanwezig op dit forum bij maart 2008 mama's. Mijn kleine meid is op 29 Februari 2008 geboren dmv een spoedkeizersnee. Ze was niet mijn eerste kindje . Ik heb al een zoon Kevin* hij is alleen helaas overleden toen hij bijna 2 was . en ik heb nog een zoon van 17 Vince. Geheel onverwacht ben ik nu op 39 jarige leeftijd zwanger van mijn 4de kindje . Op dit moment ben ik 8 weken en 4 dagen zwanger . En volgende week heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en voor een echo . Heel erg spannend allemaal weer . Nou wat ik nog meer moet melden weet ik eigenlijk niet mocht iemand nog wat willen weten vraag het gerust . Groetjes Rian
Een spannende periode breekt weer aan. Verdrietig dat Kevin niet meer bij jullie kan zijn maar hij kijkt vast van boven mee naar zijn nieuwe broertje of zusje! Ik wens je een fijne zwangerschap!
Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat verschrikkelijk dat je je zoontje moet missen.