Goedemorgen lieve dames, Ik hoop dat ik een eerlijk advies van iemand kan krijgen, ik weet momenteel even niemand met wie ik dit kan delen. Ben enorm verdrietig. Ik heb zojuist op mijn werk met een arts waarvoor ik werk, een enorme aanvaring gehad. Nu is dit niet één van de makkelijkste artsen, aanvaringen met medewerkers zijn genoeg voorgekomen in het verleden, maar die van vanmorgen sloeg echt alles. Het was zelfs zo erg dat ik mijn spullen heb gepakt, mijn leidinggevende een mail heb gestuurd met wat er gebeurd was en i.o.m. "vervanger" naar huis ben gegaan. Het volgende is er aan de hand; Wij werken sinds kort met een nieuw computersysteem, en dit is voor een aantal artsen wennen, het papieren dossier is nu weg zeg maar. Ik werk al 5 jaar met heel veel plezier op een afdeling, de sfeer is altijd heel goed. Ik heb enorm plezier in mijn werk, altijd al gehad, en tot vanmorgen eigenlijk ook. Nu werkt er al jaren bij ons een arts, een vrouw, die behoorlijk haar buien heeft. De ene keer is ze vrolijk, de andere keer loopt ze te vloeken en te schelden over de afdeling, omdat die weer iets niet goed heeft gedaan, of die. Ik probeer me daar altijd wel voor af te sluiten en er neutraal mee om te gaan, maar soms was dat best moeilijk. (Bijv. in een volle wachtkamer een status op je buro geflikkerd krijgen met het gezegde KLUNS, er zit geen boekje bij) Ik ben altijd wel van het direct zeggen, dus ik liep op dat moment naar achteren om tegen haar te zeggen dat ik dat erg vervelend vond, maar dat ik het in het vervolg prettig zou vinden, als ze dat niet in het bijzijn van een volle wachtkamer deed, maar gewoon achter. En daarbij ben ik van het woord KLUNS niet echt gediend, ook al ben ik maar een simpele medewerker. Dit was dus even een voorbeeld, er zijn er nog veel meer. Het feit dat patienten niet meer bij haar willen zegt toch ook al genoeg lijkt mij. Maar ik verdedig haar altijd, ze is tenslotte arts. Nou vanmorgen was er dus ook weer zo'n moment. Ze mistte een bepaalde