Hallo dames, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een grijs muziekmobieltje. Ik heb een grijs, geruit hemeltje van Cottonbaby en wil daar graag een muziekmobiel tussen hangen. Je hebt van datzelfde merk wel mobielen in de vorm van een ster maar die vind ik niet leuk! Misschien dat jullie een leuk idee/tip hebben?
geen grijs, maar wit/ cremem is dat misschien wat? bol.com | Schaap Lammy Mobiel, Happy Horse | Speelgoed BABYZAAKJE DE TEDDYBEER | ONLINE (eerste plaatje) Marktplaats.nl > boxmobiel - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed En anders een goedkope kopen en van die me to you beertjes aan hangen? hihi
Je hebt ook leuke grijze knuffel muisjes als muziekdoosjes. Weet niet van welk merk ze zijn maar hier in de omgeving te koop in een winkel waar ze veel accesoires en zwangerschapskleding verkopen.
Wij hebben een grijs muziek girafje van de Hans Textiel. Met dat melodietje van de Menzis reclame. Wel kort maar niet zo standaard. Is een knuffeltje. Dacht dat ie 10 kostte.
Er zijn ook veel webwinkeltjes die leuke spullen verkopen, soms zelfgemaakt. Ik zoek wel eens via google afbeeldingen. Typ dan in wat ik zoek en kijk dan naar afbeeldingen naar wat ik leuk vind. Via via vind ik vaak leuke spulletjes bij allerlei websites. De mensen die spullen zelf maken en een site hebben, maken vaak ook spullen op verzoek. Deze kwam ik tegen (maar wel duur zeg): metdehand.nl
Die had ik ook gezien en vind ik wel heel leuk. ben alleen bang dat het te groot is voor bij het hemeltje. Marijntje28, goede tip over de mensen die op verzoek wat maken! Ik ben al aan het googlen geweest voor losse muziekdoosjes. Als ik niks kan vinden, probeer ik zelf een mobieltje te maken. Ik heb al wat andere spulletjes gemaakt, heb nog allerlei stofjes. Een poging wagen kan altijd, toch!? thanx voor het meedenken lady's!
Zoiets dan, Google Afbeeldingen resultaat voor http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/jutenjuulwebwinkel/article12566539.jpg of Muziekdoos Romantic Hart Zilver Babouche - Babykamers Speelgoed, Sinterklaascadeau, Speelgoedwinkel, Vergelijk speelgoed online van webwinkels. Speelgoed en kado's voor jongens, meisjes, baby, peuters en tieners, Webwinkel met Cadeautips, Verjaardags
Hahaha, hier ook niet. En ergste kan nog komen. Lotte had paar maandjes geleden een Nijntje-fase; echt heel erg. De hele dag riep ze "nijijijntje" "nijntje"...... Ze is ook dol op de boekjes van Nijntje maar intussen vind ik die boekjes ook best leuk. Maar al die accesoires en kleding; getsie niks voor mij, haha
brrr wat een vrééeselijk nummer ' hier proberen we woezel en pip en later ook dora en dr vriendjes buiten de deur te houden, maar zal nog een hele klus worden als Glimmie er eenmaal is en de visite langskomt met kadootjes
Hahaha, ja je hebt niet altijd in de hand waar ze plotseling fan van worden . Heb nu een mooie PIP kamer gemaakt. Dochter vind het prachtig. Hopelijk wil ze later geen vreselijke disney kamer ofzo. En hoop ook naarstig dat Daan nooit geen Cars kamer wil