wat gebruik je in het grote bad?

Discussie in 'Verzorging' gestart door mamamuts, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik vroeg mij af wat je in het grote bad gebruikt wanneer je met je baby in bad gaat.
    Zo af en toe doe ik dat maar ik weet nooit goed wat voor badspul ik dan moet gebruiken.
    Het lijkt me namelijk voor een babyhuidje niet goed om mama's Dove badschuim in bad te gooien, maar ik wil zelf ook niet de rest van de dag helemaal naar zwitsal ruiken.

Hoe doen jullie dat?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik doe er soms niks in en soms olie en soms schuimbad van zwitsal idd. Ik vind t heerlijk ruiken haha.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik vind dat natusan echt heerlijk ruiken, gebruik het ook onder de douche. Vind het niet zo sterk als zwitsal.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook gewoon beetje zwitsal. Vind het ook niet erg als ik dan naar zwitsal ruik. Doe er echt maar weinig in.

Je kan ook gewoon 's avonds samen badderen...
    Dan is de dag niet meer zo lang en ruik je dus niet de HELE dag naar zwitsal ;)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier komt het weinig voor maar ik doe er niets in. Vind het trouwens niet erg om zelf naar Zwitsal of Natusan te ruiken.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Niks, of Balneum badolie.

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    gewoon zwitzal ...

8. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    helemaal niks. In het kleine bad deden we balneum, maar dat vind ik de duur om in het grote bad te doen en het maakt het bad erg glad. Nu de kleine man rondkruipt in bad, vind ik het wel prettig als hij niet uitglijdt. Het bad is al glad genoeg van zichzelf ;)

9. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Balneum extra vettende badolie, word ik zelf ook heerlijk zacht van :)

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wat erg lekker is, wel beetje duur, sabon heeft speciale bad spullen voor baby en mama

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga heel vaak met mijn zoontje in het grote bad en gooi er dan Zwitsal schuimbad in. Ik vind het heerlijk om zelf ook naar Zwitsal te ruiken, was er soms zelfs mijn haar mee!

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij doen helemaal niks in het bad, ook niet in het kleine badje. Ik was haar met Zwitsal wasgel en dan lekker badderen en afspoelen met gewoon water.

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier ook badschuim van Zwitsal. En ik ga daarna onder de douche om mn haren te wassen enzo. Kan ik me ook gelijk wassen met mijn eigen favo douchegel en een lekkere warme douche nemen. M'n man kleed haar dan aan.

14. Ik gebruik badmelk van de Etos. Ruikt naar Zwitsal, schuimt niet en is ook nog verzorgend geloof ik.

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nature babycare badschuim.
    wij gebruiken de spulletjes ook altijd zelf, wasgel, shampoo en badschuim. heeft geen typische babylucht, gewoon lekker.

16. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Zarqua doe ik erin, zit helemaal geen geurtje aan.

Deel Deze Pagina