NIEUW: Maxi Cosi Mura 3

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Ladydi85, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hallo meiden! (en een enkele heer?)

Ik hoorde van een vriendin van deze website, jammer dat ik 'm niet eerder heb ontdekt, hier staan veel leuke en nuttige dingen op! Mijn zoontje is inmiddels 9 maanden, dus ik heb al een lange periode gemist om hier te kijken...

En dan plaats ik ook direct een bericht: ik heb een Maxi Cosi Mura 3 (roasted brown - bruin) te koop. :) We hebben 'm een week gebruikt (we zijn er 3x mee naar buiten geweest), maar in verband met een misverstand (lang verhaal en nogal dom...) hebben we een week later een andere wagen gekregen die we liever houden. Maar we hadden de Mura al gebruikt, dus die kan niet terug naar de winkel. :( De reden dat we 'm terug doen is omdat we de andere nog fijner vinden dan deze. Alhoewel deze wat meer opbergruimte heeft onderin en erg stevig is.

Om iemand anders voor een lagere prijs blij te maken bied ik 'm hier te koop aan, inclusief: onderstel, reiswieg (nog nieuw in doos), zitgedeelte, voetenzak (origineel, nieuw in zak), adapters voor Maxi Cosi, regenhoes (origineel, nieuw in zak) en muskietennet. Geen parasolletje helaas, die zijn tot mei 2010 niet leverbaar.

Zoals gezegd hebben we 'm drie keer gebruikt buiten, maar hij is helemaal in orde en niet kapot. Nieuw in de winkel kost dit alles bij elkaar zo'n 700/750 euro. Wij bieden 'm aan voor 500 euro inclusief alle bovenstaande accessoires. Ophalen is het handigste, wij wonen in Borne (Twente), maar opsturen kan natuurlijk ook.

We hebben er nog het garantiebewijs bij uiteraard!

Wil je meer informatie, dan kun je hier reageren of mij een e-mail sturen.

Groetjes, Diana :)

2. Ladydi85

Niemand? Hij is echt fijn, hoor! Haha :) Even up!

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik wil er wel 400euro voor geven! :D

4. Ladydi85

Hoi mama2010, bedankt voor je reactie! Ik vind 400 euro echter nog wel iets te weinig voor een in feite helemaal nieuwe wagen... Ik heb hierboven 500 euro gezet en eigenlijk wil ik dat er ook gewoon voor hebben. Ik hoor graag van je of je dat ook wilt.

Groetjes van Diana

5. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Wij hebben hem ook en het is echt een super wagen! 500 euro is echt niet veel dus ik hoop voor je dat je hem snel kan verkopen! Ik kan iedereen de wagen aanraden in ieder geval!

6. Ladydi85

Dankjewel! Hij is ook super, anders hadden we 'm nooit gevraagd! Allleen vinden we de andere (Bugaboo) iets beter bij ons passen... Hopelijk kan snel iemand 'm ophalen!

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    425 wil ik ook wel bieden, maar meer helaas niet...

8. Ladydi85

Bedankt nog voor je laatste bod, ik heb de wagen vandaag echter verkocht... Gelukkig ben ik er vanaf, zo onhandig, twee wagens in de gang. Succes met het vinden van een andere wagen, meis!

Deel Deze Pagina