Weer een maand voorbij.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zusje87, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusje87

zusje87 Lid

11 jun 2008
    20
    0
    0
    Ulrum
    Ik weet dat we nog niet lang bezig zijn maar ik ben het wachten al wel een beetje zat.. 5 juni ben ik gestopt met de pil. Ben vandaag weer ongesteld geworden. Ongesteld zijn doet nu zo'n pijn! Kben er de eerste dag gewoon niet goed van.
    De pil is nu toch wel uitgewerkt, deze maand? Ik dacht dat ie na drie maanden uitgewerkt zou zijn..
    Ik kan ook bijna niks vinden over de pil, op internet..
    Ik kom natuurlijk net om de hoek kijken maar ik hoop dat het snel raak is.
    [-o<

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ik heb gehoord dat het wel eens wat langer kan duren. mijn cyclus is nog steeds van slag en dus denk ik dat het nog steeds met ontpillen te maken heeft. ik hoop voor je dat het niet meer lang gaat duren!

3. mach86

mach86 Actief lid

hallo zusje!
    Ik hoop ook voor je dat het snel raak is!
    kus van je zus
    (Is echt mn zusje)

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke twee jonge mama's?

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi zusje 87,

Bij mij duurde het ontpillen 2 maanden, maar dit kan ook langer duren!
    De teleurstelling lijkt me vreselijk. Wij zitten zo rond testen nu. Het lijkt me vreselijk als ik ongesteld word, maar die kans zit er wel in natuurlijk!
    We zullen zien!

Groetjes
    Banjabes

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Maak je niet te druk. Nu heb je een zwangere zus en dat lijkt me wel moeilijk voor je, en kan daarom begrijpen dat je niet langer wilt wachten. Maar het komt echt wel hoor. Je moet gewoon even geduld hebben.

Had je vorige keren ook zo'n pijn bij ongesteld zijn? Zo niet, dan denk ik dat je nu ontpilt bent.. Klus om de dag en dan maak je wel een goede kans :)

7. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hey zusje,

Toen ik stopte met de pil, duurde het 6(!) maanden voordat ik ongesteld werd.. :confused: Bij mij duurde het dus heeeel lang voordat ik helemaal ontpilt was.. Laten we hopen dat je snel zwanger bent! Je bent in ieder geval al ongesteld geworden, dus inderdaad: om de dag klussen, dan moet het goed komen! ;)

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey meid, ik kan hier over mee praten. ik was eind mei gestopt met de pil en de eerste keer duurde 54 dagen voor ik ongi werd. daarna 45 en toen was ik ontpilt, want deze cyclus zou 39 dagen gaan duren, net zo lang als voor de pil. maar ik heb net getest en ben zwanger!
    even geduld maar het komt goed! ik ben nu die maanden alweer vergeten..

9. evemarlin

evemarlin Lid

9 sep 2008
    55
    0
    0
    Sneek
    He meis,
    Ik kan er ook over mee praten.
    Ik ben al sinds junu 2007 van de pil en nog steeds niet zwanger. mijn cyclus is al lang normaal rond de 30 dagen.
    Elke maand heb ik weer de zenuwen of ik ongi ga worden.
    En helaas nog steeds niet zwanger:'(

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hoi Madelon,

Van harte gefeliciteerd met je zwangeschap! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina