Hey meiden, Gister kreeg ik een reactie in het topic van spitsmuis dat ik (gister) 8 dagen overtijd was. Ik heb gister avond getest en deze gaf negatief, maar ik ben nog steeds niet ongesteld.. En nu is het dus 9 dagen... Hmmm...
welke test heb je gebruikt???? kan aan de test liggen,maar het kan ook zijn dat je idd niet zwanger bent.
Niet de cb, maar zo'n test met een +. Heb er al aardig wat over gelezen dat die niet betrouwbaar kunnen zijn....
Ben al 12 dagen over tijd, ik kan je dus een handje geven . Ik heb een positieve kruisjes test van kv gehad, 1 week na nod ofzo, daarna 2 negatieve cb digitaal. Mag morgen weer bij de huisarts komen. Afwachten weer.
Ik ben morgen 5 dagen overtijd en test ook nog steeds negatief, heel frustrerend zoiets. Mijn huisarts laat me geen bloed prikken. Ik moet van haar gewoon niet testen en het gewoon af blijven wachten. Haha....makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
ik wou dat er iets voor was als je overtijd bent dat je het zelf kunt uitzoeken op de een of andere manier maar nee we moeten maar wachtten en wachtten, dat schiet natuurlijk niet op.
In België kunnen de vrouwen na 1 dag overtijd al bij de huisarts bloed laten prikken, hier in NL moet je er bijna om smeken! Snap gerust wel dat ze een grens moeten trekken, maar als je zoals ik 2 weken overtijd bent, dan mag er wel is verder gekeken worden! Echt zo frustrerend dit! Ben echt even boos!
ik sluit me ook aan.. 4 dagen overtijd en test gisteren -cb digi- was negatief.. Vorige keren (beide mk's) testte ik 3dgn voor nod al positief.. Ik hoop op positieve uitkomsten, voor allemaal!
Poppenkop, ik begrijp dat de ha niks voor je wilde doen gisteren? Waardeloos..! Hoeveel moeite is het om je te laten bloedprikken.. kan me voorstellen dat je boos bent..
Hoi, Ook ik ben vandaag 13 dagen en vanochtend weer een negatieve test! Het is echt frustrerend. Mijn huisarts wilde ook geen bloedtest doen, ik moet 'gewoon geduld hebben'. Het is zo vervelend om in die onzekerheid te zitten. Ik wilde mijn ouders verrassen met goed nieuws en heb ze dus niet verteld dat we proberen zwanger te worden, maar ik ben er nu zo mee bezig dat ik het moeilijk vind om het voor me te houden... Oow, ik word gek!
Ik ben helaas toch ongesteld geworden, maar toch vind ik het raar dat ik 11 dagen overtijd ben geweest, maar ja... Succes voor degene die nog overtijd zijn!!! Hopelijk bij jullie een positief berichtje straks!!!
Dat is balen zeg!!! Ik had vandaag een positieve ovulatietest ( cb digi ), ben nu echt de draad kwijt!
Maar waarom deed je dan eigenlijk een ovulatietest? Jouw huisarts wilde ook geen bloedprikken toch? Ik snap niet waarom ze dat niet kunnen doen. Stel nou dat het nog twee weken, daar word je toch gek van....van die onzekerheid...
Nou, ik ben inmiddels 19 dagen overtijd en nog geen positieve test. Ik heb as maandag een afspraak gemaakt met de huisarts. Hopelijk doen ze dan wel een bloedtest. Ik wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben. Volgende week zat een leuk feestje en daarna op vakantie. Dan wil ik het gewoon weten. De vorige keer ging t telefonisch, dus hopelijk wil de ha nu wel een bloedtest doen. @Poppenkop: weet jij al meer?
Leest iemand dit nog? Heb vandaag een bloedtest gekregen, woe of don pas de uitslag. Ze wilde ook een SOA-test doen, want dat kan er ook voor zorgen dat mijn menstruatie onregelmatig is ofzo? Nog nooit van gehoord... Nu 3 weken overtijd, mijn vorige menstruatie is 60 dagen terug. Sjongejonge, want een toestand allemaal....
Fijn dat je eindelijk een bloedtest hebt gehad Maar een soatest vind ik ook wel vreemd eigenlijk.. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, pff 3 weken is niet niks! Ik wacht nu al bijna 2 weken op mn ongi en het lijkt er niet op dat die snel gaat komen.. Mijn buik voelt juist heel rustig, normaal als ik ongi wordt heb ik echt wel steken en krampen. Die heb ik vorige week wel gehad, maar nu helemaal niks meer. Het is dat we vrijdag naar Geertgen gaan (eerste afspraak dus wss wel een echo?), anders had ik ook mijn ha gebeld voor een bloedtest want ik word er helemaal kriebelig van
Lala, wat spannend en wat een onzekerheid... Ik wil graag weten hoe het afloopt!! Laat je het weten? Succes!!!