Hoi heb je gisteren een pb gestuurd heb je hem ontvangen want als ik me postvak uit kijk zag k helemaal niks. Hoor graag van je
Hi meis is het niet gelukt meer om te pendelen? Ik hoop Miss dan morgen. Een Pb te krijgen met de uitslag Liefs
Sorry meiden, ik heb er een aantal gependeld. De rest komt deze week! Ik moet even rust en tijd zien te vinden! Maar deze week krijgen jullie antwoord!
We wachten allemaal op een zwangerschap, dus geduld hebben we wel Rustig aan meid. Vind het allang lief dat je dit wil doen.
Hoi johanna Klopt het dat je nog niet aan alle pendels ben toegekomen? ik had je de 15e een pb verstuurd maar nog geen antwoord. Geeft niks natuurlijk als je er nog niet aan toe bent gekomen hoor, maar dan weet ik wat
Ik heb ook nog geen antwoord gekregen maar volgens mij is Johanna heel druk en lukte het nog niet maar wat in het vat zit verzuurd niet komt vanzelf wel toch 😘💋❤️🙏
Je pendelde voor mij een positieve test in juni, gelukkig had ik vanmorgen al een positieve test in handen toch bedankt!