hoi hoi ik wou even zeggen dat iedereen die mij gependeld heeft op geslacht hetzelfde denkt . stand is 12xmeid , 0xjongen . vrijdag zouden we het moeten weten ik post het dan hier ben benieuwd . en nog is bedankt aan allemaal voor jullie moeite liefs
wow 12 x hetzelfde geslacht Ik veel jongens en 1x een meisje heb me pendels dus in me onderschrift staan
Okey, ik wel ken verder niemand die kan pendelen dus vandaar, Jij had ze niet allemaal in je handtekening staan"?
nee heb ze niet in men handtekening staan , heb alles opgeschreven in mijn pendel boekje mijn pendel zegt ook meisje ben dus zeker benieuwd nu haha
dus je pendelt ook.. Spannend je zou haast denken kan toch niet meer mis Ik heb 9 jongens en 1 meisje in me pendels.
ja ik pendel ook maar niet meer actief op zp na een paar nare ervaringen ........... nog 2dagen en we weten het als ukkie het wil uiteraard
Spannend! Is je eigen gevoel ook een meisje? Bij mij hebben 5 mensen gependeld dat het een jongen wordt en 1 een meisje. Mijn gevoel zegt ook een jongen dus ben benieuwd of ze gelijk krijgen.
tgoh ik wist op voorhand dit is een tweeling , jongen en meisje !! maar ja welk van de twee is overgebleven daar is mijn gevoel dubbel over
aai dat is lastig ze zeggen vaak je gevoel is vaak juist toch? @jacky hier net zo 9 pendels een jongen en 1 een meisje mijn gevoel zegt geen idee
Chantalcindy , ja hoor ook jij hebt mij op meid gependeld . Nog 2 daagjes en we weten of de pendels gelijk hebben