Tijdsverschillen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Marley, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Ik temperatuur maar heb ook twee kleine kindjes. Zij zijn mijn wekker, ze worden wakker tussen 5.45 en 7.00. Ik temperatuur als de eerste wakker is voordat ik eruit ga. Zou dit veel verschil maken? Het is ruim een uur verschil soms.. Ik vind jet meevallen maar ff geeft soms open bolletjes.

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Voor de betrouwbaarheid is het wel goed om elke ochtend op dezelfde tijd te tempen. Kun je niet elke ochtend om 5.45 uur een alarmpje zetten en tempen? Ik doe dit zelf altijd om 6.00 uur, ook op vrije dagen. Ik val daarna wel snel weer in slaap.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik ben ook weer aan het tempen, puur voor inzicht cyclus / weten wanneer ik ongi moet worden. We zijn niet bezig met zwanger worden.

Omdat het qua betrouwbaarheid dus nu niet zo heel veel uitmaakt voor mij, temp ik gewoon wanneer mijn zoontje wakker wordt. Hij is ook mijn wekker ;) Dat is meestal tussen half 7 en 8 uur.
    Voorheen toen ik nog wel zwanger wilde worden, tempte ik wel stipt op hetzelfde tijdstip om 7 uur, in het weekend gewoon een wekker zetten en daarna doorslapen.

Ik merk tot nu toe niets aan mijn temp. Hetzelfde patroon als voor de zwangerschap. Dus bij mij lijkt de tijd niet zoveel uit te maken. Het belangrijkste lijkt me dat je iig een tijd hebt geslapen en meteen tempt bij het wakker worden.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Bij mij maakt het ook niet zoveel verschil als ik eerder wakker wordt en mijn temperatuur opneem.
    Het gekke is als ik een keer uitslaap (wat eigenlijk nooit meer voorkomt) de temperatuur wel stuk hoger ligt.
    Dus voor 7 uur maakt het weinig verschil na 8 uur wel haha.

Deel Deze Pagina