Iphone! Positief: Omdat hij lekker plat is, mooi en makkelijk kwa besturing. Schokbestendig, ik heb die van mij over twee jaar wel 1000 keer op de stenen vloer laten vallen en niks aan het handje. Veel leuke gadgets en hoesjes, sofware etc etc.. Negatief: Je kan niet blindelings typen, dat is het enige wat ik soms wel mis. Succes met je keuze.
haha deze vind ik echt goed Zou hem zelf ook uitlachen @Xandra1972: ik zou zelf voor de BB Bold 9700 white gaan heb hem ook en echt de beste toestel wat ik tot nu toe ooit heb gehad en LCD scherm is zo mooi!! Je kunt er letterlijk alles mee en vooral dat pingen is ideaal en de BB Apps downloaden Iphone is ook wel leuk alleen veel bijbetalen vind ik zo'n zonde en iedereen heeft hem al. Maarja de Blackberry heeft ook bijna iedereen keuze is moeilijk he Enige echte verschil is dat de BB geen touchscreen heeft en Iphone weer wel.
@veriniQue, ja toch.... doen ze ook niet bij de energiemaatschappijen, waterbedrijf. en de bank zet je na 1 late betaling ook niet uit je koophuis.... pfff ongein van dat hele VDF... pfff wordt er soms wel moe van maar ja van de week poging 1000 om van dat VDF af te komen.... Liefs.
Ik heb die HTC Desire net even bekeken op internet en reviews gelezen en ben best positief Lijkt me wel een gaaf ding.
iPhone! Ik heb deze sinds 2 maanden en ben er ontzettend tevreden over! Je wil niet weten hoe vaak dat ding me gered heeft omdat het een gprs systeem heeft en mij kan vertellen waar ik ben en waar ik heen moet
Ik heb sinds een paar weken de Samsung Galaxy I9000 en ik ben er erg over te spreken. Erg gebruiksvriendelijk ook.
Dat is ie zeker.Ik heb er zelfs een programma op die mijn cyclus en tempkaartje bij houd.Verder ook een places directory die via gprs bijhoud waar ik zit en waar de dichtsbijzijnde arts, ziekenhuis,restaurant,cafe,bios etc zit.Er zijn veel gratis programma's,spelletjes en toepassingen voor.Het is net een mini-pc. Zit er nu trouwens ook op.Ik heb hem pas 3-4weekjes maar ben er echt blij mee.
Ik heb hiervoor een HTC gehad en ik weet niet of ze zijn verbeterd, maar mijn software liep erg vaak vast. Bovendien was het scherm niet krasbestendig. Ik had er een pinnetje bij waarmee ik alles moest aantikken, maar die heeft het scherm behoorlijk beschadigd. De iphone heeft een speciaal crystalglas dat daardoor veel minder gevoelig is voor krassen.
hier precies hetzelfde ik zit er ook elke maand overheen, en ik doe niets anders dan bij mijn vorige provider.
Ik heb de blackberry bold 9700, en vind het echt een super ding! Moest eerst wel even wennen, want had een samsung star en dat is met touchscreen. Maar went er heel snel aan! Je kunt er alles mee, typ dit bericht nu ook vanaf m'n telefoon. Heb een abonnement bij HI.
Van de htc legend is deze actie er nog steeds, nu zelfs 2,50 voor eindeloos online voor de gehele looptijd. Dan kom je uit op 18.45 + 25,50 = 20,95 Werk voor kl.serv. vandaar
oh dat is wel super! maar hoeveel belminuten/smsjes heb je er dan bij? en hoe smsen/typen jullie met zo'n touchscreen? gaat dan een beetje snel?
Het gaat nu om de hi online 20 (actie = E 18,45), die heeft 120 belminuten OF 240 smsjes (met verdubbelaar dus). Ik heb zelf de LG cookie (echt een rot ding, zal blij zijn als ik een ander tstl uit mag kiezen), dat is ook touch, maar ik kan er niet zo goed mee typen. Je hebt er wel een pennetje bij maar dat vind ik niet fijn werken.
Vastlopen doet die van mij nooit, en de nieuwe HTC telefoons hebben touchscreens zonder pennetje (HTC Sense), krassen gelukkig nog niet gezien! @Madelon: typen gaat gewoon via een qwerty toetsenbord op je telefoon, gaat redelijk snel, vergt een beetje oefening
mijn vriend heeft toevallig vanavond deze Expect more - Galaxy S i9000 - Mobiele telefoons - mobiele telefoons | SAMSUNG besteld. hij staat hier op de site, maar belde voor meer info en blijkt toestel in actie gratis te zijn, voor 20 euro per maand.
Hier juist andersom... veel klachten met KPN en geen klachten met Vodafone... geweldige provider! Ik heb overigens een Iphone... naar mijn mening ook het beste toestel!
Hier hetzelfde. Ik had hiervoor HI en het bereik was in ons appartement erg slecht. Nu is dat een bekend probleem omdat er met bouwmateriaal is gewerkt die signalen deels tegenhoudt. Maar met vodafone heb ik helemaal geen problemen! Het signaal is altijd goed. Gelukkig