Nieuw mobieltje, maar welke??

Discussie in 'De lounge' gestart door maja82, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    t-mobile, 20 euro abonnement kun je heel veel mee doen hoor.
    HTC Wildfire - T-Mobile.nl
    bovenstaande link heeft ie even opgezocht, wat niet duur is

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook die problemen met HI idd Yukl.. ook vind ik de service van HI ronduit slecht!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vorige week mijn iPhone 4 gepreordered, echt zooooo'n ontzettend practisch toestel waar je overal mee online kan en zit een 5 mp camera op en je kan er ook mee filmen en filmpjes bewerken

op zit er facetime op dat als je iemand belt die ook een iPhone heeft diegene jou kan zien of hetgebe waar je naartoe wijst met de iPhone ( je kunt bijv als je partner een iPhone 4 heeft en jij ook elkaar
    zien of laten zien wat je kinderen doen etc)

ook heb je een app store waar je veel leuke dingen gratis kan krijgen of kan kopen zoals bekende spelletjes, je kan er op internetbankieren, aandelen bekijken, weerfunctie, Google maps en streetvieuw, teletekst bekijken, uitzending gemist kijken, YouTube kanaal, een Hyves app downloaden, etc etc

eigelijk teveel om op te noemen :D

zou niet voor een 3GS gaan zoals je vriend aanbevool, omdat de iPhone 4 vanaf vrijdag te koop is en veeel meer bevat

ook kun je met het touchscreen supergoed met 1 tik op et scherm in en uitzoomen en je kunt ook in landscape modus alles bekijken en typen, het scherm draait gewoon mee

( dit is trouwens op mijn iPhone 3G getypt :D)

4. SeaShell

Ps: het goedkoopste iPhone 4 abbo is 29,95 per maand maar dan hb je onbeperkt razendsnel internet, 150 belminuten EN 150 sms'jes

Je moet alleen wel 169 bijbetalen voor de iPhone 4 16 GB bij het goedkoopste abbo

5. danip

danip Niet meer actief

3g is gewoon het netwerk wat gebruikt word voor het internet. Iphone gebruikt dat ook. Bedoel je misschien android? Ik vind android persoonlijk weer beter werken dan de iphone. En qua specificaties lijken de androids en de iphone erg veel op elkaar. Denk dat het gewoon heel persoonlijk is wat je zelf het beste vind

6. SeaShell

Het besturingssysteem van de iPhone is OS
    3G is idd het supersnelle Internet.( maar de iPhone die ik nu heb heet ook gewoon de iPhone 3g omdat het de 3e generatie iPhone was) Ook kun je met de iPhone ook gewoon op je eigen wifi netwerk en heeft de iPhone gps zodat hij altijd je locatie kan bepalen en bijv je route kan plannen

7. danip

danip Niet meer actief

Dat hebben android toestellen ook. Ik heb ook navigatie via de gps, en supersnel internet, en kan op wifi. Dus dat bedoel ik met dat het elkaar echt niet veel ontloopt qua specs. Alleen bij android kun je veel meer uit de market halen qua apps omdat dat open is, en je dus niet alleen apples eigen apps kunt halen. Ook kun je daarbij je eigen besturingselementen toevoegen wat bij iphone niet kan. zo heb ik bv een ander toetsenbord gedownload, omdat daarbij grotere letters waren en ik dat handiger vind. Dus het is maar net wat je het makkelijkst vind werken, qua specificaties hoef je niks te laten

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb ik nog een vraagje..
    Wat is het verschil tussen een HTC Desire en een Iphone?
    En je hebt toch ook verschillende Iphones? Welke is dan goed/leuk?

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Je hebt de iphone 3GS (ook nog 3G, maar ik denk niet dat ze die nog verkopen) en straks natuurlijk de 4G. Ik zou de 4G aanschaffen omdat deze betere features heeft. Tenzij je de 3GS heel voordelig kunt aanschaffen, want deze functioneert natuurlijk ook meer dan prima (die heb ik ;)). Verder kun je nog kiezen tussen een witte en zwarte uitvoering. Ik vind de witte persoonlijk mooier, maar smaken verschillen :)
    Wat het verschil met HTC Desire durf ik niet aan te stippen. De software is natuurlijk anders. Ik ben zelf absoluut fan van apple omdat het hele degelijke software en apparatuur heeft. Echte kwaliteit en duurzaamheid. Ik heb dan ook een macbook sinds een jaar en hij is nog nooit vastgelopen (itt mijn oude sony laptop met windows, die aan de lopende band vastliep). Ik heb dus een oude HTC en daar was ik matig tevreden over. Hij liep na een tijdje regelmatig vast en het scherm zit dus onder de krassen (zoals ik al eerder vermeldde). Mijn vader had ook een HTC (een nieuwe, ik weet niet of het de Desire was) en dat was een mooie telefoon, maar hij kon er niet handsfree mee bellen in zijn auto (want hij was daarmee niet compatibel) en ook deze liep regelmatig vast. Hij heeft het ding vervloekt en uiteindelijk zelf een iPhone aangeschaft (want ze wilden hem geen andere telefoon geven, terwijl hij nog specifiek had gevraagd of hij daarmee handsfree kon bellen in zijn auto; audi) en deze werkt wel goed. Nu is hij dus een tevreden klant ;)

Naja, ik ben gewoon volledig overtuigd van de iPhone sinds ik hem heb :p

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Welk netwerk is naast Vodafone (waar ik weg wil, ben al 2 keer 'genaaid' door ze met zogenaamde acties) nog meer snel wat betreft internetten?

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, thanks! Ik heb mijn broer nog even gemaild, die heeft er ook enigzins verstand van en hij heeft nu een HTC en heeft ook spijt dat hij geen Iphone heeft genomen..
    Heb naar de 4G gekeken en die is idd wel stoer! Maar alleen nog maar verkrijgbaar met een enorm abonnement:$ Hoewel, vanaf 42,50 euro geloof ik. Nouja, vind ik nog best veel..

12. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk mee Ik wil graag een iphone. Maar ik zie ze in de winkel niet liggen.

Alleen bij een telfort winkel zie ik ze..

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja ik heb inderdaad ook een abonnement van ongeveer dat bedrag, maar gelukkig wel de eerste 6 maanden voor de helft van de prijs (vodafone). Niet heel goedkoop. Mijn vorige abonnement was 30 euro, maar wel met studentenkorting (HI) en zonder internet. Gelukkig ga ik niet over het maandbedrag heen en hou ik zelfs iedere maand wat over.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb een bb, en ben zooooo verlieefd erop

15. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb een samsung star genomen omdat daar een gratis Wii bij zat. :D

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb een iPhone en ben er erg blij mee. Mijn mans abo is bijna afgelopen en hij mag een nieuw toestel kiezen. Ik mag kiezen voor hem. Ik wil graag een iPhone 4 (heb zelf 3gs 32GB) of een Blackberry maar vind het zo jammer dat een iPhone alleen met tmobile kan. Wat is eigenlijk het verschil tussen al die verschillende soorte BB's?

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb trouwens een i300 abonnement dus 300 belmin en 300 sms'jes met internet voor 45 euro. Had hiervoor een simonly met 350 belmin en was hooguit en tientje erover een. Maar nu bij tmobile krijg ik haast alleen maar rekeningen tussen de 80-90 euro :(

18. SeaShell

Nee hoor. Het i150 Abbo van de iPhone kost 29,95 per maand en heb je 150 sms'jes EN 150 belminuten en razendsnel internet ( zie mijn uitgebreide bericht boven over de iPhone)

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dan moet je wel erg veel bellen/smsen :$ Ik bel echt niet weinig, maar ga daar nooit overheen...

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb gekeken naar de bb maar die valt voor mij af. Ik vind de iPhone veel mooier. Als de iPhone 4 lukt dan ruil ik met mijn man. Hahah voor hem maakt het niks uit :D

Deel Deze Pagina