Haha. Mijn man heeft een keer mijn iphone laten vallen (op tegels buiten) en nu zitten er een paar beschadigingen op (gelukkig niet op het scherm). Nu heb ik hem dus al verteld dat als hij over een jaar een nieuwe telefoon kan aanschaffen, dit een iphone wordt en ik deze van hem krijg en hij mijn beschadigde mag Hij voelde zich zo schuldig dat ie ja en amen heeft gezegd
Sms'en doe ik niet veel heb ook altijd veel over. Maar bellen wel. Alleen niet meer als voorheen. Toen belde ik zelfs meer. Omdat batuhan een paar maanden op de intensive care lag. En ik alle gemiste oproepen terug belde met hele gesprekken. Dat ik die 350 min nodig heb weet ik van mij zelf, maar rekeningen van 80-90 euro en hiervoor met telfort was het nooit over de 30 euro. Eerlijk ik bel niet elke dag veel maar als ik bijv met een goede vriendin praat dan kan dat oplopen tot een min of 20-30 komt niet vaak voor. En anders bel ik met internet calls. Trouwens waar ik ook van baal. Maar mij er niet overheen kan zetten is dat als mensen overlaten gaan. Zodat ik terug bel en dan echt laaaaannnnggg blijven praten. Als het om een goede vriendin ofzo gaat en ik weet ze heeft geen tegoed, dan vindt ik het niet erg. Maar het gebeurt zoooo veel door haast mensen waar bijv alleen "hoi" tegen zeg.
Yuki hahahah wat toevallig! Mijn man heeft deze (ook een iPhone) ook laten vallen. Heb nu een gebarsten beeldscherm. Maar kan er wel gewoon alles mee doen. Zoals nu op zwp ben gelukkig verzekerd. Dus het wordt gerepareerd. Maar zijn telefoons gaan snel kapot. Dus hij heeft nu zoiets van als ik maar kan bellen sms'en. Internetten doe ik thuis wel zegt hij. Dus ben voor me zelf aan t kijken voor een iPhone 4. Hij heeft Vodafone en wilt niet over op tmobile. Dus nog even kijken hoe en wat en anders een simonly voor hem. Zijn toestel doet het (voorlopig) nog goed
haha wou net antwoord geven over de bb maar vind deze juist weer mooier, maar smaken verschillen er zijn wel veel stunters op internet, en online ben je vaak goedkoper uit dan in de winkel, en je garantie loopt vaak gewoon via de provider soms ben je met een wat duurder abbonement goedkoper uit, omdat je dan minder voor het toestel betaald, en als je dat dan doorrekent. heb je ook nog eens meer minuten. en zelf heb ik het liefst een abbo van een jaar.
Hier ook een Iphone fan, ik kan echt niet meer zonder, wat een heerlijk ding. Vrijdag ga ik de Iphone 4 halen.
Ik heb hier de nokia n97 en ben er super tevreden over. Handig in gebruik met dat toetsenbordje en ook nog eens touchscreen er bij. Ook betaal ik het eerste jaar belachelijk weinig en hou ik nog minuten over. Ik heb volgensmij 300 belmin + internet en sms verdubbelaar en betaal nu maar 16 euro in de maand.
Nou, ik heb me net uitgebreid laten voorlichten bij een telefoonwinkel en ik ben uitgekomen bij de HTC Desire Heb gevraagd over de klachten die mensen hebben over de HTC en hij zei dat dat voor de oudere modellen geldt want die hebben geen android(?). Nouja, heeeeeeel verhaal maar ik ben eruit Kan hem maandag of dinsdag ophalen, jeej!
Ik krijg dinsdag de samsung star qwerty binnen. Heeft iemand die hier??? Lees er net allemaal slechte ervaringen over. Ben overgestapt van Hi naar t-mobile. 130 belminuten/ 130 smsje. Per maand 16,95 voor 1 jaar + gratis toestel. Ik sms ook meer dan dat ik bel, dus 130 smsjes vond ik meer dan genoeg. Hoop dat die samsung star qwerty het goed doet, heb nog nooit een mobiel meteen touchscreen gehad, maar hier zit gelukkig ook een toetsenbord bij.
Ik mag binnenkort ook een nieuwe telefoon uitzoek, en ik ga voor de iphone 4 Mijn man zegt dat alleen t-mobile het recht heeft het verkopen van abonnementen met de ipone 4. Is dat wel zo?? Of heeft iemand een iphone met een ander abonnement?? Dank je wel alvast! Ik kom er zelf niet meer uit hoor, er zijn zo veel verschillende mogelijkheden