Ik zie overal dat je er minimaal 50 af moet nemen. Nu hebben wij een kleine familie en ik heb er eigenlijk niet meer dan 35 nodig. Zeker omdat mensen het kaartje na verloop van tijd toch in de la gooien vind ik het zonde om onnodig voor extra kaartjes te betalen. Bij welke site's kun je mooie kaartjes bestellen met een kleinere oplage?
hou er rekening mee dat je meer kaartjes nodig hebt als alleen de familie/vrienden. Je vk wil je er misschien 1 sturen,jullie werk, evt. een winkel zodat je een gratis doos krijgt. enz.enz. Dus ik reken zoiwzo op 10 meer..
En anders is zelf maken en laten printen bij een printshop een goed alternatief. Dan betaal je per kaartje en dat gaat vanaf een kaart.
Bij ? Geboortekaartjes trouwkaarten geboortekaartje adoptiekaartjes jubileumkaartjes kerstkaarten bestelt u online bij KAARTMIX ? kun je ook minder kaartjes afnemen geloof ik.
Wij hebben er eentje uitgezocht bij baby-cards.nl, gaat vanaf 12 stuks geloof ik en de prijzen zijn ook nog leuk.
Bel een drukker in de buurt en vraag of het onder de toonbank kan...hahaha dan kan je minder en kost minder....
Wij bestellen onze kaartjes straks bij Kaarten maken met je eigen foto - Kaartje2go - Als beste getest! Daar kun je ook minder kaartej bestellen.