Nieuw model Stokke Xplory V3?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamvanjason, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het meerijplankje kan ook op oudere wagens. Aan het serienummer kun je zien of hij erop past of niet. Serie nummers 113464 en hoger daar kan die gewoon op. Is het serienummer lager dan past ie niet. Staat aangegeven op de site van Stokke.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Beetje jammer van Stokke dat ze hun site nog niet hebben veranderd. Het nieuwe model staat er nog niet op.

vanmiddag ga ik even naar me werk, ben benieuwd!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zoals ik het heb gezien kan de nieuwe bekleding niet op de oude wagens van Stokke. Het model lijkt hetzelfde maar er zijn wat kleine dingen veranderd die voor het oog niet eens zo opvallen. De bekleding van de wandelagen zit er nu ook rond om omheen, dus ook aan de achterkant wat eerst niet zo was.

Ze stonden nog niet in de winkel helaas heb al wel de stoffen gezien en ik vind ze echt heel erg mooi.

4. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    klinkt goed!
    Jammer dat de bekleding niet op het oude model kan.... Maar ja, des te meer reden om een nieuwe te kopen straks! Bedankt voor de info, ik hoop dat hij snel in de winkel staat.

P.S. Heel veel succes de komende dagen Jewe!

5. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Naast dat de bekleding is veranderd, zijn er ook functionele wijzigingen gerealiseerd met de nieuwe Stokke Xplory? Ik vind dit wel een geweldige kinderwagen, maar ben nog een beetje op zoek naar de verschillen met de oude versie (die nu goedkoper de deur uit zal gaan, omdat de nieuwe er is)...

Groetjes,
    Sandra

6. Sandravds

Sandravds Lid

2 apr 2010
    26
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Veranderingen zijn:
    - bekleding (dat wist je al), die zit nu om de gehele zitting heen
    - de boodschappentas is veranderd, en groter geworden denk ik (40 liter)
    - er zit een extra klep aan de kap zodat je een coconnetje kan maken voor je baby, en als extra bescherming tegen de zon
    - er zit reflectie aan de zijkanten, voor extra bescherming in het donker
    - bij de reiswieg zit een nieuw windscherm
    - De zomerset bestaat uit een zonnescherm ter bescherming tegen de zon, een ventilerende kap, een parasol, ventilerende bekleding en badstofkleding voor de binnenkant.

- De winterset bestaat uit stormscherm, een extra isolerende kap, een mof van schapenvacht voor je eigen handen, boord van schapenvacht en isolerende bekleding voor de achterkant.
    - Er is een nieuwe luiertas

En: Stokke biedt nu ook een autostoeltje aan die je makkelijk in lig en zitstand op de kinderwagen kunt zetten.

Zie ook op: (met foto's) http://www.debabyplanner.nl/blog/index.php/2010/04/nieuw-model-stokke-xplory/

Dat is het wel zo'n beetje. Hij staat inderdaad nog niet in de winkel, dus qua gebruikersgemak nog niet uit kunnen proberen of dat verschilt van de oude.

Groetjes, Sandra

7. Sandravds

Sandravds Lid

2 apr 2010
    26
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Oh ja, vergeten: ook de beugel vooraan is veranderd en voorzien van stof.

8. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Super! Bedankt voor de informatie!!!
    Wat mijn man zich nog afvroeg in het algemeen over deze wagen: deze heeft geen luchtbanden, maar zou je die er ook los bij kunnen kopen, eventueel van een ander merk?

Groetjes,
    Sandra

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nee deze optie heeft Stokke niet. Maar er zit schokdemping in het frame zelf waardoor je toch de voordelen van een luchtbandje krijgt.

10. Starsleeper

16 jul 2008
    76
    0
    0
    Wat jammer dat ze hem niet meer in het oranje hebben! Nu ja, ik heb lekker een prachtige oranje stokke, dus ikke blij :)
    Als ik een nieuwe zou moeten kiezen, zou het de paarse zijn.

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Gister waren we bij de prenatal in Groningen en daar stond het nieuwe model al. Zo op het oog lijken er idd niet heel veel verschillen in te zitten, daar stond de nieuwe stokke in het paars.. super mooi!
    De oude stokke kinderwagens zijn er nu in de aanbieding, wel het showmodel.

12. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    ik heb de babydump gebeld en ze vertelde mij dat de bekleding wel op het oude model past.

13. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Mhm beetje balen net de oude gekocht twee weken geleden...

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zou best wel kunnen dat het wel past, maar van Stokke uit zeggen ze dat het niet past omdat je de bekleding er op een andere manier opzet.
    Kan natuurlijk zijn dat Sokke dit zegt om nieuwe modellen te verkopen of dat het echt niet kan. Meestal is dat echt iets wat je in de winkel gewoon een keer moet uitproberen.
    Bugaboo zei ook altijd dat de nieuwe bekledingen niet op de oude modellen past, en dat kan ook gewoon.

15. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Kun je die niet annuleren en de nieuwe kopen?

16. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    wij hebben ook net het oude model gekocht.. maarja staat al in elkaar dus kunnen we niet meer ruilen.

17. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Balen he, heb ook 2 weken geleden mijn stokke geleverd gekregen...Nou vind ik hem nog wel hartstikke leuk hoor maar had toch liever het nieuwe model gehad:).

18. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    ja precies dat hebik dus ook je geeft zoveel geld eraan uit en dan heb je alsnog het `oude`model... maarja ik ga me er niet druk om maken ik ben blij me onze stokke ;)

19. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    heb de nieuwe stokke vandaag ook bewonderd in de winkel.

wat ik een groot verschil vond is dat de bekleding van het zitje veel zachter is dan van de oude. Lijkt me veel prettiger voor je kindje.

Alleen wel jammer dat ie niet meer in het oranje is

20. maylina

maylina Lid

5 apr 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooh wat stom!

Ik heb begin maart de kinderwagen begin maart thuis bezorgd gekregen! Wist toen niet dat dat er nieuw model dit jaar op de markt zou komen :x! Zou ik de kinderwagen eventueel nog kunnen gebruiken, hij s nog nooit gebruikt (ben nog zwanger), maar de dozen heb ik wel weggegooid omdat ik ruimte wilde besparen. De kinderwagen had ik bij babypark gekoch.

Deel Deze Pagina