Nieuw model Stokke Xplory V3?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamvanjason, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ook ik ben zeer benieuwd naar de (binnen) lengte van de kinderwagenbak, zo weet ik wel dat volgens my quinny een vrij kleine kinderwagenbak heeft.. voor de rest weet ik het niet

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De Stokke heeft een wat grotere kinderagenbak als de Quinny.

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Weet je ook de afmeting??

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    de precieze afmeting heb ik niet ik gok op een 80 cm misschien 90 cm

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Oke bedankt voor je antwoord,, is er misschien iemand die de exacte afmeting weet??

6. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    hoi!

dank je voor je antwoord jewe!
    wel handig in een baby winkel werken zo!;) ook heel verleidelijk lijkt me;)
    maar goed, hoe lang kan je gemiddeld met zo'n bak doen? en kun je ook met de bak de trap op en af, zie eigenlijk alleen filmpjes waar ze het zitje gebruiken...kan me er nog niet echt een voorstelling van maken :):)

sorry voor al die vragen hoor!:) maar ben vast niet de enige hè lovelyme?:D

x

7. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Gemiddeld doe je zo'n 6 maanden met de bak. Ligt een beetje aan de grote van je kindje en of het het nog wel leuk vind in de bak...

De trap op en af met de bak erop heb ik nooit geprobeerd. Ik denk dat het wel gaat maar of het fijn is voor het kindje betwijfel ik. De wagen helt toch behoorlijk dan. Ik denk dat je kindje gaat schuiven. Maar misschien een kwestie van uitproberen.

8. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @mamavanjason,

thanx voor je reactie!
    was vandaag in een babywinkel voor een vriendin en daar hadden ze ook de nieuwe xplory, de meneer die mij hielp met het kadootje voor mijn vriendin, demonstreerde ook met alle liefde de xplory en liet mij zien hoe die er op 2 wielen uitziet en loopt zo te zien zag het er heel goed uit, maar als de tijd daar is, ga ik het zeker uitproberen... eerst nog verder met 'klussen', zullen we maar zeggen:D...

x joyce

9. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Haha dus je hebt hem even lekker kunnen proberen :D

En nee ben zeker niet de enige met alle vragen joyce :p
    Weet nu ook dat een collega van me man ook de stokke heeft super handig!!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Idd gemiddeld kun je zo'n 6 maanden doen met een reiswieg, maar meestal scheelt het per kindje. Sommige kindjes zijn lekker nieuwschierig en willen al eerder in de wandelwagen.

De trap op en af mag alleen met de wandelwagen erop. Dit vanwege het steunpunt op het frame. Het kan wel, maar zou het alleen doen als het echt niet anders kan. Maar deze stand zul je waarscheinlijk weinig gebruiken. Op de Bugaboo zit het ook en denk niet dat ik het zal gaan gebruiken.

Het is idd handig om in een baby winkel te werken. Ik zie en heb al het nieuwe als een van de eerste. En korting natuurlijk ;)

11. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @lovelyme,
    haha, vind het leuk om te horen dat je ook zo nieuwsgierig bent!
    misschien mag je de stokke van die collega van je man wel een x proberen?:p

@jewe,
    ow, hmm, das wel jammer, want door mijn oogaandoening (als gevolg van 'kattenziete':);)) ben ik heel erg afhandleijk van het ov. dus voor mij is het heeeeel belangrijk dat ie daar goed in is te gebruiken, maar dat ik van dichtbij ook heeeel goed mijn kindje in de gaten kan houden en dan denk ik dat ik toch bij de stokke uitkom? wat zou jij adviseren?
    ik weet dat een bugaboo ook heel praktisch is in het ov, maar die is denk ik veeeel te laag voor mij:D...

ben je al lang met zwangerschapsverlof? het kindje dat ik op de foto zie is dat jullie pasgeboorne? (gewoon nieuwsgierigheid hoor:))

x

12. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Haha, dat vind ik ook zo heerlijk aan dit forum dat je gewoon alles hier kunt vragen en er altijd wel iemand is die een antwoord heeft/weet.
    Jammer genoeg wonen die mensen hier niet echt in de buurt.. maar wie weet gaan we dr een keer heen :D

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De Stokke zou idd een goede keus zijn dan. Om hem in de bus of trein te trekken is die stand wel handigen dat is niet zo'n probleem als de reiswieg er dan op staat.
    Wat misschien ook nog een optie is, is de Joolz Day. Die heeft het zelfde idee onderstel/frame als de Bugaboo, maar die heeft weer de hoogte van de Stokke. De wandelwageninzet staat ook lekker hoog (tafelhoogte) Hij kan alleen niet op 2 wielen.

Mijn zoontje is nu bijna 6 weken oud dus heb nog een goede 6 weken verlof. Op de foto is ie 2 weken oud. :)

14. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    #74 kopjethee79, 13 mei 2010
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
    wat fijn dat je meedenkt, jewe! want er zijn zoveel wagens op de markt, maar welke moet je nemen?:(

heb gelijk even gekeken naar de joolz day,maar ik vind de stokke dan toch mooier en kwa prijs liggen ze niet ver van elkaar vandaan, dus denk dat het voor mij al duidelijk is!:D

lekker zeg, nog 6 weken verlof! is het jullie 1ste? en waar liet jij de keus voor een wagen op afhangen? (vraag wel veel he?:), maar het is gewoon te leuk!)

x

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hij moest bij mij compact zijn met inklappen, heb niet zo'n grote kofferbak. Hij moest licht zijn en Bugaboo rijd gewoon zalig en kwalitatief is het ook gewoon een super wagen.
    Stokke is kwlitatief ook een erg goede wagen en de service van de fabrikant is ook heel erg goed. Stokke is ook uniek in zijn soort. Je merkt al snel als iemand geinteresseerd is in de Stokke dan hoef je meestal al geen andere wagen meer uit te leggen omdat ze dan al verkocht zijn. Bij de Stokke is het zo je vind hem of helemaal super of je vind hem lelijk. Toen die net op de markt kwam vond ik hem verschrikkelijk, maar nu vind ik hem wel mooi vooral de wandelwagen. Ik vind dat kinderen er prachtig en goed in zitten.

En je vraagt maar raak hoor. Ben gek op me werk dus vind dat helemaal niet erg.
    En ja,Tygo is ons eerste wondertje. :)

16. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
  17. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Dat is de oude Xplory. De nieuwe staat eronder met in de titel '2010' en die is nu (actieprijs) 899,10...

Ik heb overigens de nieuwe besteld tijdens de Mama Mazzeldagen een paar weken geleden, in het beige, ben errug benieuwd! Hoop dat ie over een paar weken binnen is!!!

18. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Nog een tip voor Stokke liefhebbers: Laat je goed voorlichten en kijk ook eens kritisch naar het in- en uitklappen.

Wij gingen echt helemaal voor de Stokke en vind m nog steeds veel voordelen hebben en echt supermooi, maaaaaaar na een demonstratie in en uitklappen waren wij volledig genezen.
    Echt het zal wel wennen en je zult er echt wel handig in worden, maar er is niets zo frustrerend als met een kinderwagen staan klooien in de regen.

19. Emme

Emme Niet meer actief

Hè, waarom dan? Het in- en uitklappen gaat juist heel gemakkelijk.

Deel Deze Pagina