Hoi meiden! Ik weet het zoals jullie in het onderwerp kunnen zien ik heb iets "raars" In september heb ik een miskraam gehad. Nu heb ik een MA gehad waarvoor ik afgelopen maandag gecuretteerd ben. Na de eerste miskraam had ik gigantische jeuk op mijn rug (stuk waar mijn BH bandje zit ongeveer) maar verder niet bij stil gestaan tot nu! Weer jeuk jeuk jeuk jeuk dat mn vriend zei... Nu alweer? Dat was de vorige x toch ook. Toen pas realiseerde ik me dat dit toch wel best apart is! Verder heb ik hier nooit last van, draag ik geen andere kleding of weet ik wat. Ben ik de enige die iets in deze zin kan koppelen aan een miskraam of iemand nogmeer jeuk. Nu ik dit ook typ heb ik echt het idee van wat zeg ik toch allemaal maar ik wil het toch even vragen. Ben ik gek aan t worden of valt dit nog wel mee?????
Aller eerst, heel veel sterkte! Ik heb ook twee miskramen gehad en ook heel erg jeuk op mijn rug. Dit had ik trouwens ook al een beetje toen ik nog zwanger was, kreeg wat kleine bultjes/pukkeltjes op mijn rug. Maar na de miskramen was het bij mij ook het ergste, vooral 's avonds. Misschien dat het hormoon weer uit je lichaam gaat en je huid daar op reageert? Ik heb tijdens de zwangerschap ook sowieso een wat geïrriteerde huid. Je bent dus niet de enige met dit rare kwaaltje. Mijn laatste miskraam was 12-12-12 en sinds een poosje is het jeuken nu gestopt. Heel veel sterkte nogmaals en ik hoop dat het gauw over gaat.
Dit komt volgens mij door de hormoonstijging/daling. Ik hoop heel erg voor je dat je een zwangerschap zal voldragen, en zal je waarschijnlijk merken dat je dan dezelfde jeuk hebt.
Dank je meiden! Door de hormonen?! Totaal niet aan gedacht! Ik ben blij dat ik niet de enige ben! Voelde me zo raar!! Ik ga uit van drie keer is scheepsrecht komt vast goed!