Sinds zondagavond hebben wij een vriendinnetje voor Bulletje, ons gecastreerd mopsenreutje. Lotje is een zwart teefje van 10 weken. Ze heeft de eerste nacht heel erg goed geslapen omdat ze moe was van alle indrukken en ook een paar keren binnen gepoept en geplast. Gisteren overdag 1 keer een ongeluk gehad binnen en de rest buiten gedaan (omdat ik super oplet en elke keer met haar naar buiten sjees als ik haar zie zoeken of draaien). Vannacht was wat minder in de bench, heeft 1 uurtje gepiept en gekrijst maar uiteindelijk toch om 01:00 in slaap gevallen en doorgeslapen totdat de wekker ging om 05:45 en niks gedaan in de bench! Direct gewandeld en geplast en tot nu toe alles netjes buiten gedaan, ze loopt dan zelf naar de deur toe al! Dus vind het toch wel heel erg knap. We zijn heel erg gelukkig met haar en Bulletje vindt het ook wel prima allemaal. Ik wilde eigenlijk een reutje erbij maar omdat Bull al een reu is raadde de fokker met toch echt een teefje aan en aangezien die daar wel ervaring mee hebben, heb ik die raad maar opgevolgd en het gaat inderdaad prima. Ik zal een foto van ons nieuwe kindje erbij doen!
Thanx allemaal, vond de naam verzinnen ook moeilijk want heb normaal alleen reutjes haha, maar Lotje vonden we beiden mooi en zeker voor een mopsje.
Oh maar is uiterlijk zo belangrijk dan? Je moet hem het karakter van een mops maar eens laten zien (kan je op internet vinden). Zijn echt superlief en ook super met kinderen. Ik zou nooit meer een ander ras willen. Lotje is mijn 4de mopsje! (1 is overleden toen hij 9 was, 1 is bij mijn ex achtergebleven en Bulletje is bij mij)
Heerlijke hondjes hè? Ik ben begonnen 10 jaar geleden met een zwarte mops Brutus en ik was na hem helemaal verknocht aan het ras, toen hebben mijn ex en ik Vinnie gehaald, die is 3 weken geleden overleden, was 9 jaar en ik heb dan Bulletje van 6 jaar en nu Lotje van 10 weken. Brutus en Vinnie waren bij mijn ex gebleven met de scheiding en ik had Bulletje meegenomen. Gelukkig was mijn vriend ook direct verliefd op het ras toen hij mij en Bulletje leerde kennen
Hihi n dotje!! Onze mopsneus heten Sprokkel en Stamper. Die van mijn ouders Bibi. Blonde en zwarte hier
Dat zijn ook mooie namen. Ik vind het ideale van de zwarte mops dat ze nauwelijks verharen en de beige doen dat wel heel erg
wat een heerlijke beestje! en wat kunnen ze lekker liggen he! Ik zit ook vaak jaloers naar mijn hond te kijken hoe ze op de bank of in haar mand ligt te snurken! En ik vind ze helemaal niet lelijk! Superschattig!
Wat een scheetje! Ik hoop wel dat die bij een beetje goede fokker vandaan komt want ow ow ow watworden ze vverschrikkelijk doorgefokt... het moet maar platter dat Koppie En voor de mensen die het knorren zo leuk vinden... bedenk je even dat dat schattige geknor gewoon benauwdheid is. .. zo leuk is het dus niet. Verder wel een heel lief hondje en ik wens jullie veel geluk met elkaar!