Dag dames, Ik had al een bericht geplaatst, en het is ook wel zo netjes om mij even voor te stellen.. Mijn naam is Kylie, en ik ben sinds 10-06-2009 getrouwd met Danny. Ik ben net 24 en Danny is 30 jaar. Wij wonen in de polder, de buitenkant van Lelystad. Ik werk als Eerst verantwoordelijk verzorgende in een verzorginghuis in Hilversum. De kinderwens is er al een tijd, en nu is hubbie er ook klaar voor. Ik ben half november (midden in een strip) gestopt met de pil. Het leuke is dat mijn schoonzusje ook gestopt is (zonder dat we het van te voren wisten van elkaar). Ik heb een te traag werkende schildklier, is goed stabiel met medicijnen. Dit betekend wel dat ik nu voor een zwangerschap regelmatig bloed moet laten prikken, en als ik eenmaal zwanger ben, ook veel in het ziekenhuis te vinden zal zijn. Maar dat is van latere zorg! Ik hoop hier veel te leren, dat heb ik al.. Liefs, Kylie
Hoi Kylie, Ik ben ook nieuw hier! Welkom! Ik woon in Almere en heb ook een aantal jaren in Lelystad gewoond ! Leuk, hoop dat het snel raak is voor jullie! Liefs,